Myyjä kertoi tämmöisen. Eipä ole kokemusta kyseisestä autosta. Mikä siitä tekee käyttökelvottoman talvella? Bensa moottori tuottaa lämpöä ja lukkoperä on jo hyvä . Ajonvakautuksen olettaa huolehtivan pikku luiston alut ja näyttää kuskille rajojen lähestymisestä , niin onko ne rajat sitten poikkeuksellisen alhaiset? Vai mikä on ettei auto toimi talvella vai onko myyjän puheet satua? Tuumin tuottavani auton nahkahousujen maasta ja automaatin.
Brz talvella käyttökelvoton?
6
1317
Vastaukset
- miemiemiemie
Missäs on se kauppiaan muija, joka heittää solvauksia tyyliin "sulla ei oo varaa Subaruun" kynsien lakkailunsa ohessa. Terv. Mie
- Saksaonsubarumaa
En nyt oikein tajunnut tätä kommenttia? Mutta auto tosiaan tulee "muijalleni" mutta en ole autokauppias itse ,ajan muuten vaan subarulla,tyytyväisenä. Ja käytettyä tässä ollaankin ostamassa , sen saa irti kun töissä käy ja vielä pystyy ylläpitämäänkin. Jotenkin olisin näiden BRZ olemassa olo vuosien aikana odottanut tulevaksi isompaa 2,5 L brzaa joka olisi 250hv/255nm koneella. Kun on kuitenkin laiska kulkemaan tuo 2l. Nelivetohan olisi kiva myös mutta auton alkuperäinen idea kevyehkö olisi hieman kärsinyt ,kenties. Neliveto on vaan niin hyvä lisä mutta kallis. Mielummin siis vapaastiu "laulava" ja isompi kone, ei turboa.
Mutta se talviajon ongelma ? onko sitä edes? On sitä pärjätty takavetosilla ennenkin.
- Forforre
Kevyt takaveto.... tulee mieleen välimallin Escort....
Lelu, joo, ei mikään häävi peli tämän päivän tienhoidon teille.
Ite oon ajanut takavedolla viimeksi 1990- luvulla. Sen jälkeen vain etuvetoisilla ja nelivedoilla.
Kesäautoksi takaveto vois olla ihan kiva, mutta jos oikeasti pitää talvellakin päästä jonnekin, niin ei.- ei.pidä.kiirettä
Kyllä ajonhallintajärjestelmät pitävät takavetoiset tiellä, mutta eivät ne pysty loihtimaan pitoa sen enempää kuin sitä on. Ainakin Mersun järjestelmät tekevät autosta turvallisen, mutta todella hitaan talvikelillä. TM:n talvivertailussa MB oli kaikkein hitain auto radalla.
On siinä naurussa piteleminen kun 60.000 euron eemeli jää kuin tikku paskaan tonnin Opel corsalle. - Anonyymi
ei.pidä.kiirettä kirjoitti:
Kyllä ajonhallintajärjestelmät pitävät takavetoiset tiellä, mutta eivät ne pysty loihtimaan pitoa sen enempää kuin sitä on. Ainakin Mersun järjestelmät tekevät autosta turvallisen, mutta todella hitaan talvikelillä. TM:n talvivertailussa MB oli kaikkein hitain auto radalla.
On siinä naurussa piteleminen kun 60.000 euron eemeli jää kuin tikku paskaan tonnin Opel corsalle.Höpöjuttuja että nykyajan takavedolla ei pärjää talvella. 8 vuoden kokemuksella tehokkailla bemareilla ja nuhaisella E Mersulla. Hyvin pärjää jos on kunnolliset renkaat. Tosin jumiinhan nämäkin saa kunnon hangessa tai jäällä.
- Anonyymi
Kannattaa lukea talviautovertailu jossa oli mukana BRZ:n sisarmalli Toyota GT86. Jäi koko vertailun viimeiseksi. Jarrut ja valot ok, muuten turhauttavan hankala, äkkipikainen ja epämukava.
Takavetoisuus ei ole ongelma talviautoilussa. Sen todistaa BMW, joka pärjäsi hyvin tuossa samassa vertailussa.
https://vanha.tekniikanmaailma.fi/nakoislehti/lue/04-2013-nakoislehti/44-80
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362144
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 171579
- 231538
- 121482
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko841145