Siis millä ensinnäkin kasvatetaan ja Entä Lannoitus. EN osta enää yhtään kö. tuotetta. Siitä on periaate unohtunut. On suoraan sanottuna täyttä skeidaa.
Tomaatit NAMS ja mikä maku
26
3060
Vastaukset
- Namsmikämaku
Parhaimman makuista tomaattia mitä olen koskaan syönyt.
- Kamasaksa
Olivat parempia silloin,kun toiminta alkoi.Nyt on maku taantunut samanlaiseksi kuin Närpiön tomaateissa.
- Anonyymi
Kamasaksa kirjoitti:
Olivat parempia silloin,kun toiminta alkoi.Nyt on maku taantunut samanlaiseksi kuin Närpiön tomaateissa.
Pojan on kiva pitää tomaattitarhaa kun saa yli miljoona euroa vuosittain maataloustukea meiltä veronmaksajilta. Ei ihme että tulivat maitojunalla sieltä mistälie Sveitsistä takaisin Suomeen "yrittämään"...
- Beeru
Nams:n punaiset golfpallot ovat oivia harjoituspalloja. Hampaat ei riitä kuoren puhkaisuun.
- Namsmikämaku
Minulla on normaaalit hampaat eikä mitään ongelmien NAMS-tomaatin syömisessä.
- Namsmikämaku
Namsmikämaku kirjoitti:
Minulla on normaaalit hampaat eikä mitään ongelmien NAMS-tomaatin syömisessä.
Kirjoitusvirhe, piti olla: eikä mitään ongelmia NAMS-tomaatin syömisessä.
Hampaittesi toiminnan vikana on varmaan se, että kasvattajayrityksessä on mamujakin (iotka eivät ikinätyöllisty) töissä ja se kyrpii joitakin.
- niijapunajuurta
Joo mulle kans ne oli, tai on parhaat tomaatit mitä mää ole koskaa syäny ko mää en ol aikeasemmi syöny tomatteja, kurkkuja ja porkkanoita vaa.
Nii ja retiisejä. - attattaataat
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14862637/porin-quotsveitsilaisenquot-eu-rahoitettu-tomaattitehdas
sadevedellä kuulemma kastellaan tomaatit - äöäöäöäöäöäöäöäö
"kö"?
Kyseessä öleviä?
öletkö tösissäsi?- Poristaoonkylläkin
Kyllä on vaan suuria makueroja muihin kotimaan tomaatteohin ja ikävä todeta maku on todella surkeaa!
- Pojatporilaista
Poristaoonkylläkin kirjoitti:
Kyllä on vaan suuria makueroja muihin kotimaan tomaatteohin ja ikävä todeta maku on todella surkeaa!
Tosiaan NAMS on ylivoimaisesti parhaan makuinen.
Ei muidenkaan maku aivan surkea ole, mutta ovat tosiaan aika mauttomia.
Kaikki tomaatit ovat terveellisiä. - Puupillupallo
Ostin LIDListä kilon tomaatteja. Kotimaisia. 5 kertaa paremman makuisia kuin nuo nams puupallot.
- Namsmikämaku
Puupillupallo kirjoitti:
Ostin LIDListä kilon tomaatteja. Kotimaisia. 5 kertaa paremman makuisia kuin nuo nams puupallot.
Makuasioista ei kannata kiistellä.
Minun mielestäni NAMS-tomaatit ovat suurinpiirtein noin 3,826 kertaa parempia kuin Lidlin tomaatit. - Beeru
Namsmikämaku kirjoitti:
Makuasioista ei kannata kiistellä.
Minun mielestäni NAMS-tomaatit ovat suurinpiirtein noin 3,826 kertaa parempia kuin Lidlin tomaatit.Ne o just sitä mil ne lannotettaa. Paskaa joka pallo.
- Namsmikämaku-parasta
Beeru kirjoitti:
Ne o just sitä mil ne lannotettaa. Paskaa joka pallo.
Kaikki ruoka lannoitetaan sillä.
Paskalla lannoitettua ruokaa syömme kaikki - sinä ja minä. - Juurbruukkari
Namsmikämaku-parasta kirjoitti:
Kaikki ruoka lannoitetaan sillä.
Paskalla lannoitettua ruokaa syömme kaikki - sinä ja minä.Ero on vain siinä että Namsselit syövät ihmispaskaa. Muut tutkittua lannoitetta.
- MieluumminLidliin
Jumangegga. Yli 5 € / kilo. Onko joku niin pöljä että ostaa noita nahkakuulia tuolla hinnalla. Ei paljon järki päätä pakota.
- Anonyymi
nyt ne maksaa 11€/kg
- bersu
Kyllä voi Tomaattikin ihmisen mieltä painaa :)
Entäs perunat? - Naminamia
Te Eurooppa olette syöneet hyvin lyhyt aika tomaatti ja peruna kuten myös kasvattaneet. Paras lannoite voimakkaaseen kasvuun ovat zorron tai vyötiäisen sonnat! Naminam
- NAMS-herkullista
Olet varmasti omasta mielestäsi hauska.
- mitesMeMuut
NAMS-herkullista kirjoitti:
Olet varmasti omasta mielestäsi hauska.
Uskon omasta mielestään olevan.
- Anonyymi
Kyllä ne tomaatit ovat aluksi ihan maukkaita mutta varastoinnit, kuljetukset ym. pilaavat ne matkalla. Eivät täysin mutta parhaimmillaan ne olisivat suoraan poimittuna.
Aluksi niiden viljelyssä oli laadulla enemmän pääpainoa mutta ahneus yleensä pilaa tuollaiset viritykset. Halutaan tuottaa enemmän ja halvemmalla ja laatu kärsii.
Sama ilmiö niin Närpiössä kuin Porissa.- Anonyymi
Huomioon otettavaa:
-korona-aika. poimijoiden sormet, hyhhyh.
-Poimijoiden sormet wc käynnin jälkeen hyhhyh (on huomattu ympäri maailmaa matkustaessa kukaan ei pese sormiaan vaan korkeintaan kastelevat ne vedellä.Saippuaa ei tunneta.)
-Mamumaat.Kakkakerroin moninkertaistuu näissä maissa ja jos poimijoina on heitä, morjes.Pidä tomaattis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioon otettavaa:
-korona-aika. poimijoiden sormet, hyhhyh.
-Poimijoiden sormet wc käynnin jälkeen hyhhyh (on huomattu ympäri maailmaa matkustaessa kukaan ei pese sormiaan vaan korkeintaan kastelevat ne vedellä.Saippuaa ei tunneta.)
-Mamumaat.Kakkakerroin moninkertaistuu näissä maissa ja jos poimijoina on heitä, morjes.Pidä tomaattis.Olipas lapsellinen kommentti jopa persumittarilla arvioituna.
Suomessa on korkea hygieniataso ja se koskee kaikkia työntekijöitä.
Yleensä matkustellaan lomakohteisiin tai katsomaan nähtävyyksiä.
Sinä siis matkustat ympäri maailmaa eri maissa ja seuraat mitä poimijat tekevät vessakäyntiensä jälkeen.
Ol ny jo.
Ps. Suomessa tunnetaan saippua.
- Anonyymi
En ole milloinkaan saanut mistään muusta tomaatista rakkoja suuhuni. Testattu kahtena viikkona peräkkäin. Mitä näissä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196