Siis mikä avuksi tähän jatkuvaan panetukseen joka on kestäny jo yli viikon?! :D
Oon saanu munaa joka päivä 2-4 kertaan mutta ei riitä. Nyt edelliskerrasta kulunu noin 4 tuntia ja taas sykkii pimppa ja huutaa kalua sisälle! Kuumottaa alapäästä vitusti ja nännit ihan kovana, aargh! Housut kokoajan aivan märkänä kiimasta. Oon nyttenki töissä mut pakko oli äsken käydä sormia hakkaamassa pilluun vessassa mut ei sormet oo sama asia kun oikee iso kulli! Halun vaan niiiin kovaa kyytiä tällä hetkellä ettei mitään rajaa, niin kovaa että punottaa pimppa tulipunaisena panon jälkeen vielä monta tuntia! Nyt sais antaa niin kovaa munaa että en vois muutakun täristä!
Ja juuri tuollaista seksiä olen saanut viimeksi viime yönä yhtä rajusti mutta taas pakko saada!!
Mikähän helvetti mua on riivannu yli viikon? Ovulaatio on vissiin meneillään mut normaalisti kestää 1-3pv eikä yli viikkoa.
Mikä avuksi kun ei tuo nussiminenkaa vie haluja pois kun ehkä pariks tunniks. Oon siis 18 vuotias tytentyllerö
Nyt munaa ja muuten raivolla mulle!!
9
449
Vastaukset
- Jjvk
Ohoh vittu mä haluan jyystää sua kunnolla pilluus
Löytyy 19cm muna ja paksuuttakin ihan kivasti ja ottaisin kyllä pilluas myös suuhuni halusit tai et ;)
Ja ylipäätään turha olis sit kitistä liian kovasta kyydistä ite kerjäät asutko Tampereella?
- Pakkosaadamunaaaa
Noo itseasiassa siellä vain :D
Pakkosaadamunaaaa kirjoitti:
Noo itseasiassa siellä vain :D
no sittehän tässä ei ole mitään ongelmaa :) miten sut saa kiinni ? tarviihan ruokiksellakin saada muuta kuin sormea!
- Pakkosaadamunaaaa
Ou jee se kelpaisi ;)
- slköh
Pakkosaadamunaaaa kirjoitti:
Ou jee se kelpaisi ;)
Täällä mies valmiina tyydyttämään sua viikonloppuna
estotonmies luukku com Pakkosaadamunaaaa kirjoitti:
Ou jee se kelpaisi ;)
Hyvä, sitten sun olisi helpompi tehdä loppupäivä töitä, kun olis sisus siementä täynnä
- Sartsahuora
Kuulostaa ihanalta tää keskustelu, haluaisin nii kyrpää. Sääli et noin kaukana
- Talkkari81
Jos joensuusta jollain tarvetta 37v talkkari voi auttaa kik löytyy teijok nimimerkillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121700En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331118SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051058Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7288965Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35832Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774- 40764
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6741It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9732+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723