Ragnimalmenille

Minäkinolenolemassa

Elämäni on ollut pitkään jo hyvin alavireistä ja en löydä iloa enää mistään.
Minulla ei ole moneen vuoteen tai oikeastaan aikuisiällä yhtään ystävää.
Jatkuuko loppuelämäni tällaisena?
Käyn säännöllisissä keskusteluissa, mutta niitäkin on niin harvoin. Mitään muuta kontakstia minulla ei ole ulkomaailmaan.
Tuntuu, että en enää jaksa.
Lääkäri jota tapaan silloin tällöin on todella mukava nainen ja ikäiseni. Voisiko meistä tulla ystäviä tai nolaanko itseni jos ehdotan sitä hänelle?

1

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

Loppuelämäsi ei jatku tuolaisen ellet salli sitä,
      olet erittäin fiksu ja osaava monella alalla, tiesitkö?
      Sen lisäksi osaat keskutella aiheesta kuin aiheesta varsin vaivatta ja tulet juttuun ihmisten kanssa kunhan jää on murrettu.
      Eniten ja laajinta ystävätoimintaa suomessa tarjoaa SPR:n ystävätoiminta, ota selvää voi suositella sitä, sillä sieltä Ragnikin löysi juttuseuraa asuessaan yksin opiskelupaikalla missä ei yhtä ainoaa tuttua eikä kaveria mailla halmeilla, ja kyllä siinä alkoi pikuhiljaa menemään mieli matalaksi, eli turha kipristellä viiltävässä yksinäisyydessä kun sieltä löytyy kaveri vaikka elokuviin , festareilla tai mihinnyt tykkää kaffeelle ja kävelylle, tansseihin, ravintolaan niin ei tarvi yksin norkoilla neljän seinän sisällä.

Lääkärit puolestaan palaisivat loppuun tehokkaasti jos kaveeraisi asiakkaiden kanssa vielä yksityisesti, käsittääkseni se on jollain tasolla heitä ohjeistettukin pitämään ammatillinen etäisyys että voivat hoitaa tehokkaammin ja pysyä obkektiivisina -- joten kavereiksi heistä tokko on.

Rohkaisen sinua vielä kertaalleen tässä : Sinä olet todella hieno tapaus ja usko huviksesi että noissa ystävähommeleissa sinut otettaisiin ilolla vastaan, löytäsist sieltä ajan kuluessa kaltaisiasi : ihania viisaita sivistyneitä ihmsiä , kuka tietää jopa sydämen ihanaisen valitun! Anna palaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      303
      1177
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      989
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe