miten kauan

kissanainen

Onko kellään tietoa miten pitkään kissan pitää olla poissa asunnosta, että allergia oireet alkavat vähentyä/loppua?

5

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoisin

Jos on voimakas allergia, vie kyllä aikaa.
      Olen lukenut, että eläinhilsettä löytyy myös mm. lattialistojen takaa, joten sitä löytyy monesta, yllättävästä paikasta. Sitä on huonekaluissa, vaatteissa, matoissa, jne.
      Osan oireet voivat helpottua jo siitä, että kissa ei
      enää asu asunnossa.

• meninäin

Hei,
      hanki hyvä ihminen ilmanpuhdistin. Sellaisen voi vuokratakkin allergiayhdistyksistä, jos asuu isommassa kaupungissa.

Ilman putsaria ja sitkeällä siivoamisella, minulla oireet lievenivät neljässä kuukaudessa (silloin ilman putsaria).Nykyisin pyrin vuokraamaan asuntoja,jossa ei ole ollut eläimiä Poskiontelotulehdusten vuoksi.Vääränlaisesta kämpästä voi saada riesan loppuelämäkseen...

• dr Quack

Meillä meni todella pitkään. vihdoin oli pakko ensin vaihtaa kaikki matot allergiatestattuihin ja poistaa kaikki ryijyt seiniltä. Hirveä imurointi ja jynssääminen . Olihan se keljua, kun "Emppu " ja "Kille" olivat olleet perheenjäseninä yhteensä parikymmentä vuotta. Mutta minkäs teet?

• Toinen kissanainen

Hei. Minkälaisia oireita teillä on kissasta tullut? Itselläni ei kokeissa todettu allergiaa kissalle, mutta oireet jatkuvat eli jo puoli vuotta kestänyt toispuolinen nenän tukkoisuus ja kurkun ärsytys, johon liittyy liman tuloa ja yskimistä. Välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta kertaakaan ei ole ollut täysin oireeton olo. Eli aivan kuin olisi koko ajan flunssa päällä.

• Flunssainen

Meille otettiin syksyllä kissa ja marraskuussa alkoi flunssa, joka toisilla perheenjäsenillä meni ohi, mutta mulle se jäi päälle. Olen käynyt erikoislääkäreitä myöten tutkimuksissa, allergiatesteissä kissalle, mutta mitään ei ole löytynyt. Jatkuva flunssa päällä. Nyt iski sitten oikein kuume, joten sain antibioottikuurin, mutta ei tunnu auttavan nuhaan ja kurkun ärsytykseen, kuume on kuitenkin ohi. Tämä viimeinen lääkäri sanoi, että jos antibiootti ei auta, niin ei voi muuta kuin kuvata taas poskiontelot ja huuhdella ja huuhdella. Sitä sitten jatketaan hamaan hautaan asti. On vaikea luopua kissasta, jos tämä ei sitä olisikaan. Olemme yrittäneet, että saisimme kissan hoitoon kuukaudeksi, että voisi seurata, häviääkö nuha, mutta kukaan ei suostu ottamaan. Harkitaan jo kissahoitolaa, mutta auttaako kuukausi ja mitähän se hoito mahtaisi tulla hoitolassa maksamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      115
      5323
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      437
      1679
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1193
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1153
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1139
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1040
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      941
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe