Mikä siinä tunteiden myöntämisessä

Luovutajo

on niin vaikeaa? Itselle tuli ainakin selväksi missä mennään ja varmaan monelle muullekin. Ottaako ylpeyden päälle vai helpottaako syyllisyydentuntoa? Kaatunutta maitolasia on turha itkeä. Tapahtui, mikä tapahtui.

26

5380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munmielipide

No kun niitä tunteita ei koskaan ollutkaan. Olet tulkinnut ystävällisyyden joksikin muuksi ja ilmeisesti vielä levittänyt harhaasi muillekin. Olen kyllä ollut aiemmin ihastunut, mutta en sinuun milloinkaan. Ei ole mitään myönnettävää, ylpeyttä eikä syyllisyydentuntoa sinuun liittyen. Miksi se on noin vaikea ymmärtää? Et ole millään tavalla tyyppiäni. Ensinnäkin olen uskollinen puolisilleni ja toiseksi jos ihastun parisuhteen aikana, en ihastu sinun tyyppiseen ihmiseen. Mistään ihastumisesta en ole sinulle puhunut ja jos olet vielä sellaista soopaa muille kertonut, niin arvaa vaan miten vihainen olen sinulle.

Tuntuu, että sinun ylpeydelle ja heikolle itsetunnolle käy se, etten ole sinusta kiinnostunut. Miksi on niin vaikea uskoa, etten ole yhtään sinusta sillä tavalla kiinnostunut? Sitä vastoin typerät analysoinnit ja tuo takertuminen saa minut kavahtamaan entistä enemmän sinua. En ole mikään testinukke ja toki minulla on ylpeyteni. Toivon että sinullakin on, etkä alennu jäämään roikkumaan minuun, vaan suuntaat katseesi sinne mistä löydät kaltaistasi seuraa.

• Munmielipide

Niin ja tuskin nyt olikaan minulle, koska mitään ei tapahtunut. Jos et sitten itse kuvitellut jotain.

• Oletko Anne..........
        <3

• mielipidetämäkin

Tuota lukiessa tulee kyllä se vaikutelma, että sinä olet itse se joka ei osaa laskea irti vaan roikkuu kiinni vielä senkin jälkeen, kun kaikki on jo loppu.

• Miksivaivaudut

Ei ole naimisissa tämä henkilö. Kannattaako omia kaikki täällä? Miksi edes vastaat tähän tai olet tällä palstalla?

• onkokaikkiokei

Hyvin omituinen kommentti. Käännät väkisin viestin itsellesi ja haet siitä näkökulmaa siten, että voit sen omia ja suollat tuollaisen negatiivisen ja vähättelevän kommentin ulos. Sinulla on puolisokin ja vietät täällä aikaa tällaisia kirjoitellen? Sinulla on selkeästi tarve sille, että joku sinua täällä kaipaisi. Eikö puolisosi huomio riitä?

• Entakerrusuhun

En ap mutta yks nainen voisi mulle kirjoittaa näin... Kelle sinä kirjoitit? Laita joku tunniste?

• Munmielipide

Riittää oikein hyvin. Eräs ihminen on vain roikkunut minussa, vaikka meidän välillä ei ole mitään ollutkaan. Yritän sitten tätä kautta vielä toitottaa, jotta menisi perille. Ei tuo aloituskaan kovin ylevää tekstiä ollut.

• Sillälaillaniinsitäpitää
        Munmielipide kirjoitti:

Riittää oikein hyvin. Eräs ihminen on vain roikkunut minussa, vaikka meidän välillä ei ole mitään ollutkaan. Yritän sitten tätä kautta vielä toitottaa, jotta menisi perille. Ei tuo aloituskaan kovin ylevää tekstiä ollut.

Olet naimisissa ja mitään ei ole ollut, ja täällä toitotat anonyymisti anonyymeille?

• Päästäpahasta

Alkukirjain kelle menee, naiselle vai miehelle?

• pikemminkin
        Sillälaillaniinsitäpitää kirjoitti:

Olet naimisissa ja mitään ei ole ollut, ja täällä toitotat anonyymisti anonyymeille?

Joku vainoharhainen esiintyy varattuna täällä.

• Huhhh

Oletko mies vai nainen? En ole aloittaja, pelkään vaan että eräs ajattelee minusta noin pahasti. En ole puhunut hänestä muille enkä kuvittele välillämme olevan mitään.

• Etolenaimisissa

Kenet käskit kirjoittamaan tuon?

• ikäväkommentti

Minua häiritsee käsky mennä kaltaistensa seuraan. Mitkä ovat hänen kaltaisiaan ja vaikka itse olisi jämähtänyt niin miksei tuo ihminen saa olla missä seurassa haluaa ja hankkia kumppaninsa mistä vaan. Jos tykkää sinusta niin ehkä saattaa tykätä muistakin juuri sinun kaltaisistasi.
        Kaltaisten hakeminen esimerkiksi työpaikoilta tai harrasturporukoista voi myös olla hankalaa, jos aiemmin vaikka kovsstikin rakastamansa ihminen pyörii samoissa porukoissa. Onkin aina helpompaa silloin, jos toinen vaikka jättää sen työpaikan missä toiseen voi törmätä, on se sitten työntekoa, tapahtumia, reissuja ym.

• aloittajaonpuupää

aloittajan puupäähän ei mahdu sellanen tosiasia, ettei sillä toisella ole aloittaja puupäätä kohtaan mitään tunteita. Tai no ehkä inhon tunteita.

• Mitäsilloinoli

Ymmärrettävää, mutta mitä oli joskus kauan sitten?

• Olisikivatietää

Kenelleköhän tämä menee? Naiselle vai miehelle?

• Voisiollakenellevain

Voitko laittaa jonkun tunnisteen? Ei tämä oikein tällaisena anna mitään, eikä johda mihinkään...

• Olikohantämäminulle

Olikohan tämä minulle, kun vieläkin haaveilen hänestä..? Niin ihanasta miehestä...

• Olikohantämäminulle

Ei ollut minulta tämä aloitus, eikä mikään muukaan tässä ketjussa oleva ilkeä kommentti. Varmuuden vuoksi vain kerron taas, M... Vain tuo tästä ylempi kommentti oli minulta tämän lisäksi.

• jokuvaan2

Irl. Viestisi ovat ristiriitaisia. Jos olisit hän voisit sanoa suoraan. En ole sanonut mitään.

• ekdkdkkx

Vuosikaudet pilkattuna niin mitä merkitystä tunteilla on jos ei kuulu yhteiskuntaan tasa-arvoisena vaan jonkun alamaisena ikuisesti tai jonkun opettajan opetettavana. Kuolemakin on parempi.

• eivaikeamyöntää

Aivan niin, myönnän että tunteita vielä ihan pirusti. Tunteet tulivat ja eivät lähde pois vaikkei juuri ollenkaan olla enää tekemisissä.

• Tajuathanedestämän

Hei tiedoksesi, jos olit varatun kanssa, niin kerrot sen puolisolle HETI asiasta

• Jasaisieläärauhassa

Tämä aloitus ei kerro, asian todellista tilaa.
      Narsisti täällä, kiusaa ja levittelee perättömiä juttuja naisesta ja itsestään.
      Milloin tulee se päivä, jolloin kiusaaja narsisti ymmärtää luovuttaa.
      Ja että tällä naisella, ei todellakaan ole minkäänlaisia ikävä tai rakkaudellisia tunteita häntä kohtaan. Nainen jätti hänet yli kaksikymmentävuotta sitten,toivoen että,
      jutuntynkä loppuisi siihen.

• Ei siinä minusta ole mitään vaikeaa. Kun naiset esim. ovat jonkun aikaa kuunnelleet minua, he yleensä kysyvät, eikö sinulla ole minkäänlaisia tunteita. Olen vastannut rehellisesti, että, nytkin on kova janon ja nälän tunne. Yleensä he ovat ymmärtäneet tunteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      71
      4215
    2. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      15
      2674
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2307
    4. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      11
      2233
    5. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      107
      2176
    6. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2131
    7. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      2123
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      603
      1924
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1905
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      23
      1673
    Aihe