WL 28.11.2017
Nuorten valtuusto Kangaslammilla ja siellä Viljakainen on antanut aivan väärää tietoa, kirjoitetaa paikallisen lehden sivulla.
Kyseessä virkamies ja jakaa valheellista tietoa. Taita olla tässä kaupungissa yleistä.
Jani Viljakainen
137
3039
Vastaukset
- Leval
Josko lopettaisit nuo nimien heittelyt. Olen jo kirjoittanut s24 ,että lähtee syytteet.
- Sivullinenolen
Tuossa lukee kyseessä olevan warkauden lehti, ole sinne yhteydessä.
- Janintuttu
Ennemmin pistän näistä ilmoitusta eteenpäin. Tuossa väität,että valehtelee.
- Otetaanyhteyttä
Sivullinenolen kirjoitti:
Se,joka tämän tänne pistänyt,poistakoon. Muuten lähtee poliisiin. T Jani. Ps olen saanut vihiä kirjoittajasta.
- TervJani
Sivullinenolen kirjoitti:
Ole sivullinen tai et,mutta poliisilla valtuus ip selvittää ja alue.
- Enemmänhiekkaa
Otetaanyhteyttä kirjoitti:
Se,joka tämän tänne pistänyt,poistakoon. Muuten lähtee poliisiin. T Jani. Ps olen saanut vihiä kirjoittajasta.
Joko olet tehnyt poliisille kyseisestä lehden tekstarista ilmoituksen. Kerro ihmeessä mitä asiasta sinulle sanottiin.
Kaikki palstaa lukevat jännityksellä odotamme sinun vastausta. - Anonyymi
Enemmänhiekkaa kirjoitti:
Joko olet tehnyt poliisille kyseisestä lehden tekstarista ilmoituksen. Kerro ihmeessä mitä asiasta sinulle sanottiin.
Kaikki palstaa lukevat jännityksellä odotamme sinun vastausta.Valehteliko lehti, vai lehteen kirjoituksen antaja? Oliko jompi kumpi näistä vaihto ehdoista oikein? Jos kumpikaan näistä ei ole oikein, mitä sitten?
- Anonyymi
Elä ny levvainen tokkiisa suutu.
- Anonyymi
Enemmänhiekkaa kirjoitti:
Kaikki palstaa lukevat jännityksellä odotamme sinun vastausta.Lieppo pieppo kunnon kieppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteliko lehti, vai lehteen kirjoituksen antaja? Oliko jompi kumpi näistä vaihto ehdoista oikein? Jos kumpikaan näistä ei ole oikein, mitä sitten?
Julkaisiko lehti valheellisen ilmoituksen?
- Anonyymi
Mitä poliisi sanoi? Onko aloittajalle mennyt syyte, vai onko lehti syyllinen. Oletko kurkannut peiliin,näkyykö siellä mahdollisesti henkilö, joka on aiheuttanut kirjoituksen lehteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä poliisi sanoi? Onko aloittajalle mennyt syyte, vai onko lehti syyllinen. Oletko kurkannut peiliin,näkyykö siellä mahdollisesti henkilö, joka on aiheuttanut kirjoituksen lehteen.
Tee lehtijuttu maksullisilla käynneistä mombasassa😂😂
- Anonyymi
Mitä mieltä ootte julkisessa virassa olevasta työterveyshuollon sihteeristä.
- Anonyymi
Mitä poliisi sanoi?
Joko aloittaja on saanut rangaistuksen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä ny levvainen tokkiisa suutu.
Iaää ei hankiin jätetä. Turha sanoo ,että perintö perintö. Kurkusta alas meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko asia ollut oikeudessa. Tämä olisi hieno ennakko tapaus mitä saa kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi vaikka. Luoda uraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi vaikka. Luoda uraa.
- Anonyymi
Mitä poliisi sanoi?
Onko aloittajalle tullut rangaistusta? - Anonyymi
Janintuttu kirjoitti:
Ennemmin pistän näistä ilmoitusta eteenpäin. Tuossa väität,että valehtelee.
Mitä poliisi tai lakimies on asiasta sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteliko lehti, vai lehteen kirjoituksen antaja? Oliko jompi kumpi näistä vaihto ehdoista oikein? Jos kumpikaan näistä ei ole oikein, mitä sitten?
Miten oikeudessa kävi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iaää ei hankiin jätetä. Turha sanoo ,että perintö perintö. Kurkusta alas meni.
Sanoisin,älkää surku.Elämä menee menojaan ja on asioita,joille ei voi mitään.
Ne pitää vain hyväksyä,näin olen minäkin tehnyt
- Kovaonmeno
Sonja,sekoilee taas.. ja L... Kyllä nämä tiedetään.
- Hilkuripena
Onko jani penttihilkuri??
- Tervjani
Sonja,leena ym voitte lopettaa. Olette jo jääneet kiinni.
- Terveisiänoidille
Tämän kylän noitia.
- 3nsaatauskoa
Pistä niiden sukunimet,jos ei poistu tämä.
- Jouluilijaonnekas
Noilla akoilla paha olla. Johonkin pitää purkaa. Voi voi. Säälittää.
- korjataankorjataan
Totta on, kun sanotaan et jollain ei ole kaikki Muumit laaksossa :)
Joka sinällään on ihme kun tuolloin siellä pitäisi olla aivan hiljaista, eikä edellä olevia möläytyksiä pitäisi tulla ulkoilmoille.
Mitä tulee aloitukseen, niin kyllä virkahenkilötkin ovat erehtyväisiä, joten asia korjaantuneen aikanaan. Mutta tuskin kovin suuresti siitä korjaantuneen mistä sitten ollut lie kyse? - Levle
Puolaustaudubok.
- Ihmettelläänkaikki
Lehdessä sanoit linjurin maksavan 100keuroa. Miten tämä summa liittyy kangaslampilaisiin. Eikö auton osto ole yritysasia joka kuljetuksia ylläpitää, vai joutuuko kaupunki ostamaan yrityksille nykyisin autotkin. Pitäisikö nykyinen yrittäjä sitten vaihtaa sellaiseen yrittäjään jolla on kalustoa riittävästi.
- Ihmetelläänvaan
Minkäs sille mahtaa jos sinulla ei ymmärrys riitä. Jos kaupunki ostaa joukkoliikenteen palvelua niin kyllä ne liikennöitsijät siihen kaluston hommaavat, ei sitä kalustoa kaupungille osteta. Vai pitäiskö palkata omat bussikuskitkin... Bussit siis eivät kulje ilman kaupungin kukkaron nyörien avaamista koska asiakkaita ei ole riittävästi jotta kuljetukset olisivat itsekannattavia.
- Ihmetelläänkaikki
Lata sinne kangaslammille sitten toinen bussivuoro. Ymmärsitkö edes lukemaasi tekstiä lehdestä.
- kyselenvaan
Saatasko kadut kuntoon kaupungin liikenneinsinööri Viljakainen.
- Yhteydetpitääpelata
Markat sinne ja markat tänne?
Kukaan yrittäjä ei ilmaisin ajele, vaan jos kyselisitte onko kylällä rallikuskia joka pientä kulukorvausta vastaan kyyditsee kylälle porukkaa. Me maksetaan kuntalaisina viulut tietysti, sillä myös syrjäseudulta on päästävä kylälle! - Pisamaniemi
Kulkeeko linjuri Kangaslammilta milloin Varkauteen ja takaisin. Vain varmaa tietoa kaivataan, ei mitään satuja.
- Imssimörri
Pysykää paskanaamat siellä maalla,jos ei ole perkule omaa autoa.
- Nytoli
Imssimörri kirjoitti:
Pysykää paskanaamat siellä maalla,jos ei ole perkule omaa autoa.
Hehee. Asiaa.
- syrjäseudutnousuu
Tänään oli reipasta ja antoisaa keskustelu seurakunnan tiloissa, harmi että meitä ei ollut siellä kovin paljoa paikalla. Paljon selvisi kysymyksiä kaupungin terveisinä, mutta toinen mokoma jäi vielä tuleville tapahtumille puitavaksi. Joka sitten puretaan uudessa (tämän päiväisen) kokouksen yhteydessä.
- Punajuuretpunajuuret
Kuka siellä korvessa jaksaa. Juurekset kasvikset kunniaan. Heh. Ruohonjuuritaso.
- syrjäseudutnousuuu
Asiaa juuresten tiimoilta!
Mutta korvessakin tykätään jaksaa siinä kuin kaupungissakin :) - Anonyymi
Punajuuretpunajuuret kirjoitti:
Kuka siellä korvessa jaksaa. Juurekset kasvikset kunniaan. Heh. Ruohonjuuritaso.
Korona aikana maalla mukavaa. Raitajuuria syöden.
- syrjäseudutnousu
Yrittäjistä puheen ollen, niin meillä on tulossa kihauspäivät ja toivottavasti tulee tupa täyteen! Sillä nyt olisi mahdollista alkaa palvelemaan kangaslampilaisia suoraan, eikä pidä unohtaa mahdollisuutta talvikunnossapito mahdollisuuttakaan Destian puolelta, kun siitäkin on monta versiota meillä kylällä liikkunut
Joten tulkaa paikalle naapurit niin saadaan tarkemmin tietoa, ja emme ole musta tuntuu tiedon varassa. - smetanina
Saako tämä Jani sen uuden linjurin kuleksimaan varkauden ja kangaslammin väliä?
- Eikaikkeasaa
Toivottavasti ei. Jos asuu maalla niin pitää omistaa auto. Ei yhteiskunta ole velvollinen teitä reppanoita kuskaamaan..Sitä paitsi usein tyhjä linjuri kulkenut tuota väliä. Onko se järkevää? Käyttäkää niitä palveluja. Muuten ne lopetetaan.
- parastaeihaetamutta
Kyydit pitää saada jouheasti pelitäin!
Suharit omalta kylältä ja kunnalta ylläpidolle avustus on Siirakin neuvo, niin jopa mummoilla on aikaa pistäytyä kaupoilla ja apoteekissa. Sillä nykyinen on tyhjyyttä parempaa, mutta ei hyvä. - Apinoidenvihaaja
Kangaslammilla ei asu ihmisiä.
- Mikketsu
parastaeihaetamutta kirjoitti:
Kyydit pitää saada jouheasti pelitäin!
Suharit omalta kylältä ja kunnalta ylläpidolle avustus on Siirakin neuvo, niin jopa mummoilla on aikaa pistäytyä kaupoilla ja apoteekissa. Sillä nykyinen on tyhjyyttä parempaa, mutta ei hyvä.Minä voisin lähteä ajamaan,vaan miten se liikennöintilupa. Onko paperisotaa. Olen taksikuskina toiminut,koulutukset käyty.
- Ällöttävä
Taitaa olla hieman yksinkertainen.
- Kaikuusieltäse
Juuri näin sinä olet.
- Lohtakyllälöytyy
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tekla.feedback
Tuolla Voi laittaa palautetta. - Mr.Häyrilä
ABC.in risteyksessä maalit kuluneet.
- MrKomia
Itse olet kulunut vanha lumppu.
- pierupussi
Taas tämä sama henkilö, nyt ei muista mitään, kun kaadettu puut kiertotieltä.
- Nisse
Olisiko seuraava osoite kaupungin palkkalistoilla poistaminen.
- rapatessakunainasilleen
Jos asian tiimoilta ilmenee toiminnallisen toteutuksen jälkeen ongelmia, kuten nyt on tapahtunut. He varmasti myös korjaavat toiminnan käytäntöjä jotta vastaava ei pääse uudestaan toistumaan.
- Anonyymi
Hyvä kun poistavat ainostaan *pskn* jauhajat pois!
Pyörä- sekä ajoväyliä päällystetään (tarkastelun) jälkeen joka eurolla joka butjettiin on saatu puhuttua - anottua. Myös huonot II-III luokan asfaltti päälysteisiä muutetaan öljysora pintaiseksi niiden kunnossapidon helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi. - Anonyymi
Tämä on hyvin vanha aloitus ja asia,joten en edes lue. Kiitos. Joutaa poistaa.
- Anonyymi
Mie tuppaan tänne solvaa levvääisä kohta.
- Anonyymi
Telluvainaa tässä hei.
- Anonyymi
Voi voi lapsellisia ihmisiä.
- Anonyymi
6 henkee bussilla Varkaudesta Vantaan Lentokentälle 650e/päivä 109eko maksaa. Kyyti vai bussin pito per henki Laitinen hommaaHusulle bussin maksaa vuodessa 283000e.Nekii rahat Sampeen tai Nuorille. Kukkia vaan Rajamäelle hyvin on asiat hoidettu perustuslakia poljetaan urakalla. Oikeus asua missä haluaa. Mut kun ei toteudu. Täyttä valetta. Demarivaletta niinku Rinteen vappusatanen. Ja rikkurit pitää tehtaat köynnissä. Liiton herrat Helsingissä teidän työpaikoista paskaa välitä. Sitten voivotellaam kun lähtee työpaikat alta ei auta liiton pomo. Köyttäkää älyänne 55 potkitaan Varkaudesta pois. Että ketkä ne pellehermanneja on portillakp niitä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 henkee bussilla Varkaudesta Vantaan Lentokentälle 650e/päivä 109eko maksaa. Kyyti vai bussin pito per henki Laitinen hommaaHusulle bussin maksaa vuodessa 283000e.Nekii rahat Sampeen tai Nuorille. Kukkia vaan Rajamäelle hyvin on asiat hoidettu perustuslakia poljetaan urakalla. Oikeus asua missä haluaa. Mut kun ei toteudu. Täyttä valetta. Demarivaletta niinku Rinteen vappusatanen. Ja rikkurit pitää tehtaat köynnissä. Liiton herrat Helsingissä teidän työpaikoista paskaa välitä. Sitten voivotellaam kun lähtee työpaikat alta ei auta liiton pomo. Köyttäkää älyänne 55 potkitaan Varkaudesta pois. Että ketkä ne pellehermanneja on portillakp niitä löytyy
Mitä oli tarkoitus kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰
Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰
Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻
- Anonyymi
No johan pomppas nyt!
- Anonyymi
Niin niin. Aaaivan.
- Anonyymi
Hyi hävetköön, kuka voi vielä puolustaa tuommoista virkamiestä, jos pitää paikkaansa.
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla tilanne tämän asian suhteen.
- Anonyymi
Tässä tämä läpyskä, tässä tämä ja tämä ja tämä, missäs on tän hankkeen budjetti? RAJAMÄKI KONSERNI HALLINTO CLASSIFIED infirmatsion. Raha ei lopu, raha ei lopu, no ei lopu. Ei lopu raha. Nii i ei lopu. Kato 50€tossa 100€ja tossa on ja tossa. Hei ne on veronmaksajien, niiniiin. Minäkin maksan veroja, mut nehän on jo muut maksanu aikoja sitten 80-90 luvulla.
- Anonyymi
Se,että ei jätä isää hankeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tämä läpyskä, tässä tämä ja tämä ja tämä, missäs on tän hankkeen budjetti? RAJAMÄKI KONSERNI HALLINTO CLASSIFIED infirmatsion. Raha ei lopu, raha ei lopu, no ei lopu. Ei lopu raha. Nii i ei lopu. Kato 50€tossa 100€ja tossa on ja tossa. Hei ne on veronmaksajien, niiniiin. Minäkin maksan veroja, mut nehän on jo muut maksanu aikoja sitten 80-90 luvulla.
Tuskin on suoraan yhden puolueen (sdp) ideoimaa. Mutta jos veikkaisi virkamiestyöskentelyyn, niin loppu tulemaa voisi täsmätäkin yllättävän vahvasti. Työskentelyssä (viranhaltijoilla) kun pitää tarvittavat limitit kuulemma olla tarpeeksi korkeat niin laskujen suuruutta ei tarvitse tuolloin myöskään ihmetellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on suoraan yhden puolueen (sdp) ideoimaa. Mutta jos veikkaisi virkamiestyöskentelyyn, niin loppu tulemaa voisi täsmätäkin yllättävän vahvasti. Työskentelyssä (viranhaltijoilla) kun pitää tarvittavat limitit kuulemma olla tarpeeksi korkeat niin laskujen suuruutta ei tarvitse tuolloin myöskään ihmetellä.
Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yritit kertoa hae isä hangesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻
- Anonyymi
"Se,joka tämän tänne pistänyt,poistakoon. Muuten lähtee poliisiin. T Jani. Ps olen saanut vihiä kirjoittajasta"
Mitä poliisi sano?
Mitä poliisi sano?
Mitä poliisi sano?- Anonyymi
Sanoi samaa kuin isän hankeen jättäneelle. Nauroivat ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi samaa kuin isän hankeen jättäneelle. Nauroivat ulos.
Ja äidin perintöä kyttäävälle.
- Anonyymi
Sanoi samaa kuin wegsgulle,että elä kehtoo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi samaa kuin wegsgulle,että elä kehtoo!
Sanoi samaa että 😂räypan
Sanoi samaa, että 😂piirakka
Sanoi samaa 😂Demarien vaalivoitto
Sanoi samaa 😂kuntoportaat mannekiinit
Sanoi samaa 😂ilmoitustaulun huomionkippeet.
Sanoi samaa 😂kaupungin Velka tilanne
- Anonyymi
Esson paariin kaffelle
- Anonyymi
Jani tule esiin ja kerro mitä poliisi sanoi.Pyytää poistamaan kommentit Polisiin vedoten. Mutta jos teksti "vitsissä" kysyy heti perään mitä Poliisi sano :) On tuon kirjoittanut asioista mitään tietämätön kopio-jani .
- Anonyymi
Viljakainen ja telan pj. Oho mitäs tämä on (valetta vai).
- Anonyymi
Asennevammasta ei parannuta joka harmillista. Olisi kuntapäätöksen edistämistä mikäli voisimme hyödyntää asennevammaiset.
- Anonyymi
Mitä poliisi sanoi?
Kerro kaikille, kun täällä uhoot.
Onko sulla edes munat, kun uhoot ja et tee mitään.
Milloin meinaat laittaa tiet kuntoon, vai meinaatko tehdä uuden epäonnistuneen liikenneympyrän.- Anonyymi
Kopio-Jani nyt kotiin virvotukseen metrihalolla
- Anonyymi
Jani tule esiin ja kerro mitä poliisi sanoi- Anonyymi
Mahtaako asia selvinneen, mitä poliisi sanoi.
- Anonyymi
Onko kakelit housussa, kerro ihmeessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kakelit housussa, kerro ihmeessä.
Kovin olet agresiivinen tässä ketjun alussa, mikä mättää, kun et enää uho. Oliko lehden viesti valheellinen, vai oletko sinä valehtelija.
- Anonyymi
Jani-Petterille ropelihattu.
Osmajoen liikenneympyrän moninkertaisesta korjaamisesta, tosin se on edelleen keskeneräinen. - Anonyymi
Nyt Jani terävänä Kämärin suhteen, väyliä leveämmäksi. Jäi tuolta kiertotieltä nyt niin paljon maamassoja käyttämättä.
- Anonyymi
Petri "Lapanen" ei ota kantaa yksittäis tapauksiin, mutta puhuu täyttä so***a.
- Anonyymi
Te olette länkkyttäjähaukkujat itse keskeneräisiä.kasvatus jäi teidän vanhemmilta kesken
- Anonyymi
Oi lieppi lieppo vanhuus käy päälle. Kuyskymppiset. Oi voi.
- Anonyymi
Ikääntyminen väistämätöntä.
- Anonyymi
Mitä poliisi sanoi.
Pyysikö samalla auraamaan ja hiekoittamaan kadut paremmin. - Anonyymi
Kun et osaa työtäsi/katuja pitää kunnossa, suosittelen lähtemään välittömästi sinne minne maksat verosikin. Kadut aivan järkyttävässä kunnossa ja todella vaaralliset.
- Anonyymi
Tuliko asia kuntoon. Kummalle poliisi oli vihainen.
- Anonyymi
Juu näin on varmaan asia.
- Anonyymi
Soittakaa kyseiselle virkamiehelle tieasiasta, ensin huutaa puhelimessa ja sitten lunttaa luurin korvaan.
- Anonyymi
Suomen parhaat liikenneympyrät Varkaudessa, kun kolmeen kertaan pitää rakentaa.
- Anonyymi
Lieppo ja Vesu vauhdissa.
- Anonyymi
😔🤣☹️🙈🕊️
- Anonyymi
Joko syyllinen selvis, kovasti ainakin uhosi ja poliisilla pelotteli.
- Anonyymi
Joko syyllinen selvillä.
- Anonyymi
Lepikkäläinen kova uhoo.
- Anonyymi
Onko oikeus antanut jo tuomion.
- Anonyymi
Kuditss.
- Anonyymi
Tehtävät hoitamatta
- Anonyymi
Älä vittu väitä ettei Riikka Purra tiennyt
Varmasti tiesi - Anonyymi
Et pääse edes elokuvaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pääse edes elokuvaan
Teatterissa voit katsoa elokuvan missä muut ovat esillä sinä et
- Anonyymi
Kansanedustaja on Tehtaan varjossa elokuvassa
Koska veli oli lukiossa
Grönlund sinä et pääse elokuvaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansanedustaja on Tehtaan varjossa elokuvassa
Koska veli oli lukiossa
Grönlund sinä et pääse elokuvaanKari Rajamäki pääsee
Ja Husu ammattikorkeakoulu opettaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari Rajamäki pääsee
Ja Husu ammattikorkeakoulu opettajaJa moni muu halutessaan
Harlegino disco
Vanha Nekkari
Yms Kämäri pkp kiekko jääpallo
Speedway olli Tyrväinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja moni muu halutessaan
Harlegino disco
Vanha Nekkari
Yms Kämäri pkp kiekko jääpallo
Speedway olli TyrväinenTollanen Persu mitään tiedä Varkaudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollanen Persu mitään tiedä Varkaudesta
Vaeltajan Eräreppu ennen moda Max
Vaeltajan Eräreppu Leunanmäki Tka kumiaitta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaeltajan Eräreppu ennen moda Max
Vaeltajan Eräreppu Leunanmäki Tka kumiaittaPulla puoti zonen talossa
Kasarilla ja välitunnin kiusaukset
Muistatteko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulla puoti zonen talossa
Kasarilla ja välitunnin kiusaukset
Muistatteko?Ja Kasari Sokos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kasari Sokos
Koulun saa tietokoneella
Ja kerho talon
Ja harlegino tyhjänä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulun saa tietokoneella
Ja kerho talon
Ja harlegino tyhjänäToivottavasti aloite menee läpi tarkistuksessa
Sehän on kaupungin historiaa
Ja tehtaan koulun juhla vuosi
Eikös muka elokuva v1974-1998
Varkaudesta sovi siihen juttuun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti aloite menee läpi tarkistuksessa
Sehän on kaupungin historiaa
Ja tehtaan koulun juhla vuosi
Eikös muka elokuva v1974-1998
Varkaudesta sovi siihen juttuunEi mikään dokumentti elokuva vaan
Suomen huippu näyttelijät esittää
Varkautelaisia
Nimet jo katsottu kuka ketäkin esittää
Rajamäki Husu itseään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään dokumentti elokuva vaan
Suomen huippu näyttelijät esittää
Varkautelaisia
Nimet jo katsottu kuka ketäkin esittää
Rajamäki Husu itseäänJa kaikki totta eikä akkamaista juttua ja valetta
- Anonyymi
Tere vaan Mari Perankoski eikun vaan Tehtaan varjossa elokuvaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tere vaan Mari Perankoski eikun vaan Tehtaan varjossa elokuvaan
Oikea elämää eikä Riikka Purra Grönlund Jussi Halla-aho Sebastian Tynkkynen paskavaletta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea elämää eikä Riikka Purra Grönlund Jussi Halla-aho Sebastian Tynkkynen paskavaletta
Elokuva Tehtaan varjossa ennen älypuhelimia
Ja tosi juttu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuva Tehtaan varjossa ennen älypuhelimia
Ja tosi juttuKäypä kaljaa kisakadun kaupasta Sokokselta
Viiniä Alkosta
- Anonyymi
Liepon haiseva vittu.
Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1303241Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382573Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631142258Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .291746- 1141730
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741428Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3031334Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3071293- 631120