Manageripelissä..........
<3
Anne on todennäköisesti ylpeä ja soittaa minulle kosiskellen....
Mutta se on hyvä homma vaan...
Muodostamme ihanan parin...
^^
Voitin oman divarin..........
12
232
Vastaukset 12
Mihin aikaa hän soittaa tänään minulle.......
Arvauksia.......
<3
:(- PelitOnJänniä
Ei mihinkään aikaan :D
PelitOnJänniä kirjoitti:
Ei mihinkään aikaan :D
Hyh.........
Palautit minut maanpinnalle......
yyyyyyhhhh........
<3- RistojaRipstonJutut
Risto_ kirjoitti:
Hyh.........
Palautit minut maanpinnalle......
yyyyyyhhhh........
<3ahhahahahahhaha :D
- jakehuutaitojasi
Soittaa varmaan kohtapuoliin!
- totuustoinenki
Unelmissas vaan ,ikävä kyllä.
- Oletkoaikuinen
Mulla on epäilys että Anne tykkää miehistä jotka ovat aikuismaisempia ja itsevarmoja, sellaisista jotka ottavat yhteyttä ja osoittavat mitä haluavat tai mistä tykkäävät. Ei väkisin vaan itsevarmasti vievät asioita haluamaansa suuntaan, eli kun tykkäävät naisesta niin silloin osoittavat sen suoralla miehekkäällä tavalla suoraan sille kenestä tykkäävät.
Tällainen lapsenomainen kyräily ei yleensä vetoa naisiin.
Sitten taas jos nainen ei vastaa tunteisiin, silloin miehen tekee vielä vastenmielisemmäksi se jos ei ymmärrä lopettaa ja antaa asian olla, vaan jäävät itsepintaisesti kiusaamaan naista omilla vaatimuksillaan omista tunteistaan ja syyttävät naista pahaksi jos nainen ei tunne kipinää ja ihastusta miestä kohtaan.
Käyttäytyvät kuin huono häviäjä lasten pelissä, joka alkaa kiukutella kun häviää pelin, vaikka ihmissuhteet eivät ole pelejä mutta tuo käytös usein on sellaista kiukuttelua.
Ei voi pakottaa ketään rakastamaan.- kirjoitithyvin
Komppaan tuota kirjoittamaasi Oletkoaikuinen.
- Tulevaisuustässäjanyt
Olen miettinyt, että mikä kumma tämä Risto on? Mitä, jos tunnen hänet, en vain osaa yhdistää, kuka hän on? Mitä, jos kaikki nämä viestit onkin osoitettu minulle? Olen itse ollut palstalla myös jonkun aikaa, mutta voin sanoa, että en kaipaa tällä hetkellä ketään. Ja toivon samalla, jos joku on tunnistanut minun olleeni täällä, ettei kukaan yhdistä minua Ristoon tai Anneen. Välillähän Risto tai joku yrittää tehdä nämä näyttämään Annen kirjoittamilta. Vai onko tämä Risto vain jonkun keksimä vitsi? Oli miten oli, mutta tosiaan kuten sanottu, en kaipaa enää ketään. Päästin irti, kiitos palstalaisten, jotka sai minut tajuamaan, että en oikeasti ole hänen arvoisensa eikä hän ole minua kaivannut. Hän ansaitsee paljon parempaa. Enkä kuvittele, että nämä kirjoitukset olisivat hänen tuotoksiaan. Ja, jos nämä Riston viestit olisikin osoitettu minulle, sanoisin Ristolle, etten kaipaa elämääni ketään menneisyydestäni. He ovat jääneet syystäkin vain menneisyyteen. En syytä ketään, se vain on niin.
- Nostetaanmalja
Noi manageripelit, kalja ja terva ei oo mun juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681246
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22486Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475