Kokemuksia netin kautta ostettuun viisumiin kambodzaan. Onnistuuko miten? Miten tuo ladattava kuva siihen, värillinen vai mustavalko, ja pitääkö olla skannattu oikeasta passikuvasta? Jostain luin että käy mikä tahansa digikuva. Entä kestääkö lentokentällä phnom phenissä viisumin saaminen kuin kauan ja käykö siellä normaali mustavalko passikuva? Kiitos jos joku vastaa.
Viisumi netistä
5
1295
Vastaukset
- Kolmekymmentäviisumiajo
Netti viisumista ei tietoa mutta jos matkustaa tuonne kannattaa ottaa yhteyttä facebook: Soukong Chen asuu poipet työskentelee yrityksessä bussines. 855 89 595 758 , Auttaa kaikissa viisumi ja majoitus asioissa, toimii matkaoppaana, vaimolla pieni vaateliike,homma hanskassa rehellinen viisumin järjestäjä, tulee vastaan thaimaan puolelle jos tarvetta. puhuu hyvää englantia. terveisiä Ekiltä suomesta.
- netistähelposti
En tiedä kestääkö kauan lentokentällä tai mihin aikaan viisumeita yleensä saa.
Otin viisumin netistä. Kävin valokuvaamossa, otatin passikuvan digitaalisena, tuli sähköpostiin. Tein viisumihakemuksen ja latasin kuvan siihen. Viisumi tuli nopeasti. Kaikki meni helposti ja toimi hyvin. - Venajanviisumi
Olemme myös ostaneet pari kertaa viisumimme netistä Sri Lankaan ja Venäjään, ja kaikki meni hyvin. Katso lisää täältä https://venajanviisumi.fi/
Kesllä lensin Siem reapiin ja lentokentältä ostin viisumin. Aikaa kului noin 5 minuuttia. Ennen passin tarkastusta oli viisumitiski, jonka ääressä istui neljä virkailijaa ja seinällä näkyi erilaisten viisumien hinta. Ensimäiselle virkailijalle luovutin etukäteen täytetyn viisumihakemuksen (lentoemäntä antoi koneessa kaavakkeen), värillisen passikuvan ja passini. Virkailija kysyi kauanko olen Cambodiassa. Viisumin hinta oli 30 dollaria. Viisumin kirjoittaminen kesti noin 5 minuuttia ja toinen virkailija luovutti minulle passin takaisin viisumeineen. Helppoa kuin heinänteko. En suosittele nettiviisumia, koska paikan päällä viisumin saanti on näin helppoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427