Kokemuksia netin kautta ostettuun viisumiin kambodzaan. Onnistuuko miten? Miten tuo ladattava kuva siihen, värillinen vai mustavalko, ja pitääkö olla skannattu oikeasta passikuvasta? Jostain luin että käy mikä tahansa digikuva. Entä kestääkö lentokentällä phnom phenissä viisumin saaminen kuin kauan ja käykö siellä normaali mustavalko passikuva? Kiitos jos joku vastaa.
Vastaukset 5
- Kolmekymmentäviisumiajo
Netti viisumista ei tietoa mutta jos matkustaa tuonne kannattaa ottaa yhteyttä facebook: Soukong Chen asuu poipet työskentelee yrityksessä bussines. 855 89 595 758 , Auttaa kaikissa viisumi ja majoitus asioissa, toimii matkaoppaana, vaimolla pieni vaateliike,homma hanskassa rehellinen viisumin järjestäjä, tulee vastaan thaimaan puolelle jos tarvetta. puhuu hyvää englantia. terveisiä Ekiltä suomesta.
- netistähelposti
En tiedä kestääkö kauan lentokentällä tai mihin aikaan viisumeita yleensä saa.
Otin viisumin netistä. Kävin valokuvaamossa, otatin passikuvan digitaalisena, tuli sähköpostiin. Tein viisumihakemuksen ja latasin kuvan siihen. Viisumi tuli nopeasti. Kaikki meni helposti ja toimi hyvin. - Venajanviisumi
Olemme myös ostaneet pari kertaa viisumimme netistä Sri Lankaan ja Venäjään, ja kaikki meni hyvin. Katso lisää täältä https://venajanviisumi.fi/
Kesllä lensin Siem reapiin ja lentokentältä ostin viisumin. Aikaa kului noin 5 minuuttia. Ennen passin tarkastusta oli viisumitiski, jonka ääressä istui neljä virkailijaa ja seinällä näkyi erilaisten viisumien hinta. Ensimäiselle virkailijalle luovutin etukäteen täytetyn viisumihakemuksen (lentoemäntä antoi koneessa kaavakkeen), värillisen passikuvan ja passini. Virkailija kysyi kauanko olen Cambodiassa. Viisumin hinta oli 30 dollaria. Viisumin kirjoittaminen kesti noin 5 minuuttia ja toinen virkailija luovutti minulle passin takaisin viisumeineen. Helppoa kuin heinänteko. En suosittele nettiviisumia, koska paikan päällä viisumin saanti on näin helppoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391187Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841041Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s296880Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25869Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33761Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191639- 59555
- 40526
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine66459Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59457