käytännössä muiden ihmisten alaspolkemiseen
ihmisen hyvinvointi perustuu
9
323
Vastaukset
- Enoleheikko
Heikkojen ihmisten hatara hyvinvointi.
- Laskekymmeneen
Epävarmojen ihmisten hyvinvointi.
Ihmisten ketkä haluavat olla aina joka asiassa toisen yläpuolella. Ketkä aina ajattelevat mitä muut ajattelevat jokaisesta siirrostaan ja miltä kaikki näyttää ulospäin. Ihmiset ketkä eivät uskalla tehdä virheitä.
Ei se ole elämää, ei nautittavaa ainakaan. Kontrolloitua eloa, ei nautittavaa elämää!
On itsellänikin epävarmuutta mutta en kerro siitä ettei kukaan pysty minua satuttamaan ilkeyksissään. Jotkut sivaltelee koska saa siittä voimaa.
Kokonaan ei kannata sydäntään avata. Se on koettu. Hyvinvoinnin pitäisi pohjautua yhteistyöhön ja ystävyyteen. Kieltämättä nykymeno on johtanut siihen että suorastaan leuhkitaan sillä että kyetään olemaan räväkän härskejä. Kilpailuyhteiskunta vaatii sitä.
Kilpailuyhteiskunta vaatii että on oltava räväkän härski pärjätäkseen. Nykyään sillä taidolla jopa leukitaan, mutta kyllä se kostautuu tavalla tai toisella.
- Pohhdkglf
Kuinkas se hyvinvointi on muuttunut maailmassa 50 vuodessa?
No jos sinun käytäntösi on toisten alistaminen, niin meillä, siis sinulla ja minulla on aivan eri lähtökohdat hyvin voinnille elämässä.
Miksi tuo on sinusta se ainoa hyvinvoinnin lähtökohta? Outoa, mutta saathan sinä pitää mielipiteesi, minä pidän omani.- SooloSexilmaiSex
Täytyy olla todella pervo jos saa nautintoa toisen hakkaamisesta.
Eli olen eri mieltä.
Pohjimmiltaan ihminen pyrkii hyvään, etenkin itselleen. Siksi hän ojaan pudottuaan pyrkii nousemaan sieltä ylös eikä kaivautumaan syvemmälle.
Sateisessa ja tulvivassa Vietnamissa keksitty viisaus: "vesi virtaa aina alaspäin, ihminen pyrkii aina ylöspäin". Jalkansa kun haluaa pitää kuivina. Todellisuudessa kun muilla on paha olo se tulee sinullekin monin kerroin takaisin
- eehjkj
Niin olisi hienoa jos voisi nimetä jonkun rikkaan joka ei olisi rikastunut muiden kustannuksella. Joku muusikko voisi ehkä sellainen olla tai taiteilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437