Katsoisitko minulle rakkauteen?kaveruussuhde muttui suhdesäädöksi..tunteita puolin ja toisin mutta kohtuu haastavaa ollut.mies on nuorempi.tasoittuuko tämä vai meneekö tiet erilleen kuitenkin?
Vastaukset 1
- Ragnimalmen
No jos kumpikaan ei ala olla sillä tavalla tosissaan että paljastaa korttinsa kertoen suoraan minkäluonteisen suhteen haluaa, niin tuo jatkuu tuommoisena, mutta onko se nyt niin kamalaa.
Teidän kahden välilnen juttuhan tuo on. Turha murehtia etukäteen meneekö tiet erilleen, menee ne erilleen monilla 20vuotta aviossa olleillakin . Ikä kysymys ei nykyaikana merkkaa enää mitään, kerran on täysi-ikäinen aikuinen. Ei ikä takaa viisautta, ainoastaan kokemusta jos sitäkään kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391165Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3981095- 102905
- 82817
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 103664