Tuossa puhuttiin käytetystä kairasta; kysyisin minäkin:
Onko juurikaan myynnissä käytettyjä kairoja ja ovatko ne silloin yleensä kunnollisia ja käyttökelpoisia? Mitä pitäisi ottaa huomioon, jos ostaisi?
Ei viitsisi uuttakaan ostaa, kun tulee kuitenkin niin vähän käydyksi.
Ajattelin panna paikallislehteen ilmoituksen, mutta kun ei tiedä, vaikka menisi vesiperäksi; kaiken lisäksi ilmoituskin maksaisi jo lähes 15 euroa.
kaira käytettynä?
3
644
Vastaukset
- tähden?
Uuden Mora-kairan saat 50 eurolla. Jos käytetyn ostat, joudut kuitenkin tod.näk vaihtamaan terän (morassa halpa, UR:ssa arvokkaampi, .Jos kaira on vielä (vanhanaikainen) kiinteäteräinen ja teroitusniksit eivät ole hallussasi, veloitetaan teroituksestakin paljon. Harvapa aivan priimakuntoista kairaansa myy, joten mahdollisessa taittomekanismissakin on odotettavissa klappia ja paksun jään kairaus on tuskallista...
- pena
Näin Hongkong-liikkeessä jonkin hinnaltaan 49 euroa.
Onko myynnissä muita kuin Mora ja UR? Mahtoiko olla jompi kumpi noista?
Venäjällähän pilkkimistä harrastetaan paljon. Onko sikäläisiä jääkairoja täällä myynnissä? - kairat
pena kirjoitti:
Näin Hongkong-liikkeessä jonkin hinnaltaan 49 euroa.
Onko myynnissä muita kuin Mora ja UR? Mahtoiko olla jompi kumpi noista?
Venäjällähän pilkkimistä harrastetaan paljon. Onko sikäläisiä jääkairoja täällä myynnissä?on vasenkätisiä! Oli ainakin ennen. Huvitti kairata väärään suuntaan, muuten ihan ok pelit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948499
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636389Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593750- 473388
- 503315
- 502975
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856