Mangakakalot ja Manganel ovat nurin. Mistä korvike?
Manga netissä
4
182
Vastaukset
- s----
Täällä ei voi "mainostaa" mitään "ei niin laillisia" sivustoja joten suomessa ainoa paikka mistä löytyy mangaa on kirjasto tai kaupan lehti hylly. Eipä kummassakaan ole kyllä valikoiman kannalta juurikaan kehumista. Animen katsojana, suomi on surkea maa asua :/
... Ellei joku tiedä jotain tähän päivään asti salassa pysynyttä sivustoa joka on minulta jäänyt koko elämäni ajan huomaamatta...- eiolesurkeamaa
Miten ois ihan vaan tokyotosho? Tai sitten ostat sen rouskurullan (chrunchyroll) ja striimaat animet laillisesti.
ps. mangafox, mangapanda, mangareader jne. kyllä näitä riittää - seyksyhdenylhäällä
paitsi että chrunchyroll issa ei suomessa ole niin kovin suuri tarjonta ja suurimman osan olen nähnyt jo tai sitten en pidä sarjasta sama juttu netflixin kanssa. tokyotosho uusi tuttavuus minulle, täytyy käydä kurkkaamassa.
- cr-unblocker
Tuohon on ratkaisu:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/crunchyroll-locale-unblocker/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131