Aattelin perustaa kaapan

Kaappias

Ois ylimäärästä rahhaa, ja paljo.
Siksipä ois tarkotus perustaa Leppävirralle kaappa.
Vuan en oo vielä piättäny, millasen kaapan laitan pystyyn.
Oisko suristinkaapalle tarvetta? Siis semmoselle seksivälinekaapalle. Vai oisko tupakkikaappa hyvempi.
Virvelikaappaki käänny mielessä.
Ja semmostaki kyselen, että oisko hyvä paikka siinä ärkioskin kuppeessa?

14

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryhmysauvva

      kaappa se on ku kannattaa!

    • tussujussu

      Kuuleppas vaihda alaa, perusta anuksen valkaisu liike .Se on nyt hottia maailmalla. Ei nykyään kukaan aikaansa seuraava nainen halua kulkea persesilmä mustan.

    • b.rttos

      Paikka on kyllä hyvä, mutta teetä markkinointi tutkimus, että mikähän kannatas. Tuo pyllyjen putsaus vois olla hyvä ,mutta jokun lisä homman siihen kylkeen vaatii.

    • ykäpykä

      Perusta se surina kaappa. minä aenain kävisin. Laetaan myös tähän postaukseen myös kalluppi pystyyn. Eli kellee eukolla parahin perse lepikällä, ikä haetar ois 30- 50 vuotta.

    • kurri

      Nyt voisi olla kysyntää lumilapion teroitus firmalle.

      • pannuporisemaan

        Sorsakoskelle ja Takkulaan tarvittaisiin Alkon kanssa kilpailevia yrittäjiä.


    • topijas

      Ala myymään välipohjan lankkuja, niitä ei tahdo saada mistään. Eli kate on hyvä, jopa 84%. Kilpailijoita ei ole tässä kinkeripiirissä, jossain Balttijassa ehkä.

    • Kaappias

      Nyhä mie sen keksin: Hieronta & Ilman pilluu Oy
      Semmosia thaihierojia hommoon sinne. Ja sitä pimppaa ei siellä siis saa ees rahalla

    • luuusuei

      Mitä sinä turhia ,siirry istuskelemaan R kiskan ikkunalaudalle. Luulempa että olet jotenki hommannut kännin ennen iltaa ja ne liiat rahatkin löytävät uuden kodin.

    • ruuneri

      Joka miehelle sopivia Folio hattuja alat kauppaamaan ,

    • hajotetaanlaillisesti

      Perusta sellane viha rage huone. Saat musta kanta-asiakkaa. Paa pulju pystyy nii tuun hajottaa astioita siellä. Samalla kunnan asukkaat pääsis turhasta roinasta eroo ja tavara kiertoon. Mutta toki vois ikeasta tms ostaa niitä halppis asioita. Joita vois lekalla hajottaa. Tampereella on sellane ainaki. Snäppikamu kävi sellases

    • ihmistoteemi

      Näinä vapaamielisinä aikoina seksivälinekauppa voisi olla kokeilemisen arvoinen idea. Mikäs sen kätevämpää kuin ostaa ruoskat, nahkapipot ja fistaushanskat omalta kotipaikkakunnalta ilman netistä tilaamisen vaivaa. Asiakkaita löytyisi vauvasta vaariin. Sanoinkos minä tuon ääneen? Ja mukahan se olisi vaihtaa asioinnin yhteydessä pari sanaa naapurin kanssa. Samoihin liiketiloihin anniskeluoikeudet, jos laki sen sallii. Suomessa on paljon turhaa byrokratiaa. Toinen vaihtoehto, joka varmaan tulee kaikille mieleen, jos rehellisiä ollaan, voisi olla homobaarin perustaminen, mutta toisaalta se saattaisi aiheuttaa kilpailutilanteen Virranpojan kanssa, tosin parhaimmillaan synergisesti toimivan yhteistyön.

    • tussujussu

      Tuo homobaari on lyömätön idea. Sadan viidenkymmenen metrin säteellä lienee homoja n.2400kpl ja kaapeista löytyylisää. Lisäksi L-virta saa vapaamielisen imagon.

      • nyrkkikylli

        se ois aika hyvä. leppävirran uusi voimalause "virtaa vappaasti"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe