Huomenta.........
<3
Päihteettömyys alkaa klo. 7.00
:)
Vastaukset 15
- hyvällätiellä
..............toivomme kaikki, että se jatkuu......ja jatkuuuuu
- arvaystavaan
ja päättyy 7.01..
- Varmaan.siksi
kun bisset on loppu ja uutta ei saa kun puolentoista tunnin kuluttua.
- sou_sääd
Ikävää huomata että kaipaat montaa naista. Ikävempää huomata ettei edes hyvät kaverisi tiedä kuka täällä oot.
- olentiennyt
Olen itse tiennyt jo vuoden kuka Risto on. Seurannut vaan irl ja täällä kauan luulee etten tajua. Ei ole mikään ruudinkeksijä.
Ehkäpä jo pelkää sitä hetkeä kun asiat alkaa selviään irl ja mitä hänen varalleen on suunniteltu pienessä päässäni. Se voi olla aika juonia ja ilkeää.
Tuon ihmisen katala luonne tuli minulle jo tutuksi 2016 ja opin näkeen että dr jekyl ja mr hyde on samassa persoonassa. Pettäjä myöskin - olentiennyt
opetus RISTOLLE numero yksi:
'älä lkoskaan mene luottamaan ihmiseen jota olet palstoilla nettikiusannut. - tyttöonromuna
Tunnetaanko me sama mies rannikkokaupungista? Ei minua ole pettänyt mutta selvän ja juopuneen välinen ero on jekyll-hyde asetelmaa
- tyttöonromuna
Siis nainenko? vai tarkoitatko huomiohuoraamista?
hmmmmhmmmm...hmmm - arvailen_sivusta
tyttöonromuna kirjoitti:
Siis nainenko? vai tarkoitatko huomiohuoraamista?
hmmmmhmmmm...hmmmMies. Yks lutkaamistaan akoista on paksuna. Ei taida sekään hyvin pääättyy. kakru ei synny.
Itse lutka soppansa keittäny. Uikoon ny liemessään - PeilikäteenMARS
NYT SEIS NÄMÄ PALSTANTIETÄJÄT JA VIHJAILIJAT JA UHKAILIJAT.
"rannikkomies samasta kaupungista". "minä tiedän" "varo vaan".
Tämä menee täysin överiksi alkaa täällä yksilöimään yhtikäs mitään ja vielä tietää kaikesta kaiken ja vieläpä uhata, "että ei hyvin käy". LOPETTAKAA NYT HETI TÄHÄN PAIKKAAN.
Joskus joku uhkaa, niin älkää kaikki vajotko siihen suohon. Jos joku pettää tai valehtelee, älkää itse alkako ettämään ja valehtelemaan.
KENELLÄ TEILLÄ ON VARAA PUHUA "huomiohuorista", "pettäjistä" "uhkaajista". KUNHAN KYSYN.
- negotiatorgeneral
Itse ostaa laatikon jne...
- Milläoikeudella
jatkuvasti täällä nimittelet jotakin huoraksi?
Sinun ip:si on helposti saatavilla ja jokaisesta kirjoittamastasi sanasta olet vastuussa.
Teen ilmoituksen ensin ylläpidolle ja sen jälkeen poliisille!
Huomenta rakas.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty471489Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3451269Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto331066Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3271017- 59933
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine136894Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33821Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte195728- 61625
- 40583