Vastaa mulle yhteen kysymykseen rehellisesti......
Oletko rikollinen.....
<3
Anne............
40
802
Vastaukset
Jaahas...........
Hiljaisuus on myöntämisen merkki....
<3- kengur
En ole, onko tuossa solvaamisessa jotain järkeä..
- kengur
Eipä ollut eka kerta kun nuin kirjoitit.
- Niinnähtyjuttujo
Kelläpä täällä palstalla olisi puhtaat paperit...
- kengur
Sen olen huomannut että kun et saa multa enää huomiota niin alkaa se haukkuminen ja valhe tiedon levitys.
Olen sanonut sata kertaa että voidaani olla kavereita ei muuta.
Jos se sulle ei käy niin sitten ei käy. - Valehtelijaoot
Taitaa olla paska päivä kun pitää keksiä valeita.
- KirjoitanNyt
Joo on se. Sen vuoksi oot joutunu tänne palstalle ja joudut juopottelemaan. Jos Anne olisi kunnollinen, lainkuuliainen naine, se ottaisi ainut ja veisi vihille, mutta sen sijjaa se roikottaa sua täällä iha pirruuttaa...
Rikolline se o.- Melkosen
Vitsin murjasit.
- kengur
Tämä sulle kirjoitannyt tunteeko sellaisen hyvin jonka kanssa ei koskaan halua jutella ja niin sinä olet annelle tehnyt.
- kengur
Kukaan ei pyydä sua roikkumaan ihan itse sen teet. Eihän teillä ole edes yhteyttä enää. Milloin olet jutellut hänen kanssaan onko jo 10 vuotta?
Ei taida olla tervettä tuo sun touhus.
Vie vihille ihan kenet haluat.- kengur
No täällähän sä monesti päivässä annesta vinkut.
kengur kirjoitti:
No täällähän sä monesti päivässä annesta vinkut.
En tahdo Annen kanssa naimisiin, koska hän ei rakasta minua....
<3- kengur
No tuskin annekaan sun kans. Myönnän että jouduit mun kautta palstalle mutten tiennyt että olet ruvennut juomaan. Toivottavasti pääset siitä eroon ja palstasta myös.
- JeesusKristosHerrasi
Risto ottaa yhteyden yläkertaan ettei joudu alakertaan.. <3 Rukoile ettei Anne vie sieluasi :(
- JeesusKristosHerrasi
Risto_ kirjoitti:
Anne vei sielun ja tunki henkisen dildon perseeseeni....
<3Iankaikkisessa kadotuksessa päällesi sataa palavia k*rpiä ja neitsyiltä puuttuu reiät.. <3 Oluttakin on mutta pulloissa on sentään reiät ... <3 Voi tulla tukalat paikat kun jano ja himo naisiin iskee..<3
- Asiaatikusta
No jollakin riittää juttua Annesta. Mahtaa olla tehnyt vaikutuksen niin hyvässä kuin pahassa :)
- ja.terävä
Tikku tuntuu olevan takapuolessa
- Vammanne
ja.terävä kirjoitti:
Tikku tuntuu olevan takapuolessa
Yksinpuhelua Annen toimesta.. Kukaan muu idiootti ei jaksaisi tuollaista.
- kengur
Elämä olisi sulla helpompaa ilman katkeruutta.
Mitä jos päästäisit siitä irti. - Elluhalloyb
Risto..
Rikollinen...
No onhan sitä kerran törmätty...
Mut nuoruuden tohinoita..
Mut rikollinen..en...🤗🙂😯 - K0htaolen
Ajan jatkuvasti kilometrin ylinopeudella :))))
- kuhan_tokasen
Risto on ollut palstalla ainakin 3v:tta.
- Anne____
Rikollinen ilmeisesti ainakin siinä mielessä että rikoin sydämesi.
Risto, tämä tulee täydestä sydämestäni Sinulle: olen pahoillani! - pikku_rikollinenDD
"Jos kartellit on kielletty, niin sitten olen" :D :D
- Päivästäpäivään
Annen oma pikku show ei lopu ikinä :DDD
- HjuumoriaRistolta
Kyllä tämä taitaa sittenkin olla Riston oma shoyyyy :) Yksinkertaisuudessaan tai ilmeettömyydessään jopa hauska shoyyyyyy.
- tämäselvää
Risto on
https://youtu.be/jVlseZKb5Gw - Ripstoonkojoku
syyllistynyt sydämesi särkemiseen💔?
- kengur
Sanoit antaneesi anteeksi mulle mitä tämä nyt sitten tarkoittaa?
Kerroit myös ettet tahdo olla ystäväni enää miksi tämän palstan kautta silti tahdot olla yhteydessä etkä oikeassa elämässä kuitenkaan.
Tahdot annen muttet silti tahdokkaan mitä tarkoittaa tämä?
Monestikko olet oikeasti jutellut kyseisen ihmisen kanssa vai eikö se ole tärkeää?
Et taida itsekkään tietää mitä tahdot. - TulevaisuudenLaita
En ole Annesi. Voin vastata silti kysymykseesi rehellisesti, en ole rikollinen. Vielä.
- Kylmät__kädet__
En ole rikollinen enkä mikään jengiläinen, mutt olen tappavas varallinem
- MuttaVieläEhtii
En ole rikollinen. En ole ollut käräjillä saati saanut tuomiota koskaan - en ole ollut ikinä edes putkassa tai kuulusteltavana. Jossain rekisterissä saatan olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,714215Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152674Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242307Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1072176Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072123Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6031924MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673