Mitä on glitter film?

hanskihh

Eli siis ostin suomalaisesta kirjakaupasta sellaisen glitter filmin, joka on hopea glitterinen paperirulla(vähän niin kuin lahjapaperirulla, mutta pienempi) . Ostin sen, koska luulin, että se oli jotain paperia tai jotain tarrapintaista paperia, jota voin käyttää askarteluun. Selvispä sitten, ettei se ollukaa mitään sellaista, vaan siinä paperin sisäpuolella on kiiltävä muovipinta, joka vähän vaikuttaisi siltä, että sen voi silittää kiinni johonkin. Tarvitsen apua nyt oikeesti, koska en hyvin löytänyt netistäkään, mitä se on ja miten sitä käytetään. Ja haluaisin todella käyttää sitä, koska härregyyd kuinka hienoa se glitter siinä on!

6

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • askartelija1

En löydä Suomalaisen nettisivuilta tuolla nimellä, kerrotko minkä valmistajan tuote tuo on? Kyllä netistä luulisi löytyvän tietoa ja ohjeita ellei tosiaan paketissa mitään lue.

• löytyylöytyy

No niin....täältä on näköjään kaksi kertaa poistettu viestini sääntöjen vastaisena.....toisessa oli linkki, mutta toisessa pelkkä nimi mistä tuota myös löytyy.......no huonolla englannin taidollani sain googlen avulla selvitettyä, että tuosta saa jollakin leikkurilla otettua kuvioita ja sitten silittämällä kiinni vaatteeseen.......googlella kyllä löytyy mistä on kyse, mutta mentävä aika monta sivua että löytyy se nettikauppa josta tuota saa .......tosin tämäkin varmaan poistetaan sääntöjen vastaisena

• Askartelija1

Täytyypä käydä huomenissa tuolla kaupassa katsomassa josko meilläkin sitä olisi ja selviäisi lisää. Mikähän tuossa olisi ollut kiellettyä, kai täällä saa tuotemerkkejä kertoa?

• löytyylöytyy
        Askartelija1 kirjoitti:

Täytyypä käydä huomenissa tuolla kaupassa katsomassa josko meilläkin sitä olisi ja selviäisi lisää. Mikähän tuossa olisi ollut kiellettyä, kai täällä saa tuotemerkkejä kertoa?

Kiellettyä oli vissiinkin linkki siihen nettikaupan sivulle ja toisessa viestissä sen nettikaupan nimi missä tuota myynnissä

• Askartelija1

Pakkohan tuota oli ostaa itsellekin, ihanan tuntuista. Luulen kuitenkin ettei tuo sovellu silitettäväksi vaan ainoastaan paperiaskarteluihin, liimalla tai kaksipuolisella teipillä kiinnitettäväksi. Tai paketoimiseen, jos raaskii. Todella huonosti kyllä löytyy mitään tietoa, yllätyin. Mutta sen ison kotimaisen askartelukaupan sivuillakin tuota myydään ja siellä ei ainakaan mainita mitään silityshommista. Muoviahan tuo tausta kyllä on, että voihan sitä varovasti kokeilla, leivinpaperin tai folion tai jonkun läpi silitettynä.

• löytyylöytyy
        Askartelija1 kirjoitti:

Pakkohan tuota oli ostaa itsellekin, ihanan tuntuista. Luulen kuitenkin ettei tuo sovellu silitettäväksi vaan ainoastaan paperiaskarteluihin, liimalla tai kaksipuolisella teipillä kiinnitettäväksi. Tai paketoimiseen, jos raaskii. Todella huonosti kyllä löytyy mitään tietoa, yllätyin. Mutta sen ison kotimaisen askartelukaupan sivuillakin tuota myydään ja siellä ei ainakaan mainita mitään silityshommista. Muoviahan tuo tausta kyllä on, että voihan sitä varovasti kokeilla, leivinpaperin tai folion tai jonkun läpi silitettynä.

No et sitten sieltä kaupasta niitä käyttöohjeita kysynyt vaan ostit ns sian säkissä.............

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe