Aloitin videoiden teon, ja tein tälläisen askartelu/diy/taidekanavan, youtubesta löytyy nimellä Tyhjä Taulu DIY's. Aion päivittää kanavaa kaksi kertaa viikossa :> Nyt alkuun tulee lähinnä jouluaiheisia videoita, mutta muitakin tulee varmasti. Kyseessä ei ole pelkkä korttiaskartelukanava, vaan kanavalle tulee mm. piirrustusohjeita, sisustamista ja vaatteiden tuunaamista, oikeastaan kaikenlaisia tee-se-itse-aiheisia videoita laidasta laitaan. Olen vasta aloitteleva tubettaja, toivon että kehityn tässä videoita tehdessä :)
Suora linkki kanavaan
https://www.youtube.com/channel/UCkIGeEE5m-jb8uS24NC8gYQ
Olisin kiinnostunut myös kuulemaan teidän kanavista, varsinkin jos ne on DIY-aiheisia myös. Taikka jos tiedät jonkun hyvän tälläisen kanavan niin kerro se minulle!
UUSI DIY-aiheinen youtubekanava + linkitä omasi :)
DIYs
5
263
Vastaukset
- vihaan_pystyvideota
Hyvä ettei ole kuvattu pystyvideona! Tästä suuret plussat!
- DIYs
Kiva kuulla että onnistuin jossakin, aloittelen vasta videoiden tekoa :)
- laatu_asiallinen
DIYs kirjoitti:
Kiva kuulla että onnistuin jossakin, aloittelen vasta videoiden tekoa :)
Videon tekninen laatu kanavallasi on muutenkin asiallinen.
- DIYs
laatu_asiallinen kirjoitti:
Videon tekninen laatu kanavallasi on muutenkin asiallinen.
Ihana kuulla tämäkin, melkoiset kamppailut kyllä joutuu tekemään että muistaa säätää kameran oikein :D
- DIYs
Nyt kanavalla on pääasiassa korttiaskartelua, mutta seuraava video tulee olemaan sisustusvideo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971691
- 741474
- 501397
- 571316
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041288SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60771
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41745