Poliisihallitus on päättänyt pitkällisen vitkuttelun jälkeen alkaa sakottamaan virolaisia autoilurikollisia. Jatkossa tulee kirje kotiin, jossa annetaan mahdollisuus maksaa sakko Suomessa etsintäkuulutuksen uhalla.
Vaviskaa! Jonkinlaista ryhtiä alkaa täältäkin pikkuhiljaa onneksi löytyä.
Sakkoja virolaisille
11
587
Vastaukset
- KyrpäSami666
Poliisihallitus on päättänyt pitkällisen vitkuttelun jälkeen alkaa sakottamaan Sami Lotilaa kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Jatkossa Lotilalle tulee kirje kotiin, jossa annetaan mahdollisuus maksaa sakko Suomessa etsintäkuulutuksen uhalla.
- Itsekinvirolainem
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan - pykälä on varattu vain muhamettilaisille. Se ei koske itä-Euroopan slaavilaisia kansoja, kuten virolaisia.
- KyrpäSami666
Näinhän se valitettavasti menee. Virolaisia saa vapaasti haukkua, mutta muslimeita ei. Tulee muuten sakkoja ja kiihottamistuomio.
PS. Virolaiset eivät ole slaaveja. - turhasn.valehtelet
KyrpäSami666 kirjoitti:
Näinhän se valitettavasti menee. Virolaisia saa vapaasti haukkua, mutta muslimeita ei. Tulee muuten sakkoja ja kiihottamistuomio.
PS. Virolaiset eivät ole slaaveja.Geneettisesti ovat kyllä täysin lähellä venäläisiä.
- Näinoli
turhasn.valehtelet kirjoitti:
Geneettisesti ovat kyllä täysin lähellä venäläisiä.
Muistelen että palstalla on ollut joskus keskustelua virolaisten geneettisestä hablo-ryhmästä, jonka lähimmät sukulaiset löytyvät suunnilleen Afganistanin, Venäjän ja Mongolian rajamailta.
- KyrpäSami666
En tiedä miksi jaksan edes vastata trollille, mutta voit itse etsiä Googlen kuvahaulla geenikarttoja. Niistä selviää että noita "itägeenejä" on enemmän suomalaisilla kuin virolaisilla. Olemme siis enemmän ryssiä kuin eteläiset heimoveljemme.
- Seonnäin
KyrpäSami666 kirjoitti:
En tiedä miksi jaksan edes vastata trollille, mutta voit itse etsiä Googlen kuvahaulla geenikarttoja. Niistä selviää että noita "itägeenejä" on enemmän suomalaisilla kuin virolaisilla. Olemme siis enemmän ryssiä kuin eteläiset heimoveljemme.
Itseasiassa suomalaiset ovat kauempana venäläisten geeneistä kuin muut länsi-eurooppalaiset. Pitää muistaa siitä huolimatta etteivät itäiset geenit ole yhtään sen alempiarvoisia kuin mitkään muutkaan geenit.
Ei virolainen, ei venäläinen, eikä afgaani ole periaatteessa ollenkaan huonompi ihminen kuin joku ranskalainenkaan. - KyrpäSami666
Kirjoitin väärin kun sanoin että "enemmän ryssiä". Tarkoitin että Suomessa on enemmän "todellisia itägeenejä" kuin missään muussa Euroopan maassa. Siis N3- eli suomalais-ugrilaisten ja siperialaisten kansojen geenejä. Siis itäisempiä kuin slaavilaisgeenit. Mutta eipä se periaatteessa suomalaisesta sen alkukantaisempaa ihmistä tee kuin venäläisestäkään.
Tässä vielä itägeenien kärkimaat Euroopassa:
1. Suomi
2. Liettua
3. Latvia
4. Viro
5. Venäjä
"Sukulaiskansallamme" unkarilaisilla itägeenejä ei ole ollenkaan. - härreguursi
KyrpäSami666 kirjoitti:
Kirjoitin väärin kun sanoin että "enemmän ryssiä". Tarkoitin että Suomessa on enemmän "todellisia itägeenejä" kuin missään muussa Euroopan maassa. Siis N3- eli suomalais-ugrilaisten ja siperialaisten kansojen geenejä. Siis itäisempiä kuin slaavilaisgeenit. Mutta eipä se periaatteessa suomalaisesta sen alkukantaisempaa ihmistä tee kuin venäläisestäkään.
Tässä vielä itägeenien kärkimaat Euroopassa:
1. Suomi
2. Liettua
3. Latvia
4. Viro
5. Venäjä
"Sukulaiskansallamme" unkarilaisilla itägeenejä ei ole ollenkaan.Mikä vittu on 'itägeeni'!? Tarton yliopiston löytämäkö!? Kyllähän ne ruotsalaiset näkevät Tuntemattomasta Sotilaasta suomalaisten olevan sekoitus läntistä ja uraalista. Virolaista ei Ruotsissa erota puolalaisesta.
- KyrpäSami666
Minä en Tarton yliopiston tutkimuksista tiedä.
Siitäpä ihailet suomalaisten itäisintä geeniperimää Euroopassa:
http://i.imgur.com/GLL0M9y.png
- georg.ots
Jälleen yksi esimerkki siitä miksi lauttayhteyttä ei olisi pitänyt avata 60-luvulla ja rajoja poistaa 91.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402