Jani Viljakainen

Lampilaisenäiti

WL 28.11.2017
Nuorten valtuusto Kangaslammilla ja siellä Viljakainen on antanut aivan väärää tietoa, kirjoitetaa paikallisen lehden sivulla.
Kyseessä virkamies ja jakaa valheellista tietoa. Taita olla tässä kaupungissa yleistä.

137

3038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leval

Josko lopettaisit nuo nimien heittelyt. Olen jo kirjoittanut s24 ,että lähtee syytteet.

• Sivullinenolen

Tuossa lukee kyseessä olevan warkauden lehti, ole sinne yhteydessä.

• Janintuttu

Ennemmin pistän näistä ilmoitusta eteenpäin. Tuossa väität,että valehtelee.

• Otetaanyhteyttä
        Sivullinenolen kirjoitti:

Se,joka tämän tänne pistänyt,poistakoon. Muuten lähtee poliisiin. T Jani. Ps olen saanut vihiä kirjoittajasta.

• TervJani
        Sivullinenolen kirjoitti:

Ole sivullinen tai et,mutta poliisilla valtuus ip selvittää ja alue.

• Enemmänhiekkaa
        Otetaanyhteyttä kirjoitti:

Se,joka tämän tänne pistänyt,poistakoon. Muuten lähtee poliisiin. T Jani. Ps olen saanut vihiä kirjoittajasta.

Joko olet tehnyt poliisille kyseisestä lehden tekstarista ilmoituksen. Kerro ihmeessä mitä asiasta sinulle sanottiin.
        Kaikki palstaa lukevat jännityksellä odotamme sinun vastausta.

• Anonyymi
        Enemmänhiekkaa kirjoitti:

Joko olet tehnyt poliisille kyseisestä lehden tekstarista ilmoituksen. Kerro ihmeessä mitä asiasta sinulle sanottiin.

Valehteliko lehti, vai lehteen kirjoituksen antaja? Oliko jompi kumpi näistä vaihto ehdoista oikein? Jos kumpikaan näistä ei ole oikein, mitä sitten?

• Anonyymi

Elä ny levvainen tokkiisa suutu.

• Anonyymi
        Enemmänhiekkaa kirjoitti:

Lieppo pieppo kunnon kieppo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehteliko lehti, vai lehteen kirjoituksen antaja? Oliko jompi kumpi näistä vaihto ehdoista oikein? Jos kumpikaan näistä ei ole oikein, mitä sitten?

Julkaisiko lehti valheellisen ilmoituksen?

• Anonyymi

Mitä poliisi sanoi? Onko aloittajalle mennyt syyte, vai onko lehti syyllinen. Oletko kurkannut peiliin,näkyykö siellä mahdollisesti henkilö, joka on aiheuttanut kirjoituksen lehteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä poliisi sanoi? Onko aloittajalle mennyt syyte, vai onko lehti syyllinen. Oletko kurkannut peiliin,näkyykö siellä mahdollisesti henkilö, joka on aiheuttanut kirjoituksen lehteen.

Tee lehtijuttu maksullisilla käynneistä mombasassa😂😂

• Anonyymi

Mitä mieltä ootte julkisessa virassa olevasta työterveyshuollon sihteeristä.

• Anonyymi

Mitä poliisi sanoi?
        Joko aloittaja on saanut rangaistuksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä ny levvainen tokkiisa suutu.

Iaää ei hankiin jätetä. Turha sanoo ,että perintö perintö. Kurkusta alas meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko asia ollut oikeudessa. Tämä olisi hieno ennakko tapaus mitä saa kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi vaikka. Luoda uraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi vaikka. Luoda uraa.

• Anonyymi

Mitä poliisi sanoi?
        Onko aloittajalle tullut rangaistusta?

• Anonyymi
        Janintuttu kirjoitti:

Ennemmin pistän näistä ilmoitusta eteenpäin. Tuossa väität,että valehtelee.

Mitä poliisi tai lakimies on asiasta sanonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten oikeudessa kävi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iaää ei hankiin jätetä. Turha sanoo ,että perintö perintö. Kurkusta alas meni.

Sanoisin,älkää surku.Elämä menee menojaan ja on asioita,joille ei voi mitään.

Ne pitää vain hyväksyä,näin olen minäkin tehnyt

• Kovaonmeno

Sonja,sekoilee taas.. ja L... Kyllä nämä tiedetään.

• Hilkuripena

Onko jani penttihilkuri??

• Tervjani

Sonja,leena ym voitte lopettaa. Olette jo jääneet kiinni.

• Terveisiänoidille

Tämän kylän noitia.

• 3nsaatauskoa

Pistä niiden sukunimet,jos ei poistu tämä.

• Jouluilijaonnekas

Noilla akoilla paha olla. Johonkin pitää purkaa. Voi voi. Säälittää.

• korjataankorjataan

Totta on, kun sanotaan et jollain ei ole kaikki Muumit laaksossa :)
      Joka sinällään on ihme kun tuolloin siellä pitäisi olla aivan hiljaista, eikä edellä olevia möläytyksiä pitäisi tulla ulkoilmoille.

Mitä tulee aloitukseen, niin kyllä virkahenkilötkin ovat erehtyväisiä, joten asia korjaantuneen aikanaan. Mutta tuskin kovin suuresti siitä korjaantuneen mistä sitten ollut lie kyse?

• Levle

Puolaustaudubok.

• Ihmettelläänkaikki

Lehdessä sanoit linjurin maksavan 100keuroa. Miten tämä summa liittyy kangaslampilaisiin. Eikö auton osto ole yritysasia joka kuljetuksia ylläpitää, vai joutuuko kaupunki ostamaan yrityksille nykyisin autotkin. Pitäisikö nykyinen yrittäjä sitten vaihtaa sellaiseen yrittäjään jolla on kalustoa riittävästi.

• Ihmetelläänvaan

Minkäs sille mahtaa jos sinulla ei ymmärrys riitä. Jos kaupunki ostaa joukkoliikenteen palvelua niin kyllä ne liikennöitsijät siihen kaluston hommaavat, ei sitä kalustoa kaupungille osteta. Vai pitäiskö palkata omat bussikuskitkin... Bussit siis eivät kulje ilman kaupungin kukkaron nyörien avaamista koska asiakkaita ei ole riittävästi jotta kuljetukset olisivat itsekannattavia.

• Ihmetelläänkaikki

Lata sinne kangaslammille sitten toinen bussivuoro. Ymmärsitkö edes lukemaasi tekstiä lehdestä.

• kyselenvaan

Saatasko kadut kuntoon kaupungin liikenneinsinööri Viljakainen.

• Yhteydetpitääpelata

Markat sinne ja markat tänne?
      Kukaan yrittäjä ei ilmaisin ajele, vaan jos kyselisitte onko kylällä rallikuskia joka pientä kulukorvausta vastaan kyyditsee kylälle porukkaa. Me maksetaan kuntalaisina viulut tietysti, sillä myös syrjäseudulta on päästävä kylälle!

• Pisamaniemi

Kulkeeko linjuri Kangaslammilta milloin Varkauteen ja takaisin. Vain varmaa tietoa kaivataan, ei mitään satuja.

• Imssimörri

Pysykää paskanaamat siellä maalla,jos ei ole perkule omaa autoa.

• Nytoli
        Imssimörri kirjoitti:

Pysykää paskanaamat siellä maalla,jos ei ole perkule omaa autoa.

Hehee. Asiaa.

• syrjäseudutnousuu

Tänään oli reipasta ja antoisaa keskustelu seurakunnan tiloissa, harmi että meitä ei ollut siellä kovin paljoa paikalla. Paljon selvisi kysymyksiä kaupungin terveisinä, mutta toinen mokoma jäi vielä tuleville tapahtumille puitavaksi. Joka sitten puretaan uudessa (tämän päiväisen) kokouksen yhteydessä.

• Punajuuretpunajuuret

Kuka siellä korvessa jaksaa. Juurekset kasvikset kunniaan. Heh. Ruohonjuuritaso.

• syrjäseudutnousuuu

Asiaa juuresten tiimoilta!
        Mutta korvessakin tykätään jaksaa siinä kuin kaupungissakin :)

• Anonyymi
        Punajuuretpunajuuret kirjoitti:

Kuka siellä korvessa jaksaa. Juurekset kasvikset kunniaan. Heh. Ruohonjuuritaso.

Korona aikana maalla mukavaa. Raitajuuria syöden.

• syrjäseudutnousu

Yrittäjistä puheen ollen, niin meillä on tulossa kihauspäivät ja toivottavasti tulee tupa täyteen! Sillä nyt olisi mahdollista alkaa palvelemaan kangaslampilaisia suoraan, eikä pidä unohtaa mahdollisuutta talvikunnossapito mahdollisuuttakaan Destian puolelta, kun siitäkin on monta versiota meillä kylällä liikkunut

Joten tulkaa paikalle naapurit niin saadaan tarkemmin tietoa, ja emme ole musta tuntuu tiedon varassa.

• smetanina

Saako tämä Jani sen uuden linjurin kuleksimaan varkauden ja kangaslammin väliä?

• Eikaikkeasaa

Toivottavasti ei. Jos asuu maalla niin pitää omistaa auto. Ei yhteiskunta ole velvollinen teitä reppanoita kuskaamaan..Sitä paitsi usein tyhjä linjuri kulkenut tuota väliä. Onko se järkevää? Käyttäkää niitä palveluja. Muuten ne lopetetaan.

• parastaeihaetamutta

Kyydit pitää saada jouheasti pelitäin!
        Suharit omalta kylältä ja kunnalta ylläpidolle avustus on Siirakin neuvo, niin jopa mummoilla on aikaa pistäytyä kaupoilla ja apoteekissa. Sillä nykyinen on tyhjyyttä parempaa, mutta ei hyvä.

• Apinoidenvihaaja

Kangaslammilla ei asu ihmisiä.

• Mikketsu
        parastaeihaetamutta kirjoitti:

Kyydit pitää saada jouheasti pelitäin!
        Suharit omalta kylältä ja kunnalta ylläpidolle avustus on Siirakin neuvo, niin jopa mummoilla on aikaa pistäytyä kaupoilla ja apoteekissa. Sillä nykyinen on tyhjyyttä parempaa, mutta ei hyvä.

Minä voisin lähteä ajamaan,vaan miten se liikennöintilupa. Onko paperisotaa. Olen taksikuskina toiminut,koulutukset käyty.

• Ällöttävä

Taitaa olla hieman yksinkertainen.

• Kaikuusieltäse

Juuri näin sinä olet.

• Lohtakyllälöytyy
    • Mr.Häyrilä

ABC.in risteyksessä maalit kuluneet.

• MrKomia

Itse olet kulunut vanha lumppu.

• pierupussi

Taas tämä sama henkilö, nyt ei muista mitään, kun kaadettu puut kiertotieltä.

• Nisse

Olisiko seuraava osoite kaupungin palkkalistoilla poistaminen.

• rapatessakunainasilleen

Jos asian tiimoilta ilmenee toiminnallisen toteutuksen jälkeen ongelmia, kuten nyt on tapahtunut. He varmasti myös korjaavat toiminnan käytäntöjä jotta vastaava ei pääse uudestaan toistumaan.

• Anonyymi

Hyvä kun poistavat ainostaan *pskn* jauhajat pois!
      Pyörä- sekä ajoväyliä päällystetään (tarkastelun) jälkeen joka eurolla joka butjettiin on saatu puhuttua - anottua. Myös huonot II-III luokan asfaltti päälysteisiä muutetaan öljysora pintaiseksi niiden kunnossapidon helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi.

• Anonyymi

Tämä on hyvin vanha aloitus ja asia,joten en edes lue. Kiitos. Joutaa poistaa.

• Anonyymi

Mie tuppaan tänne solvaa levvääisä kohta.

• Anonyymi

Telluvainaa tässä hei.

• Anonyymi

Voi voi lapsellisia ihmisiä.

• Anonyymi

6 henkee bussilla Varkaudesta Vantaan Lentokentälle 650e/päivä 109eko maksaa. Kyyti vai bussin pito per henki Laitinen hommaaHusulle bussin maksaa vuodessa 283000e.Nekii rahat Sampeen tai Nuorille. Kukkia vaan Rajamäelle hyvin on asiat hoidettu perustuslakia poljetaan urakalla. Oikeus asua missä haluaa. Mut kun ei toteudu. Täyttä valetta. Demarivaletta niinku Rinteen vappusatanen. Ja rikkurit pitää tehtaat köynnissä. Liiton herrat Helsingissä teidän työpaikoista paskaa välitä. Sitten voivotellaam kun lähtee työpaikat alta ei auta liiton pomo. Köyttäkää älyänne 55 potkitaan Varkaudesta pois. Että ketkä ne pellehermanneja on portillakp niitä löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

6 henkee bussilla Varkaudesta Vantaan Lentokentälle 650e/päivä 109eko maksaa. Kyyti vai bussin pito per henki Laitinen hommaaHusulle bussin maksaa vuodessa 283000e.Nekii rahat Sampeen tai Nuorille. Kukkia vaan Rajamäelle hyvin on asiat hoidettu perustuslakia poljetaan urakalla. Oikeus asua missä haluaa. Mut kun ei toteudu. Täyttä valetta. Demarivaletta niinku Rinteen vappusatanen. Ja rikkurit pitää tehtaat köynnissä. Liiton herrat Helsingissä teidän työpaikoista paskaa välitä. Sitten voivotellaam kun lähtee työpaikat alta ei auta liiton pomo. Köyttäkää älyänne 55 potkitaan Varkaudesta pois. Että ketkä ne pellehermanneja on portillakp niitä löytyy

Mitä oli tarkoitus kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻

• Anonyymi

No johan pomppas nyt!

• Anonyymi

Niin niin. Aaaivan.

• Anonyymi

Hyi hävetköön, kuka voi vielä puolustaa tuommoista virkamiestä, jos pitää paikkaansa.

• Anonyymi

Mikä mahtaa olla tilanne tämän asian suhteen.

• Anonyymi

Tässä tämä läpyskä, tässä tämä ja tämä ja tämä, missäs on tän hankkeen budjetti? RAJAMÄKI KONSERNI HALLINTO CLASSIFIED infirmatsion. Raha ei lopu, raha ei lopu, no ei lopu. Ei lopu raha. Nii i ei lopu. Kato 50€tossa 100€ja tossa on ja tossa. Hei ne on veronmaksajien, niiniiin. Minäkin maksan veroja, mut nehän on jo muut maksanu aikoja sitten 80-90 luvulla.

• Anonyymi

Se,että ei jätä isää hankeen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tämä läpyskä, tässä tämä ja tämä ja tämä, missäs on tän hankkeen budjetti? RAJAMÄKI KONSERNI HALLINTO CLASSIFIED infirmatsion. Raha ei lopu, raha ei lopu, no ei lopu. Ei lopu raha. Nii i ei lopu. Kato 50€tossa 100€ja tossa on ja tossa. Hei ne on veronmaksajien, niiniiin. Minäkin maksan veroja, mut nehän on jo muut maksanu aikoja sitten 80-90 luvulla.

Tuskin on suoraan yhden puolueen (sdp) ideoimaa. Mutta jos veikkaisi virkamiestyöskentelyyn, niin loppu tulemaa voisi täsmätäkin yllättävän vahvasti. Työskentelyssä (viranhaltijoilla) kun pitää tarvittavat limitit kuulemma olla tarpeeksi korkeat niin laskujen suuruutta ei tarvitse tuolloin myöskään ihmetellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on suoraan yhden puolueen (sdp) ideoimaa. Mutta jos veikkaisi virkamiestyöskentelyyn, niin loppu tulemaa voisi täsmätäkin yllättävän vahvasti. Työskentelyssä (viranhaltijoilla) kun pitää tarvittavat limitit kuulemma olla tarpeeksi korkeat niin laskujen suuruutta ei tarvitse tuolloin myöskään ihmetellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Mitä yritit kertoa hae isä hangesta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

"Se,joka tämän tänne pistänyt,poistakoon. Muuten lähtee poliisiin. T Jani. Ps olen saanut vihiä kirjoittajasta"

Mitä poliisi sano?

Mitä poliisi sano?

Mitä poliisi sano?

• Anonyymi

Sanoi samaa kuin isän hankeen jättäneelle. Nauroivat ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi samaa kuin isän hankeen jättäneelle. Nauroivat ulos.

Ja äidin perintöä kyttäävälle.

• Anonyymi

Sanoi samaa kuin wegsgulle,että elä kehtoo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi samaa kuin wegsgulle,että elä kehtoo!

Sanoi samaa että 😂räypan
        Sanoi samaa, että 😂piirakka
        Sanoi samaa 😂Demarien vaalivoitto
        Sanoi samaa 😂kuntoportaat mannekiinit
        Sanoi samaa 😂ilmoitustaulun huomionkippeet.
        Sanoi samaa 😂kaupungin Velka tilanne

• Anonyymi

Esson paariin kaffelle

• Anonyymi

Jani tule esiin ja kerro mitä poliisi sanoi.

• Pyytää poistamaan kommentit Polisiin vedoten. Mutta jos teksti "vitsissä" kysyy heti perään mitä Poliisi sano :) On tuon kirjoittanut asioista mitään tietämätön kopio-jani .

• Anonyymi

Viljakainen ja telan pj. Oho mitäs tämä on (valetta vai).

• Anonyymi

Asennevammasta ei parannuta joka harmillista. Olisi kuntapäätöksen edistämistä mikäli voisimme hyödyntää asennevammaiset.

• Anonyymi

Mitä poliisi sanoi?
      Kerro kaikille, kun täällä uhoot.
      Onko sulla edes munat, kun uhoot ja et tee mitään.
      Milloin meinaat laittaa tiet kuntoon, vai meinaatko tehdä uuden epäonnistuneen liikenneympyrän.

• Anonyymi

Kopio-Jani nyt kotiin virvotukseen metrihalolla

• Anonyymi

Jani tule esiin ja kerro mitä poliisi sanoi

• Anonyymi

Mahtaako asia selvinneen, mitä poliisi sanoi.

• Anonyymi

Onko kakelit housussa, kerro ihmeessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kakelit housussa, kerro ihmeessä.

Kovin olet agresiivinen tässä ketjun alussa, mikä mättää, kun et enää uho. Oliko lehden viesti valheellinen, vai oletko sinä valehtelija.

• Anonyymi

Jani-Petterille ropelihattu.
      Osmajoen liikenneympyrän moninkertaisesta korjaamisesta, tosin se on edelleen keskeneräinen.

• Anonyymi

Nyt Jani terävänä Kämärin suhteen, väyliä leveämmäksi. Jäi tuolta kiertotieltä nyt niin paljon maamassoja käyttämättä.

• Anonyymi

Petri "Lapanen" ei ota kantaa yksittäis tapauksiin, mutta puhuu täyttä so***a.

• Anonyymi

Te olette länkkyttäjähaukkujat itse keskeneräisiä.kasvatus jäi teidän vanhemmilta kesken

• Anonyymi

Oi lieppi lieppo vanhuus käy päälle. Kuyskymppiset. Oi voi.

• Anonyymi

Ikääntyminen väistämätöntä.

• Anonyymi

Mitä poliisi sanoi.

Pyysikö samalla auraamaan ja hiekoittamaan kadut paremmin.

• Anonyymi

Kun et osaa työtäsi/katuja pitää kunnossa, suosittelen lähtemään välittömästi sinne minne maksat verosikin. Kadut aivan järkyttävässä kunnossa ja todella vaaralliset.

• Anonyymi

Tuliko asia kuntoon. Kummalle poliisi oli vihainen.

• Anonyymi

Juu näin on varmaan asia.

• Anonyymi

Soittakaa kyseiselle virkamiehelle tieasiasta, ensin huutaa puhelimessa ja sitten lunttaa luurin korvaan.

• Anonyymi

Suomen parhaat liikenneympyrät Varkaudessa, kun kolmeen kertaan pitää rakentaa.

• Anonyymi

Lieppo ja Vesu vauhdissa.

• Anonyymi

😔🤣☹️🙈🕊️

• Anonyymi

Joko syyllinen selvis, kovasti ainakin uhosi ja poliisilla pelotteli.

• Anonyymi

Joko syyllinen selvillä.

• Anonyymi

Lepikkäläinen kova uhoo.

• Anonyymi

Onko oikeus antanut jo tuomion.

• Anonyymi

Kuditss.

• Anonyymi

Tehtävät hoitamatta

• Anonyymi

Älä vittu väitä ettei Riikka Purra tiennyt
        Varmasti tiesi

• Anonyymi

Et pääse edes elokuvaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pääse edes elokuvaan

Teatterissa voit katsoa elokuvan missä muut ovat esillä sinä et

• Anonyymi

Kansanedustaja on Tehtaan varjossa elokuvassa
        Koska veli oli lukiossa
        Grönlund sinä et pääse elokuvaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansanedustaja on Tehtaan varjossa elokuvassa
        Koska veli oli lukiossa
        Grönlund sinä et pääse elokuvaan

Kari Rajamäki pääsee
        Ja Husu ammattikorkeakoulu opettaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kari Rajamäki pääsee
        Ja Husu ammattikorkeakoulu opettaja

Ja moni muu halutessaan
        Harlegino disco
        Vanha Nekkari
        Yms Kämäri pkp kiekko jääpallo
        Speedway olli Tyrväinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja moni muu halutessaan
        Harlegino disco
        Vanha Nekkari
        Yms Kämäri pkp kiekko jääpallo
        Speedway olli Tyrväinen

Tollanen Persu mitään tiedä Varkaudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollanen Persu mitään tiedä Varkaudesta

Vaeltajan Eräreppu ennen moda Max
        Vaeltajan Eräreppu Leunanmäki Tka kumiaitta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaeltajan Eräreppu ennen moda Max
        Vaeltajan Eräreppu Leunanmäki Tka kumiaitta

Pulla puoti zonen talossa
        Kasarilla ja välitunnin kiusaukset
        Muistatteko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pulla puoti zonen talossa
        Kasarilla ja välitunnin kiusaukset
        Muistatteko?

Ja Kasari Sokos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Kasari Sokos

Koulun saa tietokoneella
        Ja kerho talon
        Ja harlegino tyhjänä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulun saa tietokoneella
        Ja kerho talon
        Ja harlegino tyhjänä

Toivottavasti aloite menee läpi tarkistuksessa
        Sehän on kaupungin historiaa
        Ja tehtaan koulun juhla vuosi
        Eikös muka elokuva v1974-1998
        Varkaudesta sovi siihen juttuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti aloite menee läpi tarkistuksessa
        Sehän on kaupungin historiaa
        Ja tehtaan koulun juhla vuosi
        Eikös muka elokuva v1974-1998
        Varkaudesta sovi siihen juttuun

Ei mikään dokumentti elokuva vaan
        Suomen huippu näyttelijät esittää
        Varkautelaisia
        Nimet jo katsottu kuka ketäkin esittää
        Rajamäki Husu itseään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään dokumentti elokuva vaan
        Suomen huippu näyttelijät esittää
        Varkautelaisia
        Nimet jo katsottu kuka ketäkin esittää
        Rajamäki Husu itseään

Ja kaikki totta eikä akkamaista juttua ja valetta

• Anonyymi

Tere vaan Mari Perankoski eikun vaan Tehtaan varjossa elokuvaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tere vaan Mari Perankoski eikun vaan Tehtaan varjossa elokuvaan

Oikea elämää eikä Riikka Purra Grönlund Jussi Halla-aho Sebastian Tynkkynen paskavaletta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea elämää eikä Riikka Purra Grönlund Jussi Halla-aho Sebastian Tynkkynen paskavaletta

Elokuva Tehtaan varjossa ennen älypuhelimia
        Ja tosi juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elokuva Tehtaan varjossa ennen älypuhelimia
        Ja tosi juttu

Käypä kaljaa kisakadun kaupasta Sokokselta
        Viiniä Alkosta

• Anonyymi

Liepon haiseva vittu.

Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2745
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2290
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1876
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1610
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      167
      1324
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      280
      1149
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1024
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1014
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      179
      936
    Aihe