Myyjä kertoi tämmöisen. Eipä ole kokemusta kyseisestä autosta. Mikä siitä tekee käyttökelvottoman talvella? Bensa moottori tuottaa lämpöä ja lukkoperä on jo hyvä . Ajonvakautuksen olettaa huolehtivan pikku luiston alut ja näyttää kuskille rajojen lähestymisestä , niin onko ne rajat sitten poikkeuksellisen alhaiset? Vai mikä on ettei auto toimi talvella vai onko myyjän puheet satua? Tuumin tuottavani auton nahkahousujen maasta ja automaatin.
Brz talvella käyttökelvoton?
6
1415
Vastaukset
- miemiemiemie
Missäs on se kauppiaan muija, joka heittää solvauksia tyyliin "sulla ei oo varaa Subaruun" kynsien lakkailunsa ohessa. Terv. Mie
- Saksaonsubarumaa
En nyt oikein tajunnut tätä kommenttia? Mutta auto tosiaan tulee "muijalleni" mutta en ole autokauppias itse ,ajan muuten vaan subarulla,tyytyväisenä. Ja käytettyä tässä ollaankin ostamassa , sen saa irti kun töissä käy ja vielä pystyy ylläpitämäänkin. Jotenkin olisin näiden BRZ olemassa olo vuosien aikana odottanut tulevaksi isompaa 2,5 L brzaa joka olisi 250hv/255nm koneella. Kun on kuitenkin laiska kulkemaan tuo 2l. Nelivetohan olisi kiva myös mutta auton alkuperäinen idea kevyehkö olisi hieman kärsinyt ,kenties. Neliveto on vaan niin hyvä lisä mutta kallis. Mielummin siis vapaastiu "laulava" ja isompi kone, ei turboa.
Mutta se talviajon ongelma ? onko sitä edes? On sitä pärjätty takavetosilla ennenkin.
- Forforre
Kevyt takaveto.... tulee mieleen välimallin Escort....
Lelu, joo, ei mikään häävi peli tämän päivän tienhoidon teille.
Ite oon ajanut takavedolla viimeksi 1990- luvulla. Sen jälkeen vain etuvetoisilla ja nelivedoilla.
Kesäautoksi takaveto vois olla ihan kiva, mutta jos oikeasti pitää talvellakin päästä jonnekin, niin ei.- ei.pidä.kiirettä
Kyllä ajonhallintajärjestelmät pitävät takavetoiset tiellä, mutta eivät ne pysty loihtimaan pitoa sen enempää kuin sitä on. Ainakin Mersun järjestelmät tekevät autosta turvallisen, mutta todella hitaan talvikelillä. TM:n talvivertailussa MB oli kaikkein hitain auto radalla.
On siinä naurussa piteleminen kun 60.000 euron eemeli jää kuin tikku paskaan tonnin Opel corsalle. - Anonyymi
ei.pidä.kiirettä kirjoitti:
Kyllä ajonhallintajärjestelmät pitävät takavetoiset tiellä, mutta eivät ne pysty loihtimaan pitoa sen enempää kuin sitä on. Ainakin Mersun järjestelmät tekevät autosta turvallisen, mutta todella hitaan talvikelillä. TM:n talvivertailussa MB oli kaikkein hitain auto radalla.
On siinä naurussa piteleminen kun 60.000 euron eemeli jää kuin tikku paskaan tonnin Opel corsalle.Höpöjuttuja että nykyajan takavedolla ei pärjää talvella. 8 vuoden kokemuksella tehokkailla bemareilla ja nuhaisella E Mersulla. Hyvin pärjää jos on kunnolliset renkaat. Tosin jumiinhan nämäkin saa kunnon hangessa tai jäällä.
- Anonyymi
Kannattaa lukea talviautovertailu jossa oli mukana BRZ:n sisarmalli Toyota GT86. Jäi koko vertailun viimeiseksi. Jarrut ja valot ok, muuten turhauttavan hankala, äkkipikainen ja epämukava.
Takavetoisuus ei ole ongelma talviautoilussa. Sen todistaa BMW, joka pärjäsi hyvin tuossa samassa vertailussa.
https://vanha.tekniikanmaailma.fi/nakoislehti/lue/04-2013-nakoislehti/44-80
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993