Ottaisin mieluummin pakit vastaan.
Opittua tässä ajan saatossa...
On paljon helpompaa ottaa suorat pakit vastaan perustuen siihen että ette vain sovi yhteen tai toinen ei vain ole sinusta viehättynyt kuin se että toisesta osapuolesta tulee ilmi epämiellyttäviä asioita ja joudut pettymään.
Ikävöintini kohteista useampi edellinen on paljastunut jotain todella iljettävää ja alan olla sen takia kurkkua myöten täynnä naisia.
Mistä niitä hyviä naisia joihin ei joudu pettymään löytyy?
Yksi sellainenn kiitos, eikä vain ikävöitäväksi.
Ikävästä pääsee helposti eroon, mutta
7
210
Vastaukset
Selvät pakit eivät auttaneet minua.....
<3- mitenseolikaanmitä
Ei minuakaan auttanut vaikka selkeästi sanoi. Mutta siinähän se oli kun toisaalta antoi ymmärtää muuta jne. Pääsen eroon kyllä kunhan se itse älyää jättää rauhaan. Tätä köyttä on nyt vedetty ja pitkään.
- sesseses
Hassua, mutta nämä iljettävät puolet toisissa saamme aikaan itse. Ihminen, jossa sinä herätit jonkin sortin iljettävyyden, ei ole sellainen jonkun muun kanssa. Tämäkin ihan kantapään kautta opittua. Ehkä juurit tätä tarkoitetaan, kun puhutaan siitä, ettei kaksi ihmistä sovi yhteen.
- Ihantodellista
Älä viitsi olla lapsellinen.
Ei todellakaan ole kiinni tuollaisista asioista vaan nimenomaan siitä että päälle päin käytös on kilttiä ja hienoa, mutta sisältä löytyy sontaa.
Joten nuo syytökset että siinä toisessa olisi myös vikaa kannattaa pienokainen nyt lopettaa.
En ole saanut aikaan sitä että nainen käyttäytyy kuin huora.
- Ethänsinäoletäällä
Minua helpotti se, että huomasin, ettei hän välitä minusta ihmisenä. Ehkä hän vain tavoittelee valtaa ja minä en aio enää olla hänen pelinappulansa. Hän osaa varmasti olla tosi mukavakin, mutta sitä hän ei ole minulle ollut ainakaan pitkään aikaan. Osasi feikata.
- Ihantodellista
Totta, kannattaa pysyä tuollaisista erossa. Ajan myötä toteat että päätös oli parempaan päin.
Aluksi se voi harmittaa ja voit yrittää "antaa anteeksi" yms. mutta lopulta vain on todettava että se ihminen ei ole sinua varten. - Ethänsinäoletäällä
Ihantodellista kirjoitti:
Totta, kannattaa pysyä tuollaisista erossa. Ajan myötä toteat että päätös oli parempaan päin.
Aluksi se voi harmittaa ja voit yrittää "antaa anteeksi" yms. mutta lopulta vain on todettava että se ihminen ei ole sinua varten.En aio vältellä, eikä minun tarvitsekaan, koska hän tekee jo niin minua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,582407Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1022108Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972067Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241987MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141815Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5411714Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S121611Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?521425Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411383Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.751339