Siis törmäsin tällaiseen painonhallintaryhmään ja satuin kaupassa näkemään tuon ryhmän vetäjän. Jos on oman painonhallinnan kanssa noin suuria vaikeuksia niin voiko olla minkäänlaista kompetenssia ohjata ketään toista?
Tmi joku jumppari/painonhallintaryhmä?
11
1111
Vastaukset
- Esimerkkinä
Totta turiset....
- empatiakykykäyttöön
Tietämys ja toiminta eivät aina kulje käsikkäin, esim riippuvuuksien ja ylipäätään pinttyneiden tapojen kanssa. Ihanaa, jos haluaa auttaa muita ja jutella vaikeista asioista vertaisten kanssa.
- hämmästelenkummastelen
Ottaisitko lentotunteja ihmiseltä joka ei osaa lentää lentokonetta?
- kummastelenhämmästelen
Ovatko jääkiekkovalmentajat loistavia kenttäpelaajia, tai kenttäpelaajat loistavia valmentajia?
- vaakakapina
Aina välillä on. Ainakin he ovat kykynsä osoittaneet ja TODISTETTAVASTI ymmärtävät jotain asiasta
- pasdasda
Turha lähteä mihinkään vertauskuviin, joissa on omat erilaiset ominaisuuspiirteensä miten homma toimii. On se päivän selvä asia, että jos ihminen ei pysty omasta kehostaan huolta pitämään, ei sillä ole mitään auktoriteettia toiseen. Painonhallinta on kuitenkin täysvaltainen elämänmuutos juttu.
- Gugucgcgu
Ihan sama onko ”jumppari” timmi vai pullero, kun se elämäntapamuutos pitää jokaisen tehdä ihan itse. Ei se timmi sua sen paremmin laihduta!
- ylipainoainaterveysriski
Mutta saattaisi se lisätä valmentajan uskottavuutta opastaa elämäntapamuutoksessa jos olisi itse terveen ihmisen mitoissa...
- Kerttuli
Joo, no ehkä tiedän jumpparin. Ehkä. Siksipä pyydänkin teitä osallistumaan hänen tunneilleen. Pysyttekö perässä? :) Ette varmasti. Hän on melkoisen hyvässä kunnossa!
Ymmärrän toisaalta ihmettelynne... Mutta hänellä on varmasti paljon tietoa mm painonhallinnasta! Jokainen olemme erilaisia, ja hyvä niin! Ehkä hänen ryhmäänsä haluavat esim vähän isommat naiset, jotta heidän olo olisi mukavampi....? Mene ja tiedä.
Mutta menkää tunnille ja sitten kirjoitatte vasta lisää!
Ilkeitä ihmisiä. Ei ole ok että kenestäkään näin kirjoitellaan. Melkoista bodyshamingii!!! Hävetkää!!! - Urponenz
Ja minä en käy ikinä lääkärillä joka on joskus kipeänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906