Saisimpa viimeinkin suihinoton

odotuspalkitaan

Miten tilanteesteesta pääsisi eteen päin, kun vaimoni ei halua koskettaa minua käsin eikä suulla. Seksiä meillä muuten kyllä on säännölisesti kerran viikossa lauantaina.
Minä saan kyllä vaimoani hyväillä molemmilla tavoilla, mutta vastapalvelusta en saa.
Seksistä jää puuttumaan aika paljon asioita mitä minä kaipaisin. Olemme olleet naimisissa jo yli 20 vuotta. Suihinottoa en esimerkiksi ole saanut kokea koskaan ja kyllähän se kovasti kiinnostaisi miltä tuokin tuntuu.
Onko vastaavia kokemuksia tai jotain vinkkejä miten tästä oikein edetään eteenpäin.

13

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnaaliMaija_

      Kuulostaa myös siltä ettet ole pannut vaimoasi peräsuoleen

    • Kikkeliskok

      Kannattaisikohan keskustella vaimon kanssa asiasta? Annatko vaimollesi suuhoitoa vai onko tilanne vain niinpäin, että hän saa, mutta sinä et? Kannattaa kyllä puhua asiasta, että sinäkin haluaisit ja tarvitset esileikkiä. Varsinkin, kun ikää alkaa karttua, niin ei se kalu ponnahda ihan automaattisesti käyttökuntoon, vaan sitä tarvitsee lämmitellä. Tilannetta voi verrata siihen, että sanoisit vaimollesi, että räplää nyt itsesi märäksi, niin päästään naimaan. Tuskin hänkään siitä kovasti ilahtuisi.
      Joo, kokemusta on valitettavasti vastaavasta tilanteesta, se hoitui kuntoon vaimoa vaihtamalla.

    • Samahanse

      Minä kyllä annan ja hän kyllä tykkää.
      Taidan vaan lähteä ostamaan suuhoitoa.
      Vaimolta en tule kyllä ikinä saamaan sitä. Hän on luonteeltaan ottava osapuoli, ei hän kyllä osaisikaan antaa.

    • aarikkananrikka

      Ota ero eukostasi vai eikö kantti kestä?

      • JeahJeah

        Niin minäkin tein


    • 33rsaerfsdfsdfsdf

      hus thaihierojalle siitä niin tuokin ongelma korjaantuu..

    • En voinut ottaa aikoinaan exältä suihin kuin ihan nopeasti, kun sen sperman haju ja maku oli mun mielestä liian vahva (ei ollut tauteja, se tutkittiin).joillakin se on niin voimakas.

      Sitten kun aloin olla nykyisen kanssa 15 v sitten, niin ensin pelotti. Mutta miehen elimen haju on tosi mieto ja sperman maku myös. Nykyään suihinotto on mun suosikkiesileikki tai välillä otan suihin vain antaaksesi toiselle (joko ihan puhtaasti antamisen ilosta tai sitten ottaen löysät pois tietäen, että sitten jaksaa polkea mua pitempään. Jos mies otta tukaasta kiinni ja painaakin tiukemmin kiinni, jotta koko muna menee suuhun, niin se tarkoittaa meillä, että haluaa laueta ja antaa mulle nieltävää. Tykkään mieheni spermasta niin, että nuolen viimeisetkin tipat talteen.

      Ja jos vaimo asenne on, ettei suuseksi kuulu aviolseksiin, niin vaimosi lienee joku puritaani. Suuseksi on aivan upeaa sekä antajalle että saajalle. Kannattaa kysyä, mikä on estona. Onko ennen sua ollut joku negatiivinen kokemus? Kokeilkaa saunapuhtaalla. Anna levittää makuliukkatia, jos se helpottaa? Joku esto sillä lienee päällä, jos ei edes suostu antaa sun kokea sitä edes kertaakaan.

    • nuoletat vieraalla itteäs vaimon nähden jos hän sottais siitä opikseen

    • nuoletat vieraalla itteäs vaimon nähden jos hän sottais siitä opikseen

    • lutkuttaja-d

      kiihottavaa se nuolettaminen vieraalla on muutenkin saa kattoo kuis taitavasti hän käyttääkään suutaan aah' kohta tuun suuhusi"suusi on uskomaton" aaaaaaaah nuole.niele joka pisara ime kivekseni tyhjäksi

    • WWXX684

      Naisen miehelle antama suuhoito parhaimmillaan todella nautinnollista. Toki eroja naisten välillä kaikki ei osaa, tai eivät halua. Kerran oli taju lähteä rehevän, muodokkaan naisen nuollessa/ imiessä spermat suuhunsa niellen kaiken. Hän ei ujostellut.

    • Neljäkutonen

      Teeppä ainakin aluksi se, että menet suihkuun ja peset paikkasi hyvin, siis ennakkoon. Monet naiset ottavat suihin vaikka olisi paha maku, valitettavasti. Ja toinen juttu on että älä ikinä ota naisen päästä kiinni (kun ottaa suihin) ja pistä alas ees taas, tämä on turn off number one. Kysy naiseltasi suoraan mistä kiikastaa. Anna hänelle aikaa kertoa miksi.

    • Hygieenikko

      Niin vielä tuosta hygieniasta, jos joku mies ei ole sitä vielä havainnut. Kalu on melko lähellä takapuolta ja jos persvakosi haisee viikon reissussa olleen venäläisen rekkamiehen perseelle, niin se suuhoito jää kyllä saamatta, kun metriä lähemmäs hajulähdettä naisen nenä ei kestä mennä. Naiset noin yleisesti ottaen ovat nenältään huomattavasti miehiä tarkempia ja pesemätön miehen takapuoli ei kuulu naisten lempituoksuihin. Eli samalla kun peset kalun, niin pese samalla perse puhtaaksi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe