Kelpaisinko tytöille?

Uteliastyyppi

Nyt kun näitä on ollut täällä jo jonkin verran niin laitanpa itsekin :-) Eli kertokaa, että kelpaisinko. Yksityiskohtiakin voi kysellä. Ja ei, minulla ei ole huono itsetunto.

Olen 17v poika. 180cm pitkä ja 70kg painava. Olen ruumiinrakenteeltani jäntevä, lihaksetkin näkyy melko hyvin. Harrastan potkunyrkkeilyä säännöllisesti, ja kuuden vuoden aikana olen oppinut puolustamaan itseäni. Minulla on korpinmustat lyhyet hiukset ja parta, tosin en kasvata partaa.

Olen luonteeltani ystävällinen ja luotettava. Minua on sanottu luottoystäväksi aika monen suusta. Osaan hillitä itseäni ja tunteitani, ainakin enemmän kuin tunteet minua :D.

Pärjään koulussa erinomaisesti, ja minulla on korkeat tavoitteet tulevaisuuteni suhteen. Olen kunnianhimoinen ja pyrin saavuttamaan tavoitteeni, vaikka se vaatiikin uurtamista.

Pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani ja arvostan käytöstapoja. Poliittisia näkemyksiä minulla on paljon, ja suurin osa niistä on konservatiivisia :)
Olen ateisti ja en pidä uskonnoista.

Huonoja puolia minussa on muun muassa liika tarkkaavaisuus ja "tosikon" asenne. Eli huomaan helposti, jos vastapuoli ei perustele näkemyksiään ja arvostan totuutta enemmän kuin tunteita, tosin tämä ainoastaan väitellessä.

Eli siis, kelpaisinko teille, tytöt? Kuten sanoin, minulla ei ole huonoa omaatuntoa, vaan haluan ainoastaan tietää. Oma kaupunkini on sen verran pieni, että täältä on aika epätoivoista löytää järkevää naisseuraa.

PS. Kikin voi saada kysymällä

9

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliastyyppi

      Ja lisään vielä: en juo, polta tai käytä huumeita.

    • Viidesvasemmalta

      Se on aina hyvä ettei omatunto kolkuta.

    • Tyttö17v

      Ihan varmasti kelpaat. Liian moni nuori nykyään juo ja polttaa jne, oon ilonen ettet ite oo ruvennu semmosiin. Luotettavia ihmisiä tarvitaan aina ja tytöt varmasti arvostaa. :D
      Toki aina on plussaa, jos huumorintajua löytyy. Suurin osa tytöistä arvostaa hyvää huumorintajua ja ihmistä kenen kanssa on hauskaa.
      Vaikka sanoitkin ettei sulla oo huono itsetunto, niin haluun silti sanoa että älä muuta itteäs kenenkään tytön takia. Jos joku ei arvosta sua sellasena ku oot niin se ei oo sun arvonen, niinkun varmasti tiiät.

      Jasiis vastaus on, että kyllä kelpaat ihan varmasti jollekkin. :)

    • Dkdkdjdj

      En näe mitään syytä mikset kelpais t poju

    • OLETPERSEESTÄ

      TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!!

    • jokudydyvaan

      Millanen iho sulla on? Kysymys kuulostaa joo vähän oudolta, mut en tarkota sitä siinä mielessä et haluaisin nylkeä sen ja pukea päälleni batmanviittana, vaan tarkotin sitä et onko aknee, arpia tai pisamia yms. Ja sanoit että oot vähän tosikko, mut et kai ihan huumorintajuton ole? o:

    • Gekenne

      Kyllä. Jos viitsit kikin kertoa, niin voitais vaikka jutella ja tutustua.

    • perkeleenapinat

      On sitä taas niin helvetin hyvä elämä. Pitää toivoa että jäät auton alle ja makaat vihanneksena sairaalassa.

    • Ravenclaw.Hufflepuff

      Olisit oikeastaan unelmapoikaystäväni :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe