Teetkö sinä aloitteen kuin ihastut johonkin

olemme-erilaisia

.... mieheen, vai jäätkö odottamaan, että mies tekee aloitteen ???

18

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisasiaa

      Kyllä se miehen kuuluu tehdä aloite.

      • ehkäjokumuutekee

        Samaa mieltä, harmi etten sitä tee.


    • vaimitää

      Jos joku kiinnostaa tarpeeksi niin eiköhän sitä mies voi ottaa pienen riskin ?

      • periaatteellinenmies

        Voi, mutta periaatteesta en sitä tee. Siinä pääsisi nainen liian helpolla ja kuten sanotaan, se mikä viheltäen tulee myös menee, joten tavallaan ajattelen tässä myös naisen parasta.


    • kauhistusss

      Sun täytyy toivoa ettei ihastuksellasi ole samat periaatteet kuin sinulla. Ette pitkälle pötki jos on!

    • Munmielipide

      Mä dotan miehen tekevän aloitteen. Minulla on vanhanaikaiset arvot.

      • valikoitkokirsikat

        Käytätkö tuota tekosyytä valikoivasti aina kun siitä itselle on hyötyä vai yltääkö vanhanaikaiset arvot myös niihin vanhoihin naisen velvollisuuksiin? Sinä pyykkäät, siivoat ja laitat ruoat ja mies ei tarvitse tehdä muuta kuin töissä käydä?


      • gfjghjc
        valikoitkokirsikat kirjoitti:

        Käytätkö tuota tekosyytä valikoivasti aina kun siitä itselle on hyötyä vai yltääkö vanhanaikaiset arvot myös niihin vanhoihin naisen velvollisuuksiin? Sinä pyykkäät, siivoat ja laitat ruoat ja mies ei tarvitse tehdä muuta kuin töissä käydä?

        Se on juurikin näin! Jos tuollaiselle esim. ehdottaa armeijaa niin heti kuuluu kommentti et miesten hommia. Mutta tosiaan kotityöt niin ne taas kuuluu molemmille olemmehan "tasa- arvoisia"! Em. tulkitaan ainoastaan naisen näkökulmasta.


      • todellasäälittäväeukko

        Kertoo riittävästi ko. naisesta. Haluaa laistaa missä pystyy, mutta kun vastuuta pitäisi jostain ottaa niin kaivetaan vanhat arvot-kortti naftaliinista. Todella säälittävää.


    • mielumminniinpäin

      Enpä usko, että tekisin enää joskus nuorempana oon tehnyt. Mutta nyt sanoisin, että varmempi voi olla miehen aidosta kiinnostuksesta, kun mies tekee aloitteen. Silloin en oo vaan yksi kiva, helppo vaihtoehto mitä vois olla, jos itse tekis aloitteen. Mutta ehkä turvautuisin nouhin nettideittisovelluksiin, yks tuttu erottuasn on kehunut niitä ja kertonut treffailefansa miehiä sieltä ja itse asiassa sanoi, että baariinkin yleensä menee itsekseen ja aina seuraa löytyy. Ite en oikeen oo uskaltataunut yksin, mutta varmaan panojen etintään ihan hyvä vinkki.

    • Ripsiriina

      En tee, mutta annan kyllä vinkkejä, että nyt kannattaisi tehdä se aloite. Jos hän vaan osaa niitä lukea. Ja miksi en tee, niin tällä vakuutun siitä, että mies on oikeasti kiinnostunut.

      • MikäVinkki

        Mitä ihmeen vinkkejä. Ei hymyily ja silmiin katsominen ainakaan ole mitään vinkkejä, että tee aloite.
        Naisethan hymyilee ja katsoo silmiin alvariinsa ilman mitään ihastumis mieltä.
        Sanos sitten se vinkki, että mies tietää ottaa vinkistä vaarin.
        Älä sano vaan, että kyllä miehen pitää tajuta sinun vinkki, vaan sano vinkki.


    • älkäälässyttäkö

      Olen NYKYAIKAINEN:
      Siksi naisen kannattaa ja pitää tehdä aloite.

      Jos naisesta ei siihen ole niin ei hän tarvitse silloin myöskään muutakaan TASA-ARVOA.

      • AloitteenTekoVaikeaa

        Samaa mieltä, eikä niin, että nainen on vaan hiljaa ja mielessään huutaa miehelle, että tee aloite, olen sinusta kiinnostunut.
        Ei kuulkaas mies ole ajatustenlukija ja lue naisen ajatuksia, että hän haluaa miehen tekevän aloitteen.
        Mies ei tee aloitetta ihan heppoisista syistä ja mies haluaa olla varma, että nainen on hänestä kiinnostunut, ennekuin mies tekee aloitteen.
        Jos nainen hymyilee tai katsoo silmiin, niin mies voi tulkita, että nainen muuten vain hymyilee ja katsoo silmiin.

        Taitaa olla se syy, että nainen jättää aloitteen tekemisen miehelle, kun se on muka miehen tehtävä, kun naisella ei ole siihen rohkeutta, mutta kyllä pakit nainen mielellään antaa ja pakkien antaminen ei ole mitään verrattuna aloitteen tekemiseen.
        Pakkien antaminen ei vaadi mitään, vaan naiset antavat pakkeja ihan miten lystää.
        Siksi miehet eivät kovin mielellään tee aloitteita, koska he olettavat, että nainen antaa pakit kuitenkin.
        Jos mies tekee aloitteen, niin älkää hyvänen aika sentään naiset antako miehelle heti pakkeja.
        Odotatte miehen tekevän aloitteen ja heti olette pakkeja antamassa, ei tuossa ole mitään järkeä.


    • harmijuttu

      Itse asiassa olen tehnyt tavallaan aloitteen entuudestaan tutulle miehelle menemällä juttelemaan useasti, enää en voi tehdä sitä koska hän ei ole reagoinut mitenkään.

      • MitäsEhdotit

        Miten mies voi tietää, että se on aloite. Naisethan yleensä voi jutella miehelle useinkin ilman aloite tarkoitustakin. Siitä on vaikea ottaa selvää milloin kyseessä on aloite ja milloin ei.
        No mistä sitten juttelit, kun yritit saada miehen ymmärtämään, että olet tekemässä aloitetta.
        Kyllä siinä täytyy olla muutakin, kuin vaikka päivän säästä jutteleminen.
        Ehdotitko kahville menoa, se on aikankin sellainen vinkki, että ainakin minä miehenä oletan, että tuo nainehan on kiinnostunut minusta, ei muuten kyllä kahville kutsuisi.

        Olen minäkin usein jutellut eräälle naiselle, josta olen kiinnostunut ja hän vastannut jutteluun, mutta eihän se ole mitään aloitteen tekemistä, vaan jutustelua.
        Aloitehan on kutsua toinen yhteiseen tapaamiseen, jossa voi tutustua rauhassa toisiinsa.


    • miestekee

      Voikohan 3 kk vanhan herran vielä ottaa naisten pukkariin?

    • Tunnetilamuutoksia

      En todellakaan tee, vaikka voisi kuvitella että siihen kykenen... En varsinkaan töissä, vaikka olisi kuinka kova lumberjack mielessä. Ikäero on myös yksi jäädyttävä asia. Mutta jos toinenkaan ei tähän pysty, on tilanne ihan mahdoton....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe