Aloitin videoiden teon, ja tein tälläisen askartelu/diy/taidekanavan, youtubesta löytyy nimellä Tyhjä Taulu DIY's. Aion päivittää kanavaa kaksi kertaa viikossa :> Nyt alkuun tulee lähinnä jouluaiheisia videoita, mutta muitakin tulee varmasti. Kyseessä ei ole pelkkä korttiaskartelukanava, vaan kanavalle tulee mm. piirrustusohjeita, sisustamista ja vaatteiden tuunaamista, oikeastaan kaikenlaisia tee-se-itse-aiheisia videoita laidasta laitaan. Olen vasta aloitteleva tubettaja, toivon että kehityn tässä videoita tehdessä :)
Suora linkki kanavaan
https://www.youtube.com/channel/UCkIGeEE5m-jb8uS24NC8gYQ
Olisin kiinnostunut myös kuulemaan teidän kanavista, varsinkin jos ne on DIY-aiheisia myös. Taikka jos tiedät jonkun hyvän tälläisen kanavan niin kerro se minulle!
UUSI DIY-aiheinen youtubekanava + linkitä omasi :)
DIYs
5
246
Vastaukset
- vihaan_pystyvideota
Hyvä ettei ole kuvattu pystyvideona! Tästä suuret plussat!
- DIYs
Kiva kuulla että onnistuin jossakin, aloittelen vasta videoiden tekoa :)
- laatu_asiallinen
DIYs kirjoitti:
Kiva kuulla että onnistuin jossakin, aloittelen vasta videoiden tekoa :)
Videon tekninen laatu kanavallasi on muutenkin asiallinen.
- DIYs
laatu_asiallinen kirjoitti:
Videon tekninen laatu kanavallasi on muutenkin asiallinen.
Ihana kuulla tämäkin, melkoiset kamppailut kyllä joutuu tekemään että muistaa säätää kameran oikein :D
- DIYs
Nyt kanavalla on pääasiassa korttiaskartelua, mutta seuraava video tulee olemaan sisustusvideo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362264
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171629
- 171615
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831315- 141287
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232