miehen kehonkieli onko hänkin ihastunut

ladyluck000

hei olen tavannut ihanan miehen kylläkin jo vuosi sitten. olin itse varattu tuolloin joten myönnän kyllä katselleeni tätä komistusta vaikka en mitään sen kummempaa hänestä silloin hakenutkaan kun pelkkää silmäniloa. nyt olen ollut jo 7kk sinkkuna ja tuossa muutama kk sitten aloin huomata että olen häneen ihastunut ihan korviani myöten. en ole täysin varma mitä hän haluaa vai haluaako mitään. jokusen kerran olen että hän on katsellut minua ja kääntänyt sitten katseensa pois kun katson takaisin.. olen myös laittanut merkille kuinka hän useasti kun puhun hänen kanssaan pitää käsiä puuskassa ja seisoo todella ryhdikkäästi. eräänä päivänä tapasin hänet sisätiloissa ja hänellä oli t-paita ja sanotaanko nyt näin että niitä käsivarsia ei voinut olla huomaamatta kun hän laittoi kätensä niskan taakse ja nojaili tuolilla istuessaan hän ainakin tietää että olen se jonka tapaa ensimmäisenä aamulla..luulen että hän on hieman ujo tai ei vain työnsä puolesta olisi kovin soveliasta olla minusta kiinnostunut tai että kuvittelen vain itse ehkä jotain merkkejä eikä hän ole millään lailla kiinnostunut vaan sosiaalinen.. itselle tulee välillä todella vaivaantunut olo ja saatan olla huomioimatta koko ihmistä jos paikalla on hänen työkavereitaan ehkä pelkään että se huomataan että olen iskenyt silmäni heidän työkaveriinsa..onko tuo vain miehen normaalia käytöstä vai?

1

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähtyjä

Konttorirotat on rottia luonteeltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe