Black Friday ja tanssipaikat

En tiedä oliko muualla, mutta Ruusulinnassa oli teeman mukainen yllätys lauantaina 25.11.17. Sata ensimmäistä pääsi ilmaiseksi tanssimaan.
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

Tämä haiskahtaa menneen talven lumien mainokselta :)
Oli ihan hyvä idea sinällään heiltä, nuoremmat vetäjät ovat kiitettävän aktiivisesti kehitelleet näitä ja esiintyjätarjonta parantunut paljon aikaisemmista vuosista, jopa DJ on piristävä veto, soittelee hyviä biisejä. Mutta tänään siis uuden lumen myötä uudet kujeet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
En mainosta Ruusulinnaa. Käyn muillakin lavoilla. Olin itse yksi noista ilmaislipun saaneista, kun kerrankin tulin ajoilla paikalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä oli eräässä toisessakin paikassa musta perjantai. Kaikille pääsylipun ostaneille annettiin musta muoviämpäri. Minä sain kaksi kun kävin välillä viemässä ämpärin autoon ja ostin sitten uuden lipun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tosi musta homma oli. Ja kalliit ämpärit sinulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ruusulinna mainnosti joskus ilmaisista cd-levyistä 200 ensimmäiselle lipunostajalle.
Menin ennen kahdeksaa ja minulle sanottiin, että levyt ovat jo loppuneet. Tulee mieleen,
missä valvotaan, että ilmoitettu määrä on jaettu. Itselle jäi huijattu olo, vaikka
rahastahan siinä ei ollut kysymys.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Ruusulinnassa ovet avataan jo puoli kahdeksan ja silloin puolen tunnin sisään tulee jo helposti 200 sisään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Se ilmainen CD oli viime joulun alla. Olimme paikalla 19.30 ja levyt saimme.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Levyjä jaossa jälleen esimmäisille 200:lle perjantaina 15.12.2017. Ei ole tietoa, millaisia ovat. Viime vuoden cd:n musiikki ei ollut minun mieleistäni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusimman esitteen mukaan pe 15.12. ei jaeta mitään. Sen sijaan la 16.12. on pikkujoulut ja 200 ensimmäistä saa tonttulakin.
Saapa nähdä muuttuuko vielä viikon varrella!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Muutosta_muutosta kirjoitti:
Uusimman esitteen mukaan pe 15.12. ei jaeta mitään. Sen sijaan la 16.12. on pikkujoulut ja 200 ensimmäistä saa tonttulakin.
Saapa nähdä muuttuuko vielä viikon varrella!
Mitä vit.n välii. On teillä ongelmat. Käykää tanssimassa ja keskittykää olennaiseen. Jos jotain ilmaiseksi annetaan niin olkaa tyytyväisiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Revontuli - Tänään halavat liput iltaan

http://tanssi.net/fi/p/492.html
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Black Friday ja tanssipaikat

En tiedä oliko muualla, mutta Ruusulinnassa oli teeman mukainen yllätys lauantaina 25.11.17. Sata ensimmäistä pääsi ilmaiseksi tanssimaan.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta