Hyvä otsikko saa mediauskottavuutta

Aspergerinfo_

Hei

Kävin tänään Haartmanin sairaalassa hakemassa apua pari vuorokautta kestäneeseen rytmihäiriöön sekä viikon kestäneeseen unettomuuteen ja syömisvaikeuteen, joka aiheutettiin minulle.
Tapasin lääkärin ja ohjeistettiin menemään omalle terveysasemalle. Odotin puolitoista tuntia kylmässä pimeässä aamuyössä tihkusateessa, kunnes sinne pääsin. Sen jälkeen sain pari paperin palaa mukaani ja jouduin palaamaan takaisin kotiin, koska minut ajettiin pois kummastakin paikasta. Miten tällainen voi olla mahdollista Helsigissä, Suomen pääkaupungissa? Aivan täysin asiallisesti kävin paikanpäällä, jonka lääkärikin Hartmanissa totesi. Ei kuitenkaan suostuttu ottamaan edes perusverenkuvaa, vaikka kerroin todella monta vuorokautta jatkuneesta heikosta olostani fyysisesti. Hesarin toimitus vastaa kohta pyyntööni soittaa takaisin minulle, kunhan toimittajat ovat palanneet palavereista/ruokatunneilta. As-asia on saatava tuotua julki, kuten sekin, mitä julkisessa terveydenhuollossa tapahtuu. Haartmanissa työntekijä tänään klo 05.57 ei erottanut Cu-sairautta eikä Crohnin tautia toisistaan ja kansliassa naureskeltiin, vaikka aulassa odotteleli nainen, joka makasi pää pöydällä itkien, kukaan ei hänestä välittänyt. Kuka nämä työntekijät sairaalaan valitsee ja minkälaisin perustein?

Googleta Haartmanin sairaala, vastuuhenkilöt. Heitä ei ole koko tämän viikon aikana ketään saanut tavoitettua.

10

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aspergerinfoa

Omakohtainen kokemus

Saton asunnosta tuli kenkää, vaikka olen noudattanut taloyhtiön järjestyssääntöjä ja asun yksin koirani kanssa, vasta pari kk talossa asuttu. ; En ole häirinnyt ketään klo 07-22 välisenä aikana enkä päivisinkään, en omista mitään musiikkilaitteita, joista joku olisi voinut häiriintyä. Saton jokin "hallitus" on päättänyt häätää minut asunnostani kadulle talven keskellä. Sitten asumisneuvoja laittoi sähköpostin, että et enää koskaan saa Satolta asuntoa.

Puuttuuko Autismiliitto taikka tämän alaiset järjestöt tämänlaisiin tapauksiin. Autismiliiton lakimies ei puutu. Onneksi isäni on lakimie.

• Assimies

Oletko häirinnyt muita klo 22 - 07? Se ei tullut viestistäsi ilmi. Minä en ainakaan koskaan häritse ketään. Itse kyllä häiriinnyn joskus naapureiden äänistä, mutta nykyisessä asunnossani en onneksi usein.

• ohikulkija5
    • ghjkdghk

Voinet myös selvittää noiden kaikkien toimittajien yhteystietoja, jotka ovat osasyyllisiä suoltamaan MTVn uutislähetyksissä soopaa. Mitään muuta ei osata kertoa, kuin ikäviä uutisia tai että eduskunta on myöntänyt satojen tuhansien eurojen lahjoituksia muuhun kuin esim. vanhusten hyvän elämän turvaamiseksi. En katso enää televisiota ollenkaan, vahingossa avasin tv:n tänään. Mitään muuta sieltä ei tule kuin toimittajien keksimää sontaa.

• Aspergerinfo_YP

Tässä hieman kannustusta kaikille kaltoinkohdelluille AS-henkilöille. AS-aikuisille sekä AS-vanhuksille.

https://www.youtube.com/watch?v=tpOJGQZv5pk

Työni jatkuu edelleen autisminkirjon henkilöiden etuuksien eteenpäinsaattamiseksi.

• Aspergerinfo_YP

http://aspergerinfo.foorumi.eu/viewtopic.php?f=81&t=632

Kiva, että ALFAN jälkeen B on seuraavana aakkosissa.

Suomeksi: Kiva Breda, että vierailit foorumillani.

Sinulla on paljon sanottavaa sekä kerrottavaa, kuten monilla muillakin. Kunnioitan asennettasi. Asenne toisten kunnioittamisen ohella on erityisen ratkaiseva tekijä selviytymisen suhteen. - Vain oikeanlaisen asenteen omaamilla henkilöillä, on mahdollisuus aivan mihin vain elämässä.

• Aspergerinfo

Aspergerinfofoorumilta löytyy kohta kaikki Helsingin kaupungin kriisipuhelinnumerot Haartamnin sairaalaa unohtamatta. Valtakunnalliset kriisipuhelinnumerot ovat 010 taikka 020 -alkuisia, joihin soittaminen maksaa paljon eli liikaa. Tietystikin voi soitella myös vaikka eri sairaaloiden päivystyksiin taikka kanslioihin, joka ei maksa mitään. Muttei noissa toimipisteissä olekaan yhtäkään henkilöä paikalla yleisimmin, joka osaisi tukea jotenkin vaikeassa elämäntilanteessa. Olen infonnut useita toimipisteitä sekä soitellut tehdäkseni yhteistyötä eri tahojen kanssa, joissa toimii nähtävimmin neurotyypillisiä tavallisia rivikansalaisia, jotka eivät oikeasti ymmärrä syvällisemmin asioista yhtään mitään eikä heillä ole edes kiinnostusta ymmärtää asioita.

• Aspergerinfo_

Yritin äsken saada keskusteluapua vaikeassa elämäntilanteessani. Jonotin 25 min. terveysneuvontaan, siellä onneksi lopulta vastasi ihan asiallinen henkilö. Yritin soittaa myös Kirkon keskusteluapuun, mutta sehän ei näin sunnuntaiyönä enää ollutkaan auki. En pysty nukkumaan. Kävin 2 vrk sisällä kolme kertaa Haartmanin sairaalassa ja takaisin nyt kotona. Minulla ei ole mitään diagnoosilla. Paitsi että olen työkyvyttömyyseläkkeellä ollut pitkäaikaisen masennuksen vuoksi 17 v. On todettu, että äo on korkea ja muuta, mikä minua ei enää yhtään kiinnosta. Poliisien kanssa olen joutunut olemaan useita kertoja kasvotusten, koska joku mummo on pelännyt kilttiä koiraani. En uskalla tehdä kantelua Poliisihallitukseen, sillä sellainen voisi johtaa vainoamiseeni. Tänään minut yritettiin pahoinpidellä asuintaloni edustalla. Pääsin onneksi raitiovaunuun näitä noin 15 v ikäisiltä henkilöiltä turvaan ja eräs mieshenkilö näki koko tapauksen, antoi puhelinnumeronsa, koska teen asiasta poliisille tutkintapyynnön.

• Aspergervanhus

17. joulukuuta 2017 klo 6.29 mode <[email protected]> kirjoitti:
      Huomenta

Nyt ryhdyn toimenpiteisiin, sillä sain kiinni asukkaan, joka on tehnyt minusta turhia ilmoituksia mm. poliisiin. Hän huusi rapussa eilen kaksi kertaa ja paiskasi ovensa kiinni näiden huutojen jälkeen. Yhteistyöhön nähtävimmin kykenemätön vanha yksinäinen ihminen. En sanonut mitään, mutta kuulin tuon. Senkö vuoksi Satolta on päätetty irtisanoa vuokrasopimukseni, jos joku ihminen pelkää koiraani, eli turhaan, jotkut lasten vanhemmat taikka jokin harhoista kärsivä vanhus. Aika kohtuuttomia irtisanomisperusteita, joilla yritetään tuhota elämäni. Olin asunnottomana useita kuukausia ja sain tämän asunnon. Edellinen vuokrasuhteeni kesti 14 v ja perikunta päätti myydä asunnon, siksi jouduin etsimään uuden asunnon itselleni. Minulla on kunnossa kaikki asiani luottotietojen ohella, enkä edelleenkään ymmärrä, kuinka Saton toimesta voidaan tehdä näin radikaaleja päätöksiä koskien jokin yksittäisen ihmisen elämää huomioimatta ihmisen kokonaiselämäntilannetta. Siksi vien asian Käräjäoikeuteen.

• antakaaihmisteelää

Hyvin kirjoitettu. Voimia sekä jaksamista toivotan. Harva as-vanhus on joutunut kokemaan samaa. Toivottavasti selviät elämäntilanteestasi eteenpäin, vaikka yksinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe