Kelpaisinko tytöille?

Uteliastyyppi

Nyt kun näitä on ollut täällä jo jonkin verran niin laitanpa itsekin :-) Eli kertokaa, että kelpaisinko. Yksityiskohtiakin voi kysellä. Ja ei, minulla ei ole huono itsetunto.

Olen 17v poika. 180cm pitkä ja 70kg painava. Olen ruumiinrakenteeltani jäntevä, lihaksetkin näkyy melko hyvin. Harrastan potkunyrkkeilyä säännöllisesti, ja kuuden vuoden aikana olen oppinut puolustamaan itseäni. Minulla on korpinmustat lyhyet hiukset ja parta, tosin en kasvata partaa.

Olen luonteeltani ystävällinen ja luotettava. Minua on sanottu luottoystäväksi aika monen suusta. Osaan hillitä itseäni ja tunteitani, ainakin enemmän kuin tunteet minua :D.

Pärjään koulussa erinomaisesti, ja minulla on korkeat tavoitteet tulevaisuuteni suhteen. Olen kunnianhimoinen ja pyrin saavuttamaan tavoitteeni, vaikka se vaatiikin uurtamista.

Pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani ja arvostan käytöstapoja. Poliittisia näkemyksiä minulla on paljon, ja suurin osa niistä on konservatiivisia :)
Olen ateisti ja en pidä uskonnoista.

Huonoja puolia minussa on muun muassa liika tarkkaavaisuus ja "tosikon" asenne. Eli huomaan helposti, jos vastapuoli ei perustele näkemyksiään ja arvostan totuutta enemmän kuin tunteita, tosin tämä ainoastaan väitellessä.

Eli siis, kelpaisinko teille, tytöt? Kuten sanoin, minulla ei ole huonoa omaatuntoa, vaan haluan ainoastaan tietää. Oma kaupunkini on sen verran pieni, että täältä on aika epätoivoista löytää järkevää naisseuraa.

PS. Kikin voi saada kysymällä

9

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliastyyppi

Ja lisään vielä: en juo, polta tai käytä huumeita.

• Viidesvasemmalta

Se on aina hyvä ettei omatunto kolkuta.

• Tyttö17v

Ihan varmasti kelpaat. Liian moni nuori nykyään juo ja polttaa jne, oon ilonen ettet ite oo ruvennu semmosiin. Luotettavia ihmisiä tarvitaan aina ja tytöt varmasti arvostaa. :D
      Toki aina on plussaa, jos huumorintajua löytyy. Suurin osa tytöistä arvostaa hyvää huumorintajua ja ihmistä kenen kanssa on hauskaa.
      Vaikka sanoitkin ettei sulla oo huono itsetunto, niin haluun silti sanoa että älä muuta itteäs kenenkään tytön takia. Jos joku ei arvosta sua sellasena ku oot niin se ei oo sun arvonen, niinkun varmasti tiiät.

Jasiis vastaus on, että kyllä kelpaat ihan varmasti jollekkin. :)

• Dkdkdjdj

En näe mitään syytä mikset kelpais t poju

• OLETPERSEESTÄ

TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!!

• jokudydyvaan

Millanen iho sulla on? Kysymys kuulostaa joo vähän oudolta, mut en tarkota sitä siinä mielessä et haluaisin nylkeä sen ja pukea päälleni batmanviittana, vaan tarkotin sitä et onko aknee, arpia tai pisamia yms. Ja sanoit että oot vähän tosikko, mut et kai ihan huumorintajuton ole? o:

• Gekenne

Kyllä. Jos viitsit kikin kertoa, niin voitais vaikka jutella ja tutustua.

• perkeleenapinat

On sitä taas niin helvetin hyvä elämä. Pitää toivoa että jäät auton alle ja makaat vihanneksena sairaalassa.

• Ravenclaw.Hufflepuff

Olisit oikeastaan unelmapoikaystäväni :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe