Ei tulevaisuutta tällaisella oman edun tavoittelijoiden ryhmällä. Ministerien ympärilleen rakentama lakeijoiden joukko ei ansaitse edes tuota 1,1% kannatusta.
Ei tulevaisuutta sinisillä
52
545
Vastaukset
Suomessa on äänioikeutettuja täydet 100 prosenttia ja puolueita alle 10. Kyllä tuosta joukosta löytyy hyvinkin potentiaalisia äänestäjiä, pitää vain unohtaa ne ne joille Sininen politiikka ei ole vaihtoehto.
Palstalla on itkuiikat kilvan nillittämässä etteivät äänestä Sinisiä, so what?Onko sillä politiikkaakin, vai pelkkää petosta ja kusetusta? Eiväthän nuo "supermulkut" ministereinä pitäneet ainoatakaan anatamaansa vaalilupausta. Mikä olisi muuttunut, miksi noista olisi nyt tullut yht´äkkiä luotettavia ja sanansa pitäviä rehtejä suomalaisia?
Sininen.peruspetos kirjoitti:
Onko sillä politiikkaakin, vai pelkkää petosta ja kusetusta? Eiväthän nuo "supermulkut" ministereinä pitäneet ainoatakaan anatamaansa vaalilupausta. Mikä olisi muuttunut, miksi noista olisi nyt tullut yht´äkkiä luotettavia ja sanansa pitäviä rehtejä suomalaisia?
Linja näkyy teoissa.
Siis äänestäjien pettämisessä.
Olisiko ehkä sinunkin pitänyt äänestää Rinteen Anttia niin tulisi sosiaalietuudet ajallaan tilille?
PerusSininen kirjoitti:
Olisiko ehkä sinunkin pitänyt äänestää Rinteen Anttia niin tulisi sosiaalietuudet ajallaan tilille?
Sosiaalietuuksia ei ole koskaan käytetty, eikä tarvitse koskaan käyttää. Miten sinulla, kun täällä paivallä paskaa jauhat?
Sosiaalietuuksia ei ole koskaan käytetty, eikä tarvitse koskaan käyttää. Miten sinulla, kun täällä paivallä paskaa jauhat?
Varmaan itkeskelisin teidän kanssanne kapitalistien ilkeyttä jos olisin sosiaalitukielätti.
PerusSininen kirjoitti:
Varmaan itkeskelisin teidän kanssanne kapitalistien ilkeyttä jos olisin sosiaalitukielätti.
Eihän kukaan kapitalistien ilkeyttä itkskele, vaan auttamatonta tyhmyyttä ja moraalittomuutta.
Eihän kukaan kapitalistien ilkeyttä itkskele, vaan auttamatonta tyhmyyttä ja moraalittomuutta.
Käväisepä Suomen uutisen sivuilla, niin löydät päivitetyn version kommunismista.
PerusSininen kirjoitti:
Käväisepä Suomen uutisen sivuilla, niin löydät päivitetyn version kommunismista.
Piruako minä siellä?
PerusSininen kirjoitti:
Perehdyt Turkkilan kommunismiin.
Miksi ihmeessä perehtyisin kenenkään kommunismiin?
Miksi ihmeessä perehtyisin kenenkään kommunismiin?
Siitähän teidän persujen katkeruus kumpuaa, "köyhältä kansalta leikataan".
PerusSininen kirjoitti:
Siitähän teidän persujen katkeruus kumpuaa, "köyhältä kansalta leikataan".
"Teidän persujen"? vetäses kuule tumppuus persuinesi ja smurffeinesi. Eihän teihin kusettajiin täysipäiset uskoneet persuina, saati sitten sinisinä.
"Teidän persujen"? vetäses kuule tumppuus persuinesi ja smurffeinesi. Eihän teihin kusettajiin täysipäiset uskoneet persuina, saati sitten sinisinä.
Köyhyyttäsi täällä kitiset Soinin petoksista. Mee keräämään marjoja.
PerusSininen kirjoitti:
Köyhyyttäsi täällä kitiset Soinin petoksista. Mee keräämään marjoja.
Köyhä en ole ollut enää vuosikymmeniin. Enkä myöskään kerää marjoja.
Köyhä en ole ollut enää vuosikymmeniin. Enkä myöskään kerää marjoja.
Älä kiertele, ihan samaa köyhää persukansaa te nillittäjät olette kaikki.
Sossutukia leikattu ja nyt on kupit nurin.PerusSininen kirjoitti:
Älä kiertele, ihan samaa köyhää persukansaa te nillittäjät olette kaikki.
Sossutukia leikattu ja nyt on kupit nurin.Outo tyyppi, mitä minä kiertelen? Kun en väitä olevani köyhä? enkä taatusti ole myöskään mitä persukansaa, ja sinistä minusta ei tule. Outo juttu tuo pakkomielteesi sossutukiin ja rahoihin.
Outo tyyppi, mitä minä kiertelen? Kun en väitä olevani köyhä? enkä taatusti ole myöskään mitä persukansaa, ja sinistä minusta ei tule. Outo juttu tuo pakkomielteesi sossutukiin ja rahoihin.
Mikä kapitalistisessa politiikassa sitten aiheuttaa sappivaivoja?
PerusSininen kirjoitti:
Mikä kapitalistisessa politiikassa sitten aiheuttaa sappivaivoja?
Lähinnä se, kun sitä harjoittavat perseaukiset roistot kusettajat.
Lähinnä se, kun sitä harjoittavat perseaukiset roistot kusettajat.
Eipä siellä teitä rikkaita ja rehellisiä sosialistejakaan ole työllistämässä köyhää persukansaa.
PerusSininen kirjoitti:
Eipä siellä teitä rikkaita ja rehellisiä sosialistejakaan ole työllistämässä köyhää persukansaa.
Se työllistetään mitä tarvitaan asioiden toteuttamisen. Noinkohan olisin sosialisti? En oikein usko sitäkään.
Se työllistetään mitä tarvitaan asioiden toteuttamisen. Noinkohan olisin sosialisti? En oikein usko sitäkään.
Mikä hallituksen talouskasvua ja työllisyyttä edistävissä toimissa ärsyttää?
PerusSininen kirjoitti:
Mikä hallituksen talouskasvua ja työllisyyttä edistävissä toimissa ärsyttää?
Tuo taas kuuluu sinisiin miten? ja ne toimet ovat?
Tuo taas kuuluu sinisiin miten? ja ne toimet ovat?
Me ollaan käyty sama keskustelu toisaalla, silloin lopetit kommentoinnin.
PerusSininen kirjoitti:
Me ollaan käyty sama keskustelu toisaalla, silloin lopetit kommentoinnin.
Ei varmasti olla.
Ei varmasti olla.
Älä höpötä, ei meitä täällä ihan niin montaa ole.
PerusSininen kirjoitti:
Älä höpötä, ei meitä täällä ihan niin montaa ole.
En tiedä missä olet, enkä sitä kuinka monta teitä on, mutta jos olet sinisten kanssa sinisessä paikassa, teitä ei tosiaan ole montaa. Senhän kertovat kannatusluvutkin.
En tiedä missä olet, enkä sitä kuinka monta teitä on, mutta jos olet sinisten kanssa sinisessä paikassa, teitä ei tosiaan ole montaa. Senhän kertovat kannatusluvutkin.
Sinut tunnistaa aika helposti, kiertelet ja kaartelet kuin Antti "sössö" Rinne.
PerusSininen kirjoitti:
Sinut tunnistaa aika helposti, kiertelet ja kaartelet kuin Antti "sössö" Rinne.
Kiertelet ja kaartelet? Pitäisikö minun tietää missä olet? Mitä Antti Rinnekin nyt kuuluu asiaan. Et taida kuulua edes sinisissä top teniin.
Kiertelet ja kaartelet? Pitäisikö minun tietää missä olet? Mitä Antti Rinnekin nyt kuuluu asiaan. Et taida kuulua edes sinisissä top teniin.
Ollaan tässä vaihdettu aika monta viestiä, et silti ymmärrä mitä tarkoitin?
PerusSininen kirjoitti:
Ollaan tässä vaihdettu aika monta viestiä, et silti ymmärrä mitä tarkoitin?
En usko että sitä voi kukaan ymmärtää?
En usko että sitä voi kukaan ymmärtää?
Helpotan sinua. Me, eli myös sinä, olemme Suomi24-politiikkapalstalla.
PerusSininen kirjoitti:
Helpotan sinua. Me, eli myös sinä, olemme Suomi24-politiikkapalstalla.
Hienoa, mutta miten tuo minua helpotti? Olen luonnollisestikin ollut kyseisestä asiantilasta tietoinen :)
Hienoa, mutta miten tuo minua helpotti? Olen luonnollisestikin ollut kyseisestä asiantilasta tietoinen :)
Silti olit ihmeissäsi mitä tarkoitin sanomalla ettei meitä täällä nyt niin montaa ole,
Jotenkin sun juttusi ovat samaa tasoa kuin aivoverenkiertohäiriöstä kärsivällä Antti "sössö" Rinteellä.PerusSininen kirjoitti:
Silti olit ihmeissäsi mitä tarkoitin sanomalla ettei meitä täällä nyt niin montaa ole,
Jotenkin sun juttusi ovat samaa tasoa kuin aivoverenkiertohäiriöstä kärsivällä Antti "sössö" Rinteellä.Millaiselta kuvittelet tarinoidesi näyttävän, nyt on alkanut pulpupa jotain Rinne tarinaa pakkomielteen omaisesti, joten enpä suuremmin sinun käsityksistäsi perusta. Taas yksi aivopesty Soinifani, jolla ei itse asassa ole mitään sanottava, toistelee tyhjiä fraaseja, ja tyhjiähän ovat sinisetkin.
Toivotaan että tuo 1,1 % tajuaa myös, ettei sama lippalakki sovi siniselle unelmoinnille ja persuille.
- tyhmyydestä.sakotetaan
Noinhan siinä käy, kun kansanedustajaksi valittu ajattelee vain itseään eikä kuuntele äänestäjiään. Ensin lähtee kannatus ja seuraavissa vaaleissa kansanedustajan paikka. Tulee lisää sopeutumiseläkeläisiä
- itkut_pois
Lopettakaa te Sinisten miehet ruotsin kielestä itkeminen ihan ensimmäiseksi, jatkuva kitinänne aiheesta antaa teistä jotenkin neitimäisen vaikutelman! Kannatuskin voisi sen myötä nousta.
Laitoin suurella mielihyvällä merkille sen, että palstalta poistui pitkä kielipolitiikkaa käsittelevä ketju jossa pakkoruotsin kannattajat vertauskuvallisesti polkaistiin suohon.
Keskustelu osoitti sen, ettei nykyistä kielipolitiikkaa voida perustella, ja palstan ylläpitokin sensuroinnillaan myönsi asian.
Pakkruotsi on aika pieni asia asialistalla, mutta toki sitä pidetään esillä jollain tasolla koko ajan.- Sisälukutaitosi
PerusSininen kirjoitti:
Laitoin suurella mielihyvällä merkille sen, että palstalta poistui pitkä kielipolitiikkaa käsittelevä ketju jossa pakkoruotsin kannattajat vertauskuvallisesti polkaistiin suohon.
Keskustelu osoitti sen, ettei nykyistä kielipolitiikkaa voida perustella, ja palstan ylläpitokin sensuroinnillaan myönsi asian.
Pakkruotsi on aika pieni asia asialistalla, mutta toki sitä pidetään esillä jollain tasolla koko ajan.Sisäukutaidossa voi olla vikaa, nimittäin, minä en ole lukenut tältä palstalta yhtään viestiä (- en edes RKP:n palstalta), jossa joku vaatii nimenomaisesti pakkoruotsin säilyttämistä.
Sen sijaan olen lukenut huolestuneita kannaottoja kielikokeilusta (joihin myös OAJ yhtyy), sekä positiivisia kannanottoja ruotsin kielen puolesta yleisesti.
Eli sanoisin, että olet juuttunut pakonomaisesti sanaan "pakkoruotsi". Luepa viestejä tästä eteenpäin tarkemmin ja ajatuksella. Sisälukutaitosi kirjoitti:
Sisäukutaidossa voi olla vikaa, nimittäin, minä en ole lukenut tältä palstalta yhtään viestiä (- en edes RKP:n palstalta), jossa joku vaatii nimenomaisesti pakkoruotsin säilyttämistä.
Sen sijaan olen lukenut huolestuneita kannaottoja kielikokeilusta (joihin myös OAJ yhtyy), sekä positiivisia kannanottoja ruotsin kielen puolesta yleisesti.
Eli sanoisin, että olet juuttunut pakonomaisesti sanaan "pakkoruotsi". Luepa viestejä tästä eteenpäin tarkemmin ja ajatuksella.Niin, pakkoruotsihan ei ole ruotsin kielen kannattajien käyttämä termi.
Virallisestihan savolaisperheen umpisuomenkielisen vesan ruotsinkielen lakisääteistä opetusta kutsutaan virallisen kaksikielisyyden turvaamiseksi.
Sisältö molemmissa on sama.- Einousekannatus
"Kannatuskin voisi sen myötä nousta."
Ei voi. Syntisellä vaihtoehdolla on edessä vain hidas ja kivulias kuolema. Eivät suomalaiset sentään niin typeriä ole, että enää ikinä äänestäisivät pettureita.
Niin se poliittinen ura päättyy ja petturi joutuu siirtymään tai luultavimmin saa siirtyä eläkeläiseksi. Parempi maksaa pisipäille kansan pettäjille turhaa eläkettä kuin sallia niiden jatkavan toimiaan kansan etua vastaan.
Mitä vitun kapitalisteja sellaiset ovat, jotka eivät edes molempia kotimaisia halua oppia? Katsokaa sekoomuslaisia, siellä sentään joka ukko puhuu ruotsia, vaikka puolue on muuten vajakkeja täynnä. Järjen köyhyyttä ruveta uhoamaan ruotsin kielen kuulumisesta opetusohjelmiin, kun asuu kaksikielisessä maassa.
Oliko syntisten ohjelmaluettelossa muitakin asioita kuin kansan silmään kuseminen ja pakkoruotsin poistaminen? Ai niin, olihan siellä se jenkkien perseen nuoleminen ja sotakaman hankinta jenkeistä kalliilla hinnalla kansan rahoilla.
Sin party on yksi huonoimmista asioista, mitä Suomelle ja Suomen kansalle on vuosikymmeniin sattunut. Einousekannatus kirjoitti:
"Kannatuskin voisi sen myötä nousta."
Ei voi. Syntisellä vaihtoehdolla on edessä vain hidas ja kivulias kuolema. Eivät suomalaiset sentään niin typeriä ole, että enää ikinä äänestäisivät pettureita.
Niin se poliittinen ura päättyy ja petturi joutuu siirtymään tai luultavimmin saa siirtyä eläkeläiseksi. Parempi maksaa pisipäille kansan pettäjille turhaa eläkettä kuin sallia niiden jatkavan toimiaan kansan etua vastaan.
Mitä vitun kapitalisteja sellaiset ovat, jotka eivät edes molempia kotimaisia halua oppia? Katsokaa sekoomuslaisia, siellä sentään joka ukko puhuu ruotsia, vaikka puolue on muuten vajakkeja täynnä. Järjen köyhyyttä ruveta uhoamaan ruotsin kielen kuulumisesta opetusohjelmiin, kun asuu kaksikielisessä maassa.
Oliko syntisten ohjelmaluettelossa muitakin asioita kuin kansan silmään kuseminen ja pakkoruotsin poistaminen? Ai niin, olihan siellä se jenkkien perseen nuoleminen ja sotakaman hankinta jenkeistä kalliilla hinnalla kansan rahoilla.
Sin party on yksi huonoimmista asioista, mitä Suomelle ja Suomen kansalle on vuosikymmeniin sattunut.Ja pölhöpersu taas nillittää.
- Einousekannatus
PerusSininen kirjoitti:
Ja pölhöpersu taas nillittää.
Et sitte muuta saanut sanotuksi tuohon? No, eihän siihen mitään voikaan sanoa, kun asia on juuri kuten kirjoitin.
Persuihin en kuulu nyt enkä jatkossakaan ja itse voit pitää sen pölhöyden, jonka selkein tunnusmerkki on kansainvälisyyden paheksuminen.
Kauppa ja merenkulku, joista Suomikin elää, tarvitsevat kansainvälisyyttä vaikkapa vain ruotsin kielen muodossa, jos et sinnittelijä sitä ole tajunnut. Aikamoinen kapitalisti, kun ei ymmärrä edes elinkeinoelämän perusasioita. Einousekannatus kirjoitti:
Et sitte muuta saanut sanotuksi tuohon? No, eihän siihen mitään voikaan sanoa, kun asia on juuri kuten kirjoitin.
Persuihin en kuulu nyt enkä jatkossakaan ja itse voit pitää sen pölhöyden, jonka selkein tunnusmerkki on kansainvälisyyden paheksuminen.
Kauppa ja merenkulku, joista Suomikin elää, tarvitsevat kansainvälisyyttä vaikkapa vain ruotsin kielen muodossa, jos et sinnittelijä sitä ole tajunnut. Aikamoinen kapitalisti, kun ei ymmärrä edes elinkeinoelämän perusasioita.Ruotsiin kauppa vetää hyvin, pakkoruotsia ei tarvita kun meillä on ruotsinkielisiä hoitamassa kauppaa sinne.
Sinisethän eivät vastusta kansainvälistä yhteistyötä.
- Ja_piste
Se kannatus ei voi nousta, ei suomalaiset luottaneet petturi Kuusisen hallitukseenkaan vaikka Suomessa oli kommunisteja silloin noin 20%, niin miten he voisivat luottaa nyt tähän petturien porukkaan?
Ei sitten mitenkään. - näinsevaintaason
On huvittaavaa kuinka Tiina Elovaara uskoo varapj jana saavan Tampereen seurdulta samat äänet mitä persuissa. Kyllä olisi nyt viisainta loikata ja yrittää jostain toisesta puolueesta..
- tiina_nou_fjuutsö
"tiina-nou-fjuutsö"
- PimeePimeeee
Tyhmäkin ymmärtää että ryhmä koottiin vain hallituskauden loppua ajatellen . Jos aloituksentekijä funtsii niin ehkäpä hänellekkin selviää pelin henki . Vai leikitkö typerystä uudelleen ?
- kusetuskos
Tai mites se meni persut ei persettään myy? No on myyty ja takit pyörii niin kovaa et kepun Pekkarista hävettää kun ei keksinyt risupaketin....................
- Loppu_edessä
Tässähän tämä kaikessa karuudessaan on, siis petos:
"–Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta, on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.
Ei Soini kommentoi näitä sanoja mielellään videoinnin ulkopuolellakaan. Soinin mökkimaisemissa Sastamalan Pyhän Marian kirkon pihamaalla esitetty kysymys selvästi hermostuttaa häntä. Asento vaihtuu, katse kovenee, käsi hakeutuu haromaan hiuksia.
–Puolueen puheenjohtajan tehtävä on puolustaa puolueen yhtenäisyyttä ja pitää lauma kasassa. Sen tein. Kirjoitukseni oli voimakas vetoomus puolueen yhtenäisyyden puolesta. Kolmen päivän päästä puheenjohtajan vaihtumisesta puolue hajosi, joten kuka on sankari, kuka konna?"
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/aamulehti-tapasi-perussuomalaisiin-turhautuneen-timo-soinin-yhteen-kysymykseen-halla-aho-ei-ikina-vastaa-myontavasti-200292023/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440