Siis törmäsin tällaiseen painonhallintaryhmään ja satuin kaupassa näkemään tuon ryhmän vetäjän. Jos on oman painonhallinnan kanssa noin suuria vaikeuksia niin voiko olla minkäänlaista kompetenssia ohjata ketään toista?
Tmi joku jumppari/painonhallintaryhmä?
11
1164
Vastaukset
- Esimerkkinä
Totta turiset....
- empatiakykykäyttöön
Tietämys ja toiminta eivät aina kulje käsikkäin, esim riippuvuuksien ja ylipäätään pinttyneiden tapojen kanssa. Ihanaa, jos haluaa auttaa muita ja jutella vaikeista asioista vertaisten kanssa.
- hämmästelenkummastelen
Ottaisitko lentotunteja ihmiseltä joka ei osaa lentää lentokonetta?
- kummastelenhämmästelen
Ovatko jääkiekkovalmentajat loistavia kenttäpelaajia, tai kenttäpelaajat loistavia valmentajia?
- vaakakapina
Aina välillä on. Ainakin he ovat kykynsä osoittaneet ja TODISTETTAVASTI ymmärtävät jotain asiasta
- pasdasda
Turha lähteä mihinkään vertauskuviin, joissa on omat erilaiset ominaisuuspiirteensä miten homma toimii. On se päivän selvä asia, että jos ihminen ei pysty omasta kehostaan huolta pitämään, ei sillä ole mitään auktoriteettia toiseen. Painonhallinta on kuitenkin täysvaltainen elämänmuutos juttu.
- Gugucgcgu
Ihan sama onko ”jumppari” timmi vai pullero, kun se elämäntapamuutos pitää jokaisen tehdä ihan itse. Ei se timmi sua sen paremmin laihduta!
- ylipainoainaterveysriski
Mutta saattaisi se lisätä valmentajan uskottavuutta opastaa elämäntapamuutoksessa jos olisi itse terveen ihmisen mitoissa...
- Kerttuli
Joo, no ehkä tiedän jumpparin. Ehkä. Siksipä pyydänkin teitä osallistumaan hänen tunneilleen. Pysyttekö perässä? :) Ette varmasti. Hän on melkoisen hyvässä kunnossa!
Ymmärrän toisaalta ihmettelynne... Mutta hänellä on varmasti paljon tietoa mm painonhallinnasta! Jokainen olemme erilaisia, ja hyvä niin! Ehkä hänen ryhmäänsä haluavat esim vähän isommat naiset, jotta heidän olo olisi mukavampi....? Mene ja tiedä.
Mutta menkää tunnille ja sitten kirjoitatte vasta lisää!
Ilkeitä ihmisiä. Ei ole ok että kenestäkään näin kirjoitellaan. Melkoista bodyshamingii!!! Hävetkää!!! - Urponenz
Ja minä en käy ikinä lääkärillä joka on joskus kipeänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626