Kelpaisinko tytöille?

Uteliastyyppi

Nyt kun näitä on ollut täällä jo jonkin verran niin laitanpa itsekin :-) Eli kertokaa, että kelpaisinko. Yksityiskohtiakin voi kysellä. Ja ei, minulla ei ole huono itsetunto.

Olen 17v poika. 180cm pitkä ja 70kg painava. Olen ruumiinrakenteeltani jäntevä, lihaksetkin näkyy melko hyvin. Harrastan potkunyrkkeilyä säännöllisesti, ja kuuden vuoden aikana olen oppinut puolustamaan itseäni. Minulla on korpinmustat lyhyet hiukset ja parta, tosin en kasvata partaa.

Olen luonteeltani ystävällinen ja luotettava. Minua on sanottu luottoystäväksi aika monen suusta. Osaan hillitä itseäni ja tunteitani, ainakin enemmän kuin tunteet minua :D.

Pärjään koulussa erinomaisesti, ja minulla on korkeat tavoitteet tulevaisuuteni suhteen. Olen kunnianhimoinen ja pyrin saavuttamaan tavoitteeni, vaikka se vaatiikin uurtamista.

Pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani ja arvostan käytöstapoja. Poliittisia näkemyksiä minulla on paljon, ja suurin osa niistä on konservatiivisia :)
Olen ateisti ja en pidä uskonnoista.

Huonoja puolia minussa on muun muassa liika tarkkaavaisuus ja "tosikon" asenne. Eli huomaan helposti, jos vastapuoli ei perustele näkemyksiään ja arvostan totuutta enemmän kuin tunteita, tosin tämä ainoastaan väitellessä.

Eli siis, kelpaisinko teille, tytöt? Kuten sanoin, minulla ei ole huonoa omaatuntoa, vaan haluan ainoastaan tietää. Oma kaupunkini on sen verran pieni, että täältä on aika epätoivoista löytää järkevää naisseuraa.

PS. Kikin voi saada kysymällä

9

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliastyyppi

Ja lisään vielä: en juo, polta tai käytä huumeita.

• Viidesvasemmalta

Se on aina hyvä ettei omatunto kolkuta.

• Tyttö17v

Ihan varmasti kelpaat. Liian moni nuori nykyään juo ja polttaa jne, oon ilonen ettet ite oo ruvennu semmosiin. Luotettavia ihmisiä tarvitaan aina ja tytöt varmasti arvostaa. :D
      Toki aina on plussaa, jos huumorintajua löytyy. Suurin osa tytöistä arvostaa hyvää huumorintajua ja ihmistä kenen kanssa on hauskaa.
      Vaikka sanoitkin ettei sulla oo huono itsetunto, niin haluun silti sanoa että älä muuta itteäs kenenkään tytön takia. Jos joku ei arvosta sua sellasena ku oot niin se ei oo sun arvonen, niinkun varmasti tiiät.

Jasiis vastaus on, että kyllä kelpaat ihan varmasti jollekkin. :)

• Dkdkdjdj

En näe mitään syytä mikset kelpais t poju

• OLETPERSEESTÄ

TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!!

• jokudydyvaan

Millanen iho sulla on? Kysymys kuulostaa joo vähän oudolta, mut en tarkota sitä siinä mielessä et haluaisin nylkeä sen ja pukea päälleni batmanviittana, vaan tarkotin sitä et onko aknee, arpia tai pisamia yms. Ja sanoit että oot vähän tosikko, mut et kai ihan huumorintajuton ole? o:

• Gekenne

Kyllä. Jos viitsit kikin kertoa, niin voitais vaikka jutella ja tutustua.

• perkeleenapinat

On sitä taas niin helvetin hyvä elämä. Pitää toivoa että jäät auton alle ja makaat vihanneksena sairaalassa.

• Ravenclaw.Hufflepuff

Olisit oikeastaan unelmapoikaystäväni :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1503
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1365
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1308
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      217
      1181
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      282
      946
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      307
      943
    Aihe