Kuinka pitkiä olitte ennen murrosikää ja sen jälk?

Olen 14v 54kg 170cm poika, eikä murrosikä oo vielä alkanut. Haluaisin tietää kuinka pitkiä te olitte ennen murrosikää ja sen jälkeen? Mietimpahan vaan, että kuinka paljon mä mahdan vielä kasvaa...

10

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En enää muista, miten pitkä olin ennen murrosikää. Sinun iässäsi olin suunnilleen sinun pituisesi ja kasvaminen pysähtyi parikymppisenä. Kasvoin muistaakseni armeijassakin vielä pari senttiä. Aikuisena mitta on näyttänyt 177-179.

      Sinullekin on varmaan laadittu pituusennuste, sitä voi kysyä vanhemmilta tai terkkarista. Lisäksi saat osviittaa arvauksiisi vanhempiesi pituuksista.

      Ja vaikka et kasvaisi enää yhtään, niin et siltikään olisi mikään "pätkä".

    • Kiitos vastauksesta :)

    • Lyhyt

      Oon tyttö ja murrosikä alko siinä 11 vuotiaana (nyt 13.v) illo tuli pikku kasvupyrähys 145 senttisetä 153 enttiin vuodessa ja nyt en oo kasvanu kun 3 milliä parisa vuodessa.. psino kyllä nousee yhä .... sulla varmaa käy ih erilailla dillä oot poika mut tulin vaa kertomaa:)

    • tämmönentyyppi

      nyt oon 14v 175cm ja 58kg ja oon poika

    • Kiitos vastauksista :)

    • Ite olin ennen ku murrosikä alko nii sen 150cm (alko tyylii 6kk sitten vasta murrosikä) oon siis 13v poika. Painan 45kg ja olen nykyään 158cm pitkä. Pituusennustus oli 175. Varmaa 1 vuos siit ku pallit alko kasvaa ni siit alko pituuskasvun nopeutuminen ja ääni alko crackailee ja on kai se vähä madaltunukki xd. Kyl se sielt tulee

    • Tytt0nen

      Olin 150cm ja nykyää joku 165cm :0 jaja joo, oon 14 kanssa, taino tnä vuon 15. Nii ja tyttö

    • MirandaUusi

      12wee tyttö ja oon 173 ja 64gr. Se oli tässä.

    • 8luokaloon

      Ite 172cm ja painan 58kg

      • MirandaUusi

        Oon sus sentin pidempi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe