Miksipä nainen

Joskusmietiskellyt

Sä et ole löytänyt itsellesi sitä kumppania? Ainakin mulla on tämmöinen käsitys. Oletko sinä vain sellainen oman tien kulkija tai sitten niin nirso?

31

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minunvastaukseni

      En halua parisuhdetta sen takia, että olisi parisuhde ja joku ihan kiva mies. En ajattele suhteesta niin, että mennään kauppaan ja valitaan vaihtoehdoista paras mahdollinen saatavilla oleva. Jos päädyn suhteeseen, se johtuu siitä, että olen rakastunut suhteen toiseen osapuoleen. Olen siinä suhteessa sen ihmisen takia, en siksi, että minulla olisi parisuhde ja poikaystävä.

      • TärkeäKysymys

        Teetkö sinä aloitteen sitte kun päätät aloittaa parisuhteen, jos ihastut johonkin mieheen, vai jäätkö odottamaan, että mies tekee aloitteen?


      • Minunvastaukseni
        TärkeäKysymys kirjoitti:

        Teetkö sinä aloitteen sitte kun päätät aloittaa parisuhteen, jos ihastut johonkin mieheen, vai jäätkö odottamaan, että mies tekee aloitteen?

        No ensinnäkin, en yksin päätä aloittaa parisuhdetta kenenkään kanssa. Yleensä ensin on se ihastuminen ja tutustuminen. Ja se, kumpi siinä ihastumisvaiheessa tekee aloitteen, jos molemmilla on tunteita, riippuu ihan tilanteesta. Olen tehnyt aloitteita itse ja joissain tilanteissa, joissa olen kokenut, etten voi tehdä aloitetta, olen jäänyt odottamaan.


    • toisenvastaus

      olen samanlainen kuin tuo "minunvastaukseni" . Olen kyllä tutustunut muutamiin ilman suurta paloa alussa, mutta emme ole sitten sopineet toisillemme ja kahden kohdalla on jopa tuntunut että haluavat taloudellisesti hyötyä, kun rahat pitäis heti laittaa yhteiseen asuntoon?? (tunnettu 3 kk) Ei kiitos.
      Yksi vei jalat alta, otin yhteyttä ja kerroin ihastuneeni. Olisin halunnut tutustua, mutta tunnetta ei ollut lopulta molemmin puolin. Eli helpooa ei ole ja ehdotuksia tulee kyllä,mutta sitten en itse ole kiinnostunut tai toinen asuu tosi kaukana (700 km).

      Ei ole helppoa, parikin joilla on oma naisystävä, niin osoittavat minua kohtaan huomioita ja halauavat tavata!! En pidä sellaisesta, enkä ymmärrä?? Siis maailma mennyt ihan hulluksi, en enää viitsi edes innostua, enkä ainakaan olla nettideitti tai tinder kuvioissa.

    • Naine_n

      Viihdyn ja pärjään itsekseni.. Odottelen kai sitä miestä, joka veisi jalat alta kunnolla, jonka kanssa olisi mukava ja luonteva olla. Myös nykyinen tilanteen vaikuttaa, etten kovin innokkaasti ole miestä edes etsinyt.

    • valitettavastinäin

      Jos se on vaan niin, että eteeni ei ole vielä tullut sellaista miestä, joka tosissaan haluaisi olla kumppanini.

    • Jokunainenjostakin

      Mulla myös samanlainen homma kuin tuolla ensimmäisellä vastaajalla. Lisäyksenä siihen että todella harvoin tutustun mieheen, joka saa minut tosissaan ihastumaan.

    • EnEtsi

      Sekä että. Oman tien kulkija ja lisäksi ronkeli.

      Tulee kun/jos on tullakseen.

    • munelämäelettyniiltäosin

      Mä aattelin kanssa, että kumppani olis mukava löytää. Mutta ehkä se, että tunteet on murskattu suhteessa ja toisaalta ihminen johon vahvasti ihadtuin ja rakastuin myös kohteli kaltoin tunteitani. Ehkä ne lihalliset himot on ne mihin kelpaan ja helpompaakin varmaan ilman tunteita. Huomaan nykyn jo meneväni ihan paniikkiin, kun joku yrittää enemmän lähestyä.

    • eriaalloilla

      Tiedäthän, että olen vähän "erilainen", joten ei niitä sukulaissieluja ole joka oksalla. Miehen pitäisi tuntua kumppanilta ja olla oikeasti "hengenheimolainen", sellainen jolle haluaa kertoa syvimmistä ajatuksistaan, jakaa nolotkin jutut ja jonka lähellä haluaa olla.

      Miehet hakee kumppania niin eri kriteereillä että on helpompaa, vähän kun autoa ostais ja kuka vaan mahd hiljainen ja nöyrä neitsyt kelpaa.

    • Kuinkason

      Ittelläs tilanne?

    • aamuhämärästä

      Jos vastaani tulisi sellainen,tietäisin välittömästi.Ihailla voi vaikka kaukaa ja jättää mieluummin siihen kuin että edes haluaisi pilata omaa illuusiota tunteesta.
      Tässä iässä ei hypätä minkäänlaiseen suhteeseen hetken huumassa,tunnekeskus on jäätynyt ikuiseen syväjäähän miehiä kohtaan. Valitettavasti.

    • löytäisinehkä

      Toivon, että kumppanin tunteet, tarkoitan rakkautta sekä intohimoa, kohtaavat omani ja hän on minulle sopiva noin muutenkin. Eli ihan kuka vaan ei kelpaa. Etsivä löytäisi ehkä.
      Pitäiskö alkaa etsimällä etsimään?

      • löytäisinehkä

        Löytynyt jo on. Mutta...


    • semmostvaan

      On hienoa että naisten ei pääosin nykyään tarvitse etsiä parisuhdetta turvattomuuden tai elättäjyyden vuoksi. Tai toiset enemmän ja toiset vähemmän. Uskon että aito ja terve sukupuolirakkaus voi kehittyä vain silloin kun molemmat on niin vahvoilla (sosiaalisesti, psyykkisesti, taloudellisesti) ,ettei toinen pysty valtaansa ihan helposti väärinkäyttämään.

    • samoinajattelevamonesta

      olipa todella asiallinen ja fiksu ketju, ihan aitoja ajateltuja ajatuksia. Osa tosi valitettavia, mutta tällaiseksi on maailma mennyt. Ei voi mitään.

      • KalkkunaGrill

        Minä, Minulle, Haluan, En tee kompromisseja, Minulla on oikeus, Näistä ketjuista näkee että naisilla on keskipisteenä MINÄ ! ja silti ne puhuu miesten narsismista. ;)))
        Ja sitten shoppailemaan... inttämään, valehtelemaan, ja kieroilemaan !! Oo sole mio.......


    • eiketäänmuutakoskaan

      Olen omaehtoinen tietyissä asioissa. En halua muuta kuin miehen kaveriksi, koska seksi ei kiinnosta ollenkaan. Yhdessä harrastaminen ja arjessa eläminen ovat minun toiveita. Ja vielä näiden lisäksi se, että miehen pitää olla minulle entuudestaan tuttu vuosien takaa. Jos näillä kriteereillä en yhtä tiettyä miestä saa, niin on täysin selvää se että elän loppuelämäni yksin.

      • niin.rakastunut.häneen

        Sinulla siis kuitenkin on mielessä joku tietty mies? Millainen hän on?

        Minä itse olen aivan älyttömän rakastunut läheiseen ystävääni, jolla ei kuitenkaan ilmeisesti ole romanttisia tunteita minua kohtaan. Olen joutunut tällä hetkellä tyytymään ystävyyteen, mistä olen kyllä siitäkin todella kiitollinen, ja joka tuo myös älyttömän paljon iloa elämääni; mutta tulen silti aina toivomaan jotain enemmän: esimerkiksi että saisin kutsua häntä kullakseni. Muuten omat toiveeni suhteen luonteesta ovat sitten kyllä hyvin saman suuntaisia kuin sinulla. Ja myöskään, ketään muuta en voi itselleni kuvitella kuin hänet, tunnen niin vahvan yhteyden häneen ja uskon että jos sielunkumppanuutta on olemassa, niin meillä sitä on.


    • eivalhetta

      Minulla on johtajavaimo vaikka kukaan ei ole häntä nähnyt. Ei edes oma äiti

    • eikaisiinämuuta

      Rakastun vääriin ihmisiin. Niin se vain on. En ole nirso, mutta tietty yhteys olisi löydyttävä, muuallakin kuin sängyssä.

      • bosslady1

        Ai, eikö meillä ole mitään yhteyttä..?


      • äläomikaikkea
        bosslady1 kirjoitti:

        Ai, eikö meillä ole mitään yhteyttä..?

        Ei varmasti mulla ole sun kanssasi mitään muuta yhteyttä kuin nämä kommentit tässä.


    • oikeinsimppeliä

      Olen tyytyväinen elämääni, se estää pariutumisen.

    • tyytyväinenyksineläjä_

      sen vuoksi, että minut on opetettu olemaan uskomatta siihen, että joku kunnollinen mies saattaisi olla minusta oikeasti kiinnostunut. liikaa torjutuksi tulemista, liikaa kokemaa siitä että ylitseni voi kävellä, minua voi käyttää, minua voi kohdella miten sattuu mutu-tuntemusten pohjalta. kesti kauan, ennen kuin opin. nykyään olen täysin oppinut. ja myös tyytyväinen yksinäisyyteeni kumppaninani. luonto ja musiikki ovat rakkaitani, samoin kuin sanat. kirjallisuudella saatan ruokkia itseäni. seksuaalisia tarpeita varten on ihmisiä, joita voi käyttää. sekin on minulle opetettu.

      • vähänkuinsamis

        Meistähän voisi tulla vaikka kavereita :)


    • jamitäsenpäässäon

      mies on niin kallis ja
      vaivalloinen ylläpidettävä

      vie aikaa, rahat ja hermot

      se on aina ruinaamassa jotain ja riehuu kännissä
      ei kestä

      ei miestä oteta ku sisustuselementtiä - vaa, että olis joku pönöttämässä

      ja onko ihminen vasta sitten jotain kun se saa sanoa, että sillä on kolme lasta ja 7 lastenlasta
      (elämän sisältö lisääntymisessä)

      • gjjhkjököojh

        en mä tiennykään,et olet omaan sukupuoleespäin kallellaan ;)


      • kasvaaikuiseksi
        gjjhkjököojh kirjoitti:

        en mä tiennykään,et olet omaan sukupuoleespäin kallellaan ;)

        Hymiöstäsi päätellen kommentti sattui ja otit sen henkilökohtaisesti.
        wow mitkä vaihtoehdot

        onko elämässä vain ne kaksi vaihtoehtoa?
        tai sinun tapauksessa yksi?

        tyypillistä, että miehen mielestä nainen ottaa väkisin miehen tai on varmaankin lepakko
        silläkö maailma puksuttaa...maailman loppuun asti?

        sä katsot taas perceen suuntaan - mieti miksi?

        Eikö ole mitään muuta mietittävää tai
        tekemisen kohdetta elämässä?

        kasva ensin aikuiseksi ja tule sitten vasta miettimään uudelleen
        eikä sun tehtäviin VARSINKAAN kuulu miettiä toisten elämisiä.
        Keskity omaan kasvuusi.

        toi sun vastaus oli aika pitkälti "syy" mun vastaukseen.
        99,9% :n päässä on ainoastaan perse ja perse
        pikkasen tylsää
        mieti miksi on niin paljon sinkkuja


      • eihuanojörkkä
        kasvaaikuiseksi kirjoitti:

        Hymiöstäsi päätellen kommentti sattui ja otit sen henkilökohtaisesti.
        wow mitkä vaihtoehdot

        onko elämässä vain ne kaksi vaihtoehtoa?
        tai sinun tapauksessa yksi?

        tyypillistä, että miehen mielestä nainen ottaa väkisin miehen tai on varmaankin lepakko
        silläkö maailma puksuttaa...maailman loppuun asti?

        sä katsot taas perceen suuntaan - mieti miksi?

        Eikö ole mitään muuta mietittävää tai
        tekemisen kohdetta elämässä?

        kasva ensin aikuiseksi ja tule sitten vasta miettimään uudelleen
        eikä sun tehtäviin VARSINKAAN kuulu miettiä toisten elämisiä.
        Keskity omaan kasvuusi.

        toi sun vastaus oli aika pitkälti "syy" mun vastaukseen.
        99,9% :n päässä on ainoastaan perse ja perse
        pikkasen tylsää
        mieti miksi on niin paljon sinkkuja

        Niin, minua ei kiinnostakaan perse niin kuin sinua. Minun ei kuulu miettiä muiden elämiä, mutta sinun ilmeisesti kuuluu seurata niitä 24/7! Ilmeisesti osuin oikeaan Volvo-Jarin kanssa... Kyllä varmaan omo-stalkkereiden fiilikset vähän meni. No meette Nuuksioon leikkimään Brokeback Mountainia ni kyl se siitä! :):):)


    • Nytkunnonmies

      Luulet...taas 😄 Yritä nyt unohtaa ja elää vaan omaa laatuaikaasi.
      Oletko ollut jalkaa pitämässä?
      En vaan levittele asioitani somessa. Olen sen oppinut kun on kaiken näköistä huijaria osunut kohdalle että matalaa profiilia aluksi. Ehkä sit kihlat ihan julkisesti kerrotaan tai kun muutetaan yhteen. Mun mieheni ei tarvitse mitään egomsa pönkitystä että häntä kommentoin joka kuvaan yms. Enkä minä. Ei tarvitse "omistaa" toista somessakaan.
      Meidän yhteys toimii muutenkin hyvin vaikkei joka päivä olla yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe