Hei, kun seinään porataan reikiä (kerrostalo) pitääkö poratessa suojautua miten? Onko pöly vaarallista? Esim. Jos sitä menee vaatteisiin tai kenkiin tai jos se jotenkin kulkeutuu jonnekin missä se on haitaksi. Olin semmoisessa paikassa missä porailtiin ja nyt pelottaa jos sitä pölyä on vielä minussa /vaatteissa/tavaroissa mitä minulla oli ja jos se on haitaksi.
Reiän poraus seinään
11
510
Vastaukset
- Kfkdiifkfkfkxk
Hei, voisiko joku joka tietää kertoa. Pelottaa että levitän ja saastutan kaikkea koko ajan.
- bobgeldof
Olisi syytä käyttää aina kondomia
- nikorette
Tosi pahalta näyttää, nyt on joka paikkaan levinnyt ABSESTIA
- JsjjsjsjJKKk
Voisiko joku oikeasti auttaa eikä pelotella ainakaan turhaan :-(
- belseboop
No minä autan kun niin vaikeeta tuntuu olevan:Otat litran tapettiliisteriä ja pensselin,,sillä ,aalaat seinää siitä reijän ympäriltä semmosen metri kertaa metri alueen,,silleen pysyy absestipöly poissa mielestä.
- Uxkfkfkdkdkkzkz
Mutta eihän tämä alunperinkään ollut kysymys, miten voi mennä maalailemaan a. seinää joka ei ole minun b. seinää johon on jo porattuihin reikiin kiinnitetty tavaraa. Mietin kanssaseuraajan nälökökulkökulmasta, olenko nyt altistinut joillekin pölyille ja onko puhelimeni, tietokoneeni muut tavarat vaatteet jota minulla mukanani myös.
Poraajilla itsellään oli muistakseeni ihan normaalit vaatteet mutta kuitenkin mietin että onko minussa nyt jotain rakennuspölyä tai sitten sitä asbestia :(
- fofksfksldfsl
haloo...
- hanurispöllyy
eihän siellä pöpilässä millään porakoneilla leikitä, edes terapian nimissä?? Idioottimaista piipitystä jostain pölystä..
- pölyttäjä
Siltä varalta, että aloittaja on tosissaan..
Ei ole mitään vaaraa pölystä. Se voi kuivattaa limakalvoja jos olet hengittänyt paljon, mutta muuta vaaraa ei ole.
Tai tietysti jos olet tekemässä jotain reikäakustointia poraamalla koko asunnon täyteen pieniä reikiä betoniseinään ilman hengityssuojaimia niin kyllä, varmasti sementtipölyyn voi kuolla, jos se estää hapen saannin keuhkoissa.- Gfgdffff
Kiitos vastauksesta eli ei tarvitse heittäytyä eroon tavaroista vaatteista :-)
- basillikammo
Tuolla samalla kriteerillä että pölyyntyy niin joudut pelkäämään KAIKKEA koska esim. liikenteestä tulee noki-/kumi-/asvalttipölyä joka leijuu ilmassa jakertyy esim. kaupunkiasunnoissa kaikille pinnoille. (Huomaa helposti esim. kaupuinkiasunnon ikkunakehyksissä yms. pinnoissa). Lisäksi taivaalta tulee kaikenlaista kulkeutuen ilman mukana. (Tulivuorten tuhkaa, voimaloiden päästöjä jne).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1029430Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645869Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1515338Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265301Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään424252Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta693471Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1132872En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102851Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä452804