Ääliölle meni,,no en juurikaan ihmettele koska E Rehnin ajatusmaailma lienee täysin sama.
Pilkataan vaan sumeilematta meitä Suomalaisia
Finlandia-palkinto
5
139
Vastaukset
- vmestari
Hei, olet ihan oikeassa, mikään ei mene suomessa ilman että siihen sekaantuu joku poliitikko, onhan se hyvä nimitellä enemmistökansaa junteiksi kun etukäteen on jo sovittu että saa nimittelemällä meitä junteiksi suomenruotsalaisilta = Rehn palkinnoksi 30.000 ekeä..
Näin se vain menee, aina saadaan joku kuikelo vittuilemaan suomalaisille jos ei muuten niin vaikka rahalla sitten.
Terveisiä myös Paavo Lipposelle, suomen suurimmalle ruotsinkielen puolustajalle. - Tosisijuntti
Olet oikeassa minunkin mielestäni. Harmi, että piti niin JUNTTIMAISEN puheen.
- johanssonjj
Juntit pitää juntteja puheita. Ei ruotsalaisetkaan arvosta suomenruotsalaisia eivätkä edes ymmärrä heidän ruotsin kieltään. Joten: opetelkaa vaan ruotsia juntit suomenruotsalaiset.
Määritelkää mulle juntti!
- pahoitteliat
Älkäähän nyt pahoittako mieltä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706