hei olen tavannut ihanan miehen kylläkin jo vuosi sitten. olin itse varattu tuolloin joten myönnän kyllä katselleeni tätä komistusta vaikka en mitään sen kummempaa hänestä silloin hakenutkaan kun pelkkää silmäniloa. nyt olen ollut jo 7kk sinkkuna ja tuossa muutama kk sitten aloin huomata että olen häneen ihastunut ihan korviani myöten. en ole täysin varma mitä hän haluaa vai haluaako mitään. jokusen kerran olen että hän on katsellut minua ja kääntänyt sitten katseensa pois kun katson takaisin.. olen myös laittanut merkille kuinka hän useasti kun puhun hänen kanssaan pitää käsiä puuskassa ja seisoo todella ryhdikkäästi. eräänä päivänä tapasin hänet sisätiloissa ja hänellä oli t-paita ja sanotaanko nyt näin että niitä käsivarsia ei voinut olla huomaamatta kun hän laittoi kätensä niskan taakse ja nojaili tuolilla istuessaan hän ainakin tietää että olen se jonka tapaa ensimmäisenä aamulla..luulen että hän on hieman ujo tai ei vain työnsä puolesta olisi kovin soveliasta olla minusta kiinnostunut tai että kuvittelen vain itse ehkä jotain merkkejä eikä hän ole millään lailla kiinnostunut vaan sosiaalinen.. itselle tulee välillä todella vaivaantunut olo ja saatan olla huomioimatta koko ihmistä jos paikalla on hänen työkavereitaan ehkä pelkään että se huomataan että olen iskenyt silmäni heidän työkaveriinsa..onko tuo vain miehen normaalia käytöstä vai?
miehen kehonkieli onko hänkin ihastunut
ladyluck000
1
795
Vastaukset
- Nähtyjä
Konttorirotat on rottia luonteeltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529