Älkää hyvät ihmiset hakeutuko enää kaupan kassalle töihin. Hakeutukaa mieluummin pois sieltä. Meille ilmestyi cittariin asiakaskäyttöiset kassat ja voin sanoa että tämä on lähitulevaisuuden trendi. Mahtavaa kun saa rauhassa hoitaa kassatapahtuman kun kukaan ei seisoskele selän takana eikä kyttää mitä ostat eikä kyttää pankkikortin koodia.
Seuraava vaihe tulee ilmeisesti olemaan että koko ostoskärry pukataan kassan läpi ja lukutapahtuma tapahtuu hetkessä.
Ei enää kaupan kassalle
5
758
Vastaukset
Kyllä siinä asiakaskäyttöiselläkin kassalla on joku valvomassa, että asiakas todella käyttää siinä kassan lukulaitteessa kaikki ostoksensa.
Pitää valvoa myös etteivät alaikäiset osta ikärajoitettuja tuotteita ja joku pitää olla kysymässä papereita kun kassaa hälyttää ikärajavalvotusta tuotteesta.
Täysin asiakaskäyttöinen kassa lienee sciensefictionia vielä muutaman vuosikymmene ajan.- NoAivan
No eikö tuo nyt ole ihan normaalia, aika lailla alasta riippumatta. Verrattuna vanhoihin aikoihin, esim. tehdastyö on paljon automatisoidumpaa ja koneellisempaa kuin nykyään ja silti sinnekin työntekijöitä tarvitaan. Eikä se kaupan työkään siitä tosiaankaan lopu, kassalla olo kun on vain yksi osa sitä hommaa.
- itsepalvelukassatpois
Minä en ikinä suostu menemään itsepalvelukassalle. Jonoja on sielläkin, aina niskan takana joku.
Haluan kassapalvelua ja haluan sanoa kassapalvelijalle 'hyvää päivää'. Haluan inhimillistä palvelua. - Edistystä
Miellyttävä yllätys kun myymälässä missä käyn oli tullutkin nää itsepalvelujutut :)
Hyvää päivää ja moi, voi sillekin sanoa joka siinä seisoo tarkkailemassa. - recaptsa
Joopa joo. Ikeassa lastasin itsepalvelukassan liukuhihnalle tuotteet ja aloin skannaamaan niitä järjestyksessä, niin myyjä tuli ja otti skannerin kädestäni ja alkoi skannaamaan alusta ja uudestaan. Mikäs idea näissä kassoissa on kun asiakasta pidetään epäluotettavana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059