Huijarit taloyhtiöiden isännöitsijöinä melkoinen syöpä Uudessakaupungissa. Käräjillä taas uusi tapaus kertoo Iltasanomat. Jos näin nätti aloitus sallittaisiin.
Taloyhtiöiden petossarjat
5
275
Vastaukset
- Hall.pj
Juu, syöpähän se! Nyt on vain niin, että paikkakunnalla on myös maan parhaita isännöitsijöitä. Monet tuntevat erään isä ja poika - kaksikon, joka vuodesta toiseen hoitaa talojen asioita hyvin, ja kouluttautuu alan huipuiksi maankin laajuisesti. Sama juttu kuin aina; yksi tai kaksi kelmiä leimaa koko alan!
- Reklam
Paljonkp maksoivat sinulle mainoksesta?
- Hall.pj
Ei, kyllä tämä on ihan minun oma kokemuksiin pohjautuva mielipiteeni. Ja olen eri isännöitsijöiden kanssa hallituksissa häärännyt tämän kaupungin taloissa vuosia. Jos itse maksaisin mainoksesta, vaatisin, että nimi mainitaan....
- karanneeteurot
Eikai tämä kristillistemokraatti ! sopisi yks yhteen hällähän on kiinteistöjä ja tälläistä ei kai hän ole jo ryhtynyt isännöijäksikin sopisi hyvin tää kuvaus niin tästä syöpäläisestä.
- Hall.pj
Tiedän ketä tarkoitat, mutta luulen, että J.S. ei juuri kiinteistöissään isännöinnillä päätään vaivaa! Eikä muillakaan sellaisilla toimilla, joista aiheutuu kuluja. Vaikuttaa siltä, että kaupungissamme on konnia kourallinen; pilaavat sitten hyvienkin isännöitsijöiden, kuten kiinteistönomistajienkin maineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882