- Opetelkaa ruotsia, juntit. Maailmankuvanne avautuu kummasti, Juha Hurme sanoi kiitospuheensa päätteeksi ja sai kulttuuriministeri Sampo Terhon (sin) älähtämään.
Terho toivoi Hurmeen pyytämään anteeksi sanomisiaan.
- Keneltä pitäisi anteeksi pyytää. Pyydetään reiluna ihmisenä nyt Sampolta. Anteeksi, että puheeni lempeä huumori, jota et yhtään ymmärtänyt, sai sinut tuollaiseen hätäiseen ulostuloon henkisestä kaapistasi. Toivotan siunauksellista adventin aikaa ja että pukki toisi kaksi numeroa isomman pipon. Nyt on anteeksi pyydetty joten kaikki hyvin, Hurme sanoi Ylen aamu-tv:ssä.
Terholle isompi pipo
14
183
Vastaukset
- Widsi
Vitsi on päivän SANA!
Jälkikäteen on hyvin helppoa sanoa möläytyksen olleen vitsi!
Hurme on todellellinen vitsinikkari👍
samaa jaloa vitsinkertoja sukua kuin vaikkapa Fatima Diarra😁kaikilla on hauskaa näiden hassujen pikku palleroisten vitsi-illoissa.
Olisiko jotain hyviä vitsejä vaihteeksi vaikkapa maahamuuttajista,romaneista,hassulta näyttävistä parrakkaista lapsosista tai vaikka vammaisista?
Oi näille moukille olisi kivaa nauraa näiden koomikkojen verbaalisten viikatteiden viuhuessa.
Ps.tämä oli vitsi...älkää tulko kaapistanne vittuilemaan minulle!- Widsi
PerusSininen kirjoitti:
Vitsi on hyvä vain silloin, jos se naurattaa suvaitsevaisiksi nimettyjä ihmisiä.
Havaittua on se kuinka vitsit,joita ah niin älykkäät koomikkomme esittää,kohdistuu arvostelemaan ihmisen älykkyyttä tavoin,joka on kohdistettu tiettyyn joukkoon väestöstämme.
Ruotsia pakollisen oppimäärän opetelleena aikoinaan,en muista itselleni siitä verratonta hyötyä olleen ja se johtuu asuinpaikastani enimäkseen.
Kerran ruotsinlaivalla toki vannoin länsinaapurin tytölle rakkautta sanoen"jag älskar dig"ja näin toivomaani lopputulokseen illan osalta pääsin...joten oli siitä kerran hyötyä!
Sivistyksen mittarina en kyllä koe tätä lausumaa,vaan lähinnä pyrkimyksenä täyttämään ikiaikaista viettiäni vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Voisin vitsejä itsekin kertoa,vaan kykyni siinä on vajavaiset,toisin kuin eräillä hassun hauskoilla älyköillä. Widsi kirjoitti:
Havaittua on se kuinka vitsit,joita ah niin älykkäät koomikkomme esittää,kohdistuu arvostelemaan ihmisen älykkyyttä tavoin,joka on kohdistettu tiettyyn joukkoon väestöstämme.
Ruotsia pakollisen oppimäärän opetelleena aikoinaan,en muista itselleni siitä verratonta hyötyä olleen ja se johtuu asuinpaikastani enimäkseen.
Kerran ruotsinlaivalla toki vannoin länsinaapurin tytölle rakkautta sanoen"jag älskar dig"ja näin toivomaani lopputulokseen illan osalta pääsin...joten oli siitä kerran hyötyä!
Sivistyksen mittarina en kyllä koe tätä lausumaa,vaan lähinnä pyrkimyksenä täyttämään ikiaikaista viettiäni vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Voisin vitsejä itsekin kertoa,vaan kykyni siinä on vajavaiset,toisin kuin eräillä hassun hauskoilla älyköillä.Minulle syy puhua pelkkää suomenkieltä on osin taktinen valinta. Olen heikkona ruotsinkielisiin naisiin jotka puhuvat suomenkieltä seksikkäästi murtaen, ja mikäli puhuisin ruotsia, niin nämä naiset eivät puhuisi minulle suomea.
En tiedä mistä tuo fetissini johtuu, mutta minulla on ollut monia ruotsinkielisiä rakastajattaria.- Widsi
PerusSininen kirjoitti:
Minulle syy puhua pelkkää suomenkieltä on osin taktinen valinta. Olen heikkona ruotsinkielisiin naisiin jotka puhuvat suomenkieltä seksikkäästi murtaen, ja mikäli puhuisin ruotsia, niin nämä naiset eivät puhuisi minulle suomea.
En tiedä mistä tuo fetissini johtuu, mutta minulla on ollut monia ruotsinkielisiä rakastajattaria.Täytynee itsekin taas lähteä ruotsinlaivalle verestämään noita nuoruuden muistoja.
Saattoihan olla,että juuri "junttiuteni"avulla sain muinoin avun tarpeisiini,vaalean ihanan ruotsittaren kanssa temmeltäessä.
Kehomme,oi niin samaa kieltä puhisivat silloin ja tyhmyydessäni en ymmärtänyt alemmuutta tuntea kielitaidon puuttuessa...siis puheen osalta.
- tasonpaljastaja
Terho puhuu vaan itsestään ja omasta tasostaan. Mitään finlandia palkintoa tuollainen juntti ei tarvi eikä ole sen arvoinen. FInlandia on jotain paljon fiksumpaa, kun mitä hurmeen juntti voi tajutakaan.
Terskiksen maanmiesviha nousee pintaan jopa nopeammin kuin Teskiksen pelko perseessään siitä, että 04/2019 on jo kovin lähellä. Sanon vain yhden sanan: sopeutumiseläke.
- pyyhin
Hurme pyyhki Sampolla pöydän.
- LikkaOnMIes
Mene jo nukkumaan että huomenna jaksat käydä sitä lukiota! Eiku, olethan vanhempi mies, apukoulun takapenkiltä valmistuit luuseriksi.
Hurmeen ja muiden, jotka viittaavat Kiven olleen ruotsinkielinen kannattaa muistaa, että hän kirjoitti suomeksi. Ruotsinkieliset eivät siitä pitäneet.
Ja meinasivat tuhota kansalliskirjailijamme. Suomen kirjallisuus ei ole mitään velkaa ruotsinkielelle. Hän joka rakastaa ruotsia kirjoittaa ruotsiksi!- Silmänsäpesevä
On uskomatonta että, tuolaisiakin ääliöitä on kuin tuo Hurme.
- Kiristää
Hurme - Terho
6 - 0
Kiristääkö vanne päätäsi? Kyllä, sanoi Terho - pipopäähän
Terhon kuuluisi pyytää suomalaisilta anteeksi ministeriyttään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886