Millainen tämä liikuntadali mahtaa olla? Muutama tuttu käynyt ja haukkunut koko paikan ihan onnettomaksi paikaksi vetäjiä myöten. Kieltämättä ulkoapäin näyttää ihan köyhälle paikalle ja tuskin mitään kunnon laitteita löydy. Onko kenelläkään kokemusta paikasta?
Liikuntadali
13
459
Vastaukset
- huvaa
Maskun paras kuntosali.
- ExMaskukainen
Ei todellakaan ole ! Vie rahat Turkuun. Saat paremmat vastineet rahalle! Kunnon laitteet ja ryhmäliikuntatunnit!
- JaakkoKonen
Parempia saleja löytyy. Ohjaajat tai eräs on sellainen tapaus että oksettaa. Jos olisin sinä niin hommaa kortti muualle. Et tule pettymään.
- Lare831
Taidan tietää kenestä puhutaan. Laita vaan salirahat muualle. En minäkään kokenut salia kummoiseksi tietystä syystä.
- Exmaskulainen
Ai sen yhden naisen takia? Lapsellista herutusta instassa. Ei sinne moni muukaan hänen takia halua mennä.
- Napero667
Poljettu kylän pyörä? No kyllä sillä sitä kettinkiä riittää.
- Mersumies99
Huono sali. Huonot vetäjät. Huonot puitteet.
- HuhtikuuAsioilla
Sielä on se kylän poljetun pyörä. Maskun miehet on polkenut ihan urakalla.
- Eivalittamista
Esiintyy instagramissa nimellä Margetta84? ;)
- Ööö
Kateellisten lahojen ämmien panettelua!
- Roponenmuualle
Ööö kirjoitti:
Kateellisten lahojen ämmien panettelua!
Mistä kohtaa PITÄS olla kateellinen? En minäkään käy koska saan rahoille parempaa vastinetta salilla missä on paremmat vetäjät ja osaavat sellaiset. Ihan onneton paikka. Maineensa veroinen. Halpa ja huono.
- Ööö
Instassa just pyörittelee tiukkaa persettä. Harmittaako?😁
- 4vsalillakäynyt
Aika perussali, mulle on ainakin riittänyt tähän asti. Homma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569