Nainen mielessäni

Sinä kaunis nainen mielessäni toimit sekä painostavasti, että traagisesti hyökäten, vaikket koskaan haluaisi tehdä niin. Mutta niin pitää tehdäkin. Miksi pitää tehdä näin ? Syyn tiedät ja syyn tiedän minäkin, mutta aikansa kutakin elämän oppilaana ja juna saapuu määräasemalle. Tiedän, että kaikki mitä olet tehnyt minulle on rakkauden tekojasi minua kohtaan.
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Rakastuneena ihminen käyttäytyy joskus omituisesti. Välillä huumaantuneena tunteen voimakkuudesta huutaen rakkauttaan, kun taas hetkittäin epätoivoisena, jopa vihamielisenä kun ei tapahdu mitään.
Ikävä pirulainen sen kaiken saa aikaan.
Ilmianna
Jaa
Jostain syystä olen ajatellut häntä nyt erityisen paljon. Aivan kuin meillä olisi jokin yhteys. Se todellinen yhteys oli silloin joskus, kun katsoimme toisiamme silmiin ja maailma kääntyi ylösalaisin. Rakastuin niin päästä varpaisiin ettei se tunne vapauta minua koskaan.
Voisitko ajatella siellä jossain yhtä vahvasti...
Ilmianna
Jaa
Sitä en tiedä mikä sen saa aikaan minun mielestäni ei pirulainen. Vaan ihanaa se on ja aion ottaa siitä kaiken irti ja nauttia.
Ilmianna
Jaa
Mitä siis halusitkaan sanoa?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nainen mielessäni

Sinä kaunis nainen mielessäni toimit sekä painostavasti, että traagisesti hyökäten, vaikket koskaan haluaisi tehdä niin. Mutta niin pitää tehdäkin. Miksi pitää tehdä näin ? Syyn tiedät ja syyn tiedän minäkin, mutta aikansa kutakin elämän oppilaana ja juna saapuu määräasemalle. Tiedän, että kaikki mitä olet tehnyt minulle on rakkauden tekojasi minua kohtaan.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta