Vihervasemmisto

katainenK

Suomessa puhutaan, tai haukutaan monessa yhteydessä vihervasemmistoa. On kyseessä sitten maahanmuutto, palkat, luonnonsuojelu, ym.
Mikä on vihervasemmisto? Ilmeisesti vihreät, demarit, vasemmistoliitto, ehkä vähän kepukin.
Mistä näitä mollaajia löytyy niin paljon. Meitä hyväosaisten asioita ajavia, siis oikeistolaisia ei ole suomessa niin hirveästi.
Me kokoomuslaiset emme hauku vihervassareita, kun he ovat hyvä vastapaino meidän ajamalle politiikalle. Persut ja siniset ovat marginaalissa ei heitä tarvitse noteerata.

Laitan nyt tähän kriteerit, miten Et kuulu vihervassareihin ja sitä kautta voit heitä haukkua.
Olet hyvin koulutettu, olet varakas (omaisuus siis huomattava) et ole riippuvainen taloudellisesti yhteiskunnasta, olet solidaarinen (näennäisesti) äänestät joko RKP, tai Kokoomusta.
Tuossa muutama tuntomerkki oikeista ihmisistä. Jos täytät kriteerit, niin voit marmattaa heille.

Jos taas olet duunari, omistat Toyotan, ei ole pääomatuloja, vuosiansio alle 200000 euroa, olet kouluja käymätön, systeemiä ymmärtämätön ihminen, niin silloin valitettavasti:

OLET ITSE VIHERVASSARI vaikka et sitä tiedosta.
Nim.Merk. Kokoomus valtaan, ai niin ollut jo 20 vuotta ja jatkuu.

8

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimierkki11

Tarkista lääkityksesi?

• katainenK

Miltä osin?

• hkjhkjhkjhkj

miksiköhän kulttuurimarksismia ei saa kommentoida?

• malcx

Eikös tuo yllämainittu blokikirjoittelija juuri saanut syytteen lapsiin sekaantumisesta. Kuuluu porukkaan, jossa hollantilais brasialialainen kaveri vaatii suomea suomalaisille.
      Ja te dorkat luette niitä.

• kjhgkhkhkjh

voi hlvt. kiitti tiedosta

• lauraniinsuakaipaan

li tytön ,touko.paavo ja ville pojan sai orgasmin partaalle kun suomenlippuja poltettiin roviolla heidän kehotuksesta.

• Anonyymi

moi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe