käytännössä muiden ihmisten alaspolkemiseen
ihmisen hyvinvointi perustuu
9
301
Vastaukset
- Enoleheikko
Heikkojen ihmisten hatara hyvinvointi.
- Laskekymmeneen
Epävarmojen ihmisten hyvinvointi.
Ihmisten ketkä haluavat olla aina joka asiassa toisen yläpuolella. Ketkä aina ajattelevat mitä muut ajattelevat jokaisesta siirrostaan ja miltä kaikki näyttää ulospäin. Ihmiset ketkä eivät uskalla tehdä virheitä.
Ei se ole elämää, ei nautittavaa ainakaan. Kontrolloitua eloa, ei nautittavaa elämää!
On itsellänikin epävarmuutta mutta en kerro siitä ettei kukaan pysty minua satuttamaan ilkeyksissään. Jotkut sivaltelee koska saa siittä voimaa.
Kokonaan ei kannata sydäntään avata. Se on koettu. Hyvinvoinnin pitäisi pohjautua yhteistyöhön ja ystävyyteen. Kieltämättä nykymeno on johtanut siihen että suorastaan leuhkitaan sillä että kyetään olemaan räväkän härskejä. Kilpailuyhteiskunta vaatii sitä.
Kilpailuyhteiskunta vaatii että on oltava räväkän härski pärjätäkseen. Nykyään sillä taidolla jopa leukitaan, mutta kyllä se kostautuu tavalla tai toisella.
- Pohhdkglf
Kuinkas se hyvinvointi on muuttunut maailmassa 50 vuodessa?
No jos sinun käytäntösi on toisten alistaminen, niin meillä, siis sinulla ja minulla on aivan eri lähtökohdat hyvin voinnille elämässä.
Miksi tuo on sinusta se ainoa hyvinvoinnin lähtökohta? Outoa, mutta saathan sinä pitää mielipiteesi, minä pidän omani.- SooloSexilmaiSex
Täytyy olla todella pervo jos saa nautintoa toisen hakkaamisesta.
Eli olen eri mieltä.
Pohjimmiltaan ihminen pyrkii hyvään, etenkin itselleen. Siksi hän ojaan pudottuaan pyrkii nousemaan sieltä ylös eikä kaivautumaan syvemmälle.
Sateisessa ja tulvivassa Vietnamissa keksitty viisaus: "vesi virtaa aina alaspäin, ihminen pyrkii aina ylöspäin". Jalkansa kun haluaa pitää kuivina. Todellisuudessa kun muilla on paha olo se tulee sinullekin monin kerroin takaisin
- eehjkj
Niin olisi hienoa jos voisi nimetä jonkun rikkaan joka ei olisi rikastunut muiden kustannuksella. Joku muusikko voisi ehkä sellainen olla tai taiteilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790