Ragnimalmen apua kaipaava

Tummahoitajatar

Miltä näyttää tuleva puoli vuotta? Rakkaus/ystävyysuhteet/koti? Minulla ei ole ketään tosiystävää tuttuja on paljon. Mitä näet onko tulevassa? Löydänkö enää miestä joka on tarkoitettu minua varten? Olen paljon elämää nähnyt. Työskentelen hoitoalalla ja huolehdin muista ihmisistä mutta olisi kiva jos se oma nallekarhu löytyisi minullekkin? Kaikki työkaverini ovat joko aviossa tai parisuhteessa.

9

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

      Tämä nyt alkaa tuntua hieman koomiselta kun joudun tästä sanomaan aina välillä, mutta käyttäkää hyvät naiset hyväksenne nykyajan vempaimia kuten tätä Tinderiä!
      Tumma hoitajatarkin olisi siellä niin kuumaa kamaa että mieleisensä nallkarhun saisi viekkuunsa valita. Älä sinä suotta ujostele rakkauden markkinoilla, mene ja valitse. Kyllä löytyy nallekarhu!

    • Tummahoitajatar

      Kiitos. Mutta olen nainen joka ei luonteensa vuoksi sellaiseen ryhdy. Mikä on sen ihanampaa kun laittaa punaiset huulet ja ykköset päälle ja lähteä ulos katsomaan yöelämää. Olen kahdeksan tuntia päivässä tietokoneella töissä joten en ymmärrä ollenkaan tätä ajattelutapaa etsiä kumppania. Kaipaan niitä aikoja kun hovimestari vei ravintolassa pöytään ja siellä tavattiin kivoja ihmisiä. Uskon että joku päivä tämä palaa kun huomataan miten tylsää tuo touhu on tänäpäivänä!
      Ja sokerina pohjalla Olisi ollut kiva saada vastaus siihen mitä kysyin? En etsi itselleni kumppania tuomalla julki ensimmäiseksi mitä teen työkseni. En ymmrrä tätäkään ajattelutapaa.

    • Ragnimalmen

      Minä en puolestani ymmärrä tätä ajattelutapaa että lykätään mahdollsiimman paljon kysymyksiä samaan syssyyn mahdolsimman laajasti ja sitten nyrpistellään ettei saada johonkin vastausta. Ollaan aika vaativia, Ihmsiä mekin vain olemme jotka täällä vastaamme . Mitä sinä oikeasti kysyit ,niin kovin monta asiaa pötkössä , yhteen nousi vastaus ja sinä et pitänyt sitä itsllesi sopivana joten tällä mennään.

      • TietäjäLinda

        Rakkaus/ystävyysuhteet/koti?
        Keväällä näen miehen astuvan elämääsi. Saat häneltä paljon sellaista josta et ole osannut unelmoidakaan. Hän muuttaa täysin elämäsi. Ystäviä tulee sitten lisää häneen tutustuttuasi.
        Saat kodin josta olet unelmoinut ja muuttokin siihen jo näkyy. Voit odotella rauhassa ja tehdä jotakin muuta ennen tätä kaikkea mitä sinulle on tulollaan.


      • Tummahoitajatar

        Kiitos paljon tässä on koko paletti vastattuna ja olet kiitokseni ansainnut. Asiat tuli muutamalla lauseella ja olisin kiitollinen jos kaikki tuo osuu kohdalleni mitä näitkin. Enkeleitä elämääsi <3


      • Tummahoitajatar

        Kiitos paljon tässä on koko paletti vastattuna ja olet kiitokseni ansainnut. Asiat tuli muutamalla lauseella ja olisin kiitollinen jos kaikki tuo osuu kohdalleni mitä näitkin. Enkeleitä elämääsi <3 Lisään vielä Tietäjä Lindalle oli s iis tämä. Jäi toisesta viestistäni pois.


    • Vierailijat

      Ole hyvä vain

    • hahhahhuittavaa

      Sitten kiitellään vuolaasti kun täyttä diibadaabaa joku tietäjä lykkää koko tuutista....

      • hahhahhuvittavaa

        Ja kateelliset haukkuu diibadaabaa, Niinhän se menee. Sekin vielä kun joku oikeasti osaa vastata


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe