Siis törmäsin tällaiseen painonhallintaryhmään ja satuin kaupassa näkemään tuon ryhmän vetäjän. Jos on oman painonhallinnan kanssa noin suuria vaikeuksia niin voiko olla minkäänlaista kompetenssia ohjata ketään toista?
Tmi joku jumppari/painonhallintaryhmä?
11
1094
Vastaukset
- Esimerkkinä
Totta turiset....
- empatiakykykäyttöön
Tietämys ja toiminta eivät aina kulje käsikkäin, esim riippuvuuksien ja ylipäätään pinttyneiden tapojen kanssa. Ihanaa, jos haluaa auttaa muita ja jutella vaikeista asioista vertaisten kanssa.
- hämmästelenkummastelen
Ottaisitko lentotunteja ihmiseltä joka ei osaa lentää lentokonetta?
- kummastelenhämmästelen
Ovatko jääkiekkovalmentajat loistavia kenttäpelaajia, tai kenttäpelaajat loistavia valmentajia?
- vaakakapina
Aina välillä on. Ainakin he ovat kykynsä osoittaneet ja TODISTETTAVASTI ymmärtävät jotain asiasta
- pasdasda
Turha lähteä mihinkään vertauskuviin, joissa on omat erilaiset ominaisuuspiirteensä miten homma toimii. On se päivän selvä asia, että jos ihminen ei pysty omasta kehostaan huolta pitämään, ei sillä ole mitään auktoriteettia toiseen. Painonhallinta on kuitenkin täysvaltainen elämänmuutos juttu.
- Gugucgcgu
Ihan sama onko ”jumppari” timmi vai pullero, kun se elämäntapamuutos pitää jokaisen tehdä ihan itse. Ei se timmi sua sen paremmin laihduta!
- ylipainoainaterveysriski
Mutta saattaisi se lisätä valmentajan uskottavuutta opastaa elämäntapamuutoksessa jos olisi itse terveen ihmisen mitoissa...
- Kerttuli
Joo, no ehkä tiedän jumpparin. Ehkä. Siksipä pyydänkin teitä osallistumaan hänen tunneilleen. Pysyttekö perässä? :) Ette varmasti. Hän on melkoisen hyvässä kunnossa!
Ymmärrän toisaalta ihmettelynne... Mutta hänellä on varmasti paljon tietoa mm painonhallinnasta! Jokainen olemme erilaisia, ja hyvä niin! Ehkä hänen ryhmäänsä haluavat esim vähän isommat naiset, jotta heidän olo olisi mukavampi....? Mene ja tiedä.
Mutta menkää tunnille ja sitten kirjoitatte vasta lisää!
Ilkeitä ihmisiä. Ei ole ok että kenestäkään näin kirjoitellaan. Melkoista bodyshamingii!!! Hävetkää!!! - Urponenz
Ja minä en käy ikinä lääkärillä joka on joskus kipeänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986