Olen vähän alle viisikymmentä vuotias mies ja kaverini ja hänen tyttärensä kanssa mökillä. Tytär on todella seksikäs nuori nainen. Kuukausi sitten vietimme hänen 18 v syntymäpäiviään. Nyt kun hän on täällä mökillä liikkunut vähän paljastavammissa vaatteissa niin olen huomannut että hän herättää jotain. Ajattelin tänään että kysäisen häntä saunaan samalla kun itse menen. Jos hän tulee, niin minun on kyllä pakko saada maistaa hänen herkkujaan. Ei kai väärin ole??
Ihana nuori nainen nuolaisu etäisyydellä
Whatafeelings
3
557
Vastaukset
ei ole
- itsekin.ikää.noin50
En suosittele, jos tyttö ei itse ole aktiivisesti flirtannut. Pelkän pukeutumisen perusteella ei ole lupaa lähteä vonkaamaan.
Kun ikäeroa on paljon niin silloin merkkien pitää olla selvät ja näkyvissä. Ei riitä se että vaatteet ovat "palsjastavat". Muuten ehdottelemaan alkava mies on limanuljaska. lässyn,lässyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672814
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501932- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 831251
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1991039