Ostin Airpodsit

Bää-ää-äää

Tuntuvat hyviltä, eivät putoile korvilta, kuten on pelätty, ei taistelua johtojen kanssa, jotka oli aina solmuissa. Nerokkaat toiminnot ja mukava kuljettaa mukana pienen pienessä lataavassa rasiassa, joten virtakin riittää.

Braunin hammasharjat voi tietysti työntää korviinsa vaikka laksatiivinen, niistä ei vaan kuulu mitään ja ne ovat kyllä huomattavasti halvemmat, kuin Airpodsit.
👍

Bää-ää-äää

13

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Bää-ää-äää

        Kiitos kysymästä, ihan uskomattomat ovat. Miten sulla menee ne Braunin hammasharjat korvissa? Ai niin, sinä haluat EHDOTTOMASTI siirtää kaiken lankoja pitkin? Sulla on varmaan lankapuhelinkin? 🧐


    • Podsitko

      Toimivatko muien kuin Applen laitteiden kanssa?

      Onko pakattu niin, että ei voi palauttaa, jos ei ole tyytyväinen?

      • Bää-ää-äää

      • Bää-ää-äää

        Näyttäis olevan youtubessa videoita, jossa paritetaan airpodsit android puhelimeen. Tuskin sentään toimivat niin mukavsti mitä Applen laitteissa.

        Nyt on muutama päivä airpodsien käyttöä takana, osto ei kaduta ollenkaan, mukavat matkanapit, normaalisti himassa käytän langattomia laadukkaita sankaluureja.


      • sopiisopii

    • kannustaja

      hienoa. olet taitava.

      • Tatamatonkyseliä

        Kenelle vastasit, kuka on taitava?


    • KS2018

      Sain joululahjaksi ja latautuvat "eriparia" :/ Mikähän syynä ja mitä tehdä? :O Esim. hetki sitten vasen 100%, oikea 71%. Hetki sitä ennen vasen 100%, oikea 16%, akku 63%. Ei ymmärrä :(

      • Airpods

        Kannattaa ottaa yhteyttä Applen tukeen. Jos on vialliset, lähettävät varmasti uudet.


      • KS2018

        Oli huollossa n. kuukauden. Vaihdettu oikea kuuloke.


    • Anonyymi

      Itsellä ollut käytössä noin vuoden. Todella kätevät esim. salilla ja juoksulenkeillä! Ja miksei muutenkin ;) Mielestäni ne ei näytä kovin kauniilta korvissa mutta eipä se paljoa haittaa kun niin hyvä äänentoisto ja muutenkin kätevät! Äänentoisto siis erinomainen. Omissa kuulokkeissa ollut ongelmaa "yhdistämisessä", tai ei oikeastaan itse yhdistämisessä koska itsellä iphone6s käytössä ja se yhdistää puhelimeen automaattisesti kun pistän Airpodsit korville. Mutta jos puhelin on taskussa esim kävellessä niin ääni pätkii. Muuten se ei pätki esim kotona jos puhelin on omassa huoneessa niin kuulokkeet toimii pihalla asti. En tiedä onko sama ongelma muiden kuulokkeissa mutta joskus ottaa päähän tuo pätkiminen. Ja siis sen latauskotelon voi jättää vaikka kotiin jos menee lenkille, sitä ei tarvitse pitää kuulokkeiden lähellä, ainoastaan puhelin riittää ja siitä plussaa. Itse oon kova hukkaan asioita ja siksi epäröin ostoa aikoinaan. En ole vielä hukannut tai edes meinannut hukata. Hyvin ne pysyy mukana siis. :)

      Kaikkien korviin ne ei sovi muotonsa takia, mutta jos iphonen langalliset kuulokkeet käy korviisi niin silloin käy myös airpodsit! Applen kuulokkeet on suunniteltu erilailla, mutta airpodsit on täysin samanlaiset kuin normaalit earpodsit mutta inasen isomman kokoiset. Joka on hyvä, koska langalliset earpodsit ei pysyisit korvissa ilman lankoja tietysti ;)

      Airpodseissa on siis sellainen ominaisuus kun kappaleen vaihtaminen, ja sen pitäisi toimia niin että kaksoisnapautat airpodsia niin seuraava kappale alkaa. Mutta voin sanoa että itse en käytä sitä ominaisuutta koska se osoittautua erittäin hankalaksi. Se ei ota kosketusta vaan airpodsia täytyy suunnilleen lyödä että se toimii! Ja täysin oikeaan kohtaan. Se on todella vaikeaa. Olisi kätevä jos toimisi niin ei tarvisi puhelimesta vaihtaa.


      Akunkesto on surkea. Akku on hyytynyt vuodessa ja olen myös lukenut että niitä ei voi vaihtaa. Tarkoitan siis sitä että latauskotelolla voi nykyään ladata vain kerran kuulokkeet, jonka jälkeen kotelo on ladattava. En muista montako kertaa ne pystyi latamaan uutena mutta akku hyytynyt huomattavasti. Harmi juttu ja pelottaakin että koska se räjähtää käsiin :o


      Että en tiedä voinko suositella näitä :/ Oman kokemukseni perusteella antaisin arvosanaksi 2/5.

      • Anonyymi

        Olen ketjun aloittaja (2017) ja edelleen toimii mallikkaasti. Käyttö on ollut lähinnä matkoilla lentokoneessa tms. ja akut on edelleen ihan timmissä. Mulla on myös esimmillä varustettu AppleWatch4, jolla ohjailen airpodseja joko verkon kautta, tai sitten valmiiksi ladatuista musiikkikappaleista. Tämä kello on jo kolmas versio AppleWatcheja mulla...

        Jännää, että kaivoit vanhan ketjun taas elämään, saadaan aihe taas appleheatereiden makusteltavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe