Olen 13v menkat on ollut nyt muutaman kerran. Harrastan telinevoimistelua ja menkat ei ole sattuneet vielä treenien päälle mutta tänään ois mentävä. Ongelmana on että olen aina käyttänyt sidettä ja äitini kertoi ettei ole kokeillutkaan tamponia. Ostin tänään tamponeja mutta kun aloin lukemaan pakkausselostetta, törmäsin TSS tautiin. En voi mennä treeneihini hieman läpinäkyvissä housuissa vaipan kanssa kyseiset housut treeneissä on oltava. En uskalla käyttää tamponia koska olen maailman huono tuurisin ihminen ja aina mm kaikkia "erikois" lääkkeitä mitä olen mm närästykseen saanut olen aina saanut juuri ne sivu oireet kun paketissa lukee "vain yksi ihminen sadastatuhannesta voi saada hengenahdistusta tms" olen varma että TSS kuitenkin tulisi minulle ja en uskalla sanoa äidilleni että treeneihin en ole vaippa housuissa menossa (tarkoitan vaipalla sidettä) kaikki vinkit on sallittuja kiitos jo valmiiksi! :(
Pelkään tss :sää tampoonien käytössä
3
345
Vastaukset
- pruiskis-proiskis
Jätät suosiolla rätit veks ja pyörit rekillä vimmatusti. Tulee vaaleille seinille j akattoon päheitä roiskekuvioita.
- Täällätarvitaanapuaa
Jatkan vielä että suvussani kukaan ei ole käyttänyt tampoonia tuon TSS jutun takia mutta pelottaa vaan ajatuskin siitä että menkat sattuu kisojen kohdalle jossa olen koko päivän melkein uimapuvun näköisessä asussa seisomassa käsillä haarat auki ylöisöön ja hirvee vaippa näkyvissä... kuukuppia en osta enkä käytä!
- huolipois
Kun huolehdit siitä, että et pidä tamponia noin kahdeksaa tuntia pidempää aikaa, niin tss vaaraa ei ole. Laitoin noin kahdeksan tuntia, koska haittoja ei ole, vaikka nukkuisi kymmenen tunnin yöunet.
Tamponi valitaan vuodon määrän mukaan. Voithan ensin käyttää pientä tamponia vain harjoitusten ajan. Kun totut asiaan, voit pitää sitä pidempiä aikoja. Pitkän kilpailupäivän aikana on joka tapauksessa vaihdettava tamponi välillä uuteen. Kyllä sinä totut.
Suomessa on hyvä hygienia, joten tss varoitus tuntuu jopa turhalta. Vessoissa on vesipisteitä käsien ja alapään pesuun. Varmuuden vuoksi voi pitää mukanaan kosteuspyyhkeitä.
Telinevoimistelu on hyvä harrastus. Älä anna kuukautisten pilata siitä saamaasi iloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24617324Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812323Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään684930MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264042Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133545Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393076NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun292141