Millainen suoja reissuun

Marja61v

Olen jo vuosia kärsinyt karkailusta ja yliaktiivinen rakkokin on eli juoksen vessaan yhtenään. Olen käyttänyt Tena ladyn siteitä ja nykyään Maxi kokoa. Nyt olen lähdössä matkalle joka pitää sisällään paljon autossa istumista ym tilanteita jolloin en aina heti pääse vessaan kun haluan. Tressaan jo aikalailla miten selviän ja minulle suositeltiin tenan kouruvaippoja. Onko ne millaisia käyttää ja riittääkö imukyky. Pullottaako ne miten vaatteiden alla?

16

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RandomWalker

      Ei kai tähän oikein muuta voi sanoa kuin että pitää kokeilla itse vaan mikä toimii parhaiten. Kyllä se väkisinkin niin on että näkyy kai ne ellei sitten tietynlaiselle hamelinjalle ryhdy. Ei se maxikaan pieni enää ole. Mitä se näkyminen haittaa on kai henk. koht., mutta yleisesti naisilla ja sun iässä paljon vähemmän kuin muuten.

    • Marja61v

      Tuntuu vaan epämiellyttävältä joutua tilanteisiin missä vessaan ei pääse kun tarve vaatii koska pidättely minulle vaikeaa, olet oikeassa pukeutumisesta. Ennemmin tunnen varmempaa tunnetta kun mietin näkyykö jotain. päädyin hankkimaan Tena pantseja, jospa näillä pärjäisin.

    • Yliaktiivinenrakko

      Tena flex vois olla hyvä ratkaisu myös

    • Ghyl

      Joku lääkitys ja ja leikkaus vois jeesaa

    • Juttak

      Kyllä pitkään asiasta kärsineet tietävät leikkauksista ja niihin hakeutuminen kiinni siitä miten suureksi haitaksi asian kokee. Nykyaikana laaja valikoima apuvälineitä, moni tulee hyvin toimeen niiden avulla. Tärkeää ja vaikuttaa elämänlaatuun että suojaan voi luottaa ja se tuntuu mukavalta päällä.

    • Onhan suojatkin kehittyneet todella paljon 30v aikana jona olen tarvinnut suojausta.
      Eli rohkeasti hakeen itselle sopivaa.

    • kustavaan

      entä kun ei voi suojia käyttää liima/lateksi allergian takia...hirveä polte tulee kaikista suojista:(
      Joten muuta apua tarvittas enkä kyllä muutenkaan suostu vaipoissa kulkemaan tämän ikäisenä.
      Aivan järkyttävän kamala vaiva tämä!! Mutta mistä apua..

    • Juttak

      Katetri

    • Kestovaippojakin on saatavilla myös. Muistaakseni Eko Minna on firman nimi

    • kustavaan

      katetri?? Olen sen ikäinen etten halua moista ajatella vielä vuosikymmeniin:(
      Miten sellaisen kanssa pystyisi harrastamaan ratsastusta tms urheilulajeja joita harrastan? Eikö tuo lie kovin kivuliaskin..entäs seksielämä, eikös katetri aiheuta kipua jos nyt puhutaan kertakatetreistakin..? Voiko itsensä katetrointi olla vaihtoehto edes?

      Kestovaippakin tuntuu ajatuksena aivan hirveältä! Ehkä kolmenkymmenen vuoden päästä mutta että nyt jo, tähänkö oikeasti on tultu ettei tähän mitään apua ole jos ei lääkkeet sovi ?! Kyllä toivoisi että lääketiede jotain keksisi mutta taitaa olla turhaa toivoa sellaista..

      kiitos kuitenkin firman nimestä, pitää tutustua

      • HelppoApu

        Uretharengasta kannattaa kokeilla. Gynekologi sovittaa, sitten voi testata liikkumista sen ollessa paikallaan ja päättää sitten, ostaako. Maksaa 60-70 euroa ja voi käyttää ainakin vuoden ennen vaihtoa, yöksi otetaan pois. Minuutti päivässä menee sisällelaittoon, pois ottoon ja pesuun. Poistanut 90% karkailusta, lisänä käytän pienintä inkopikkuhousunsuojaa kaiken varalta.


    • sory näyttäis noi kotisivut olevan huollossa

    • Marja61v

      Matka tehty ja selvisin kohtuullisen hyvin. Karkailun vielä sietää mutta kyllä tilanteet joissa vessa ei ole lähellä ja on vain pakko tehdä vaippoihin tuntuvat ikäviltä. Kuitenkin hyvä että apuja keksitty mahdollistaa sen että yleensä kehtaa mihinkään lähteä.

      • OletkoRenkaastaTietoinen

        Itselläni on ponnistusinkontinenssi, ja täytyy sanoa, että en 'siedä' edes karkailua reissussa. Leikkaukseen yrittäisin päästä heti, jos alkaisi lirahdella muutenkin kuin oikeasti kovassa ponnistuksessa tai vaikka juostessa, mitä jo on. Uretharengas uutena varsinkin vähensi entisestään tuota karkailua, nyt alkaisi vissiin olla vaihdon aika, kun rengas tuntuu vähän veltostuneelta laittaessa ja vaikeampi kaivaa iltaisin pois.


    • Hieno homma. Tsemppiä jatkoon

    • kustavaan

      Eli uretharengas tuo apua ponnistusinkontinenssiin?
      Mulla on pakkoinkontinenssi:( ei lirahtele mulla ponnistellessa yhtään.
      Eli mitään apuvälineitä ei tähän mun vaivaan ole..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe