Sakkoja virolaisille

Kuriaviroloisille

Poliisihallitus on päättänyt pitkällisen vitkuttelun jälkeen alkaa sakottamaan virolaisia autoilurikollisia. Jatkossa tulee kirje kotiin, jossa annetaan mahdollisuus maksaa sakko Suomessa etsintäkuulutuksen uhalla.

Vaviskaa! Jonkinlaista ryhtiä alkaa täältäkin pikkuhiljaa onneksi löytyä.

11

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyrpäSami666

      Poliisihallitus on päättänyt pitkällisen vitkuttelun jälkeen alkaa sakottamaan Sami Lotilaa kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Jatkossa Lotilalle tulee kirje kotiin, jossa annetaan mahdollisuus maksaa sakko Suomessa etsintäkuulutuksen uhalla.

      • Itsekinvirolainem

        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan - pykälä on varattu vain muhamettilaisille. Se ei koske itä-Euroopan slaavilaisia kansoja, kuten virolaisia.


      • KyrpäSami666

        Näinhän se valitettavasti menee. Virolaisia saa vapaasti haukkua, mutta muslimeita ei. Tulee muuten sakkoja ja kiihottamistuomio.

        PS. Virolaiset eivät ole slaaveja.


      • turhasn.valehtelet
        KyrpäSami666 kirjoitti:

        Näinhän se valitettavasti menee. Virolaisia saa vapaasti haukkua, mutta muslimeita ei. Tulee muuten sakkoja ja kiihottamistuomio.

        PS. Virolaiset eivät ole slaaveja.

        Geneettisesti ovat kyllä täysin lähellä venäläisiä.


      • Näinoli
        turhasn.valehtelet kirjoitti:

        Geneettisesti ovat kyllä täysin lähellä venäläisiä.

        Muistelen että palstalla on ollut joskus keskustelua virolaisten geneettisestä hablo-ryhmästä, jonka lähimmät sukulaiset löytyvät suunnilleen Afganistanin, Venäjän ja Mongolian rajamailta.


      • KyrpäSami666

        En tiedä miksi jaksan edes vastata trollille, mutta voit itse etsiä Googlen kuvahaulla geenikarttoja. Niistä selviää että noita "itägeenejä" on enemmän suomalaisilla kuin virolaisilla. Olemme siis enemmän ryssiä kuin eteläiset heimoveljemme.


      • Seonnäin
        KyrpäSami666 kirjoitti:

        En tiedä miksi jaksan edes vastata trollille, mutta voit itse etsiä Googlen kuvahaulla geenikarttoja. Niistä selviää että noita "itägeenejä" on enemmän suomalaisilla kuin virolaisilla. Olemme siis enemmän ryssiä kuin eteläiset heimoveljemme.

        Itseasiassa suomalaiset ovat kauempana venäläisten geeneistä kuin muut länsi-eurooppalaiset. Pitää muistaa siitä huolimatta etteivät itäiset geenit ole yhtään sen alempiarvoisia kuin mitkään muutkaan geenit.
        Ei virolainen, ei venäläinen, eikä afgaani ole periaatteessa ollenkaan huonompi ihminen kuin joku ranskalainenkaan.


      • KyrpäSami666

        Kirjoitin väärin kun sanoin että "enemmän ryssiä". Tarkoitin että Suomessa on enemmän "todellisia itägeenejä" kuin missään muussa Euroopan maassa. Siis N3- eli suomalais-ugrilaisten ja siperialaisten kansojen geenejä. Siis itäisempiä kuin slaavilaisgeenit. Mutta eipä se periaatteessa suomalaisesta sen alkukantaisempaa ihmistä tee kuin venäläisestäkään.

        Tässä vielä itägeenien kärkimaat Euroopassa:
        1. Suomi
        2. Liettua
        3. Latvia
        4. Viro
        5. Venäjä

        "Sukulaiskansallamme" unkarilaisilla itägeenejä ei ole ollenkaan.


      • härreguursi
        KyrpäSami666 kirjoitti:

        Kirjoitin väärin kun sanoin että "enemmän ryssiä". Tarkoitin että Suomessa on enemmän "todellisia itägeenejä" kuin missään muussa Euroopan maassa. Siis N3- eli suomalais-ugrilaisten ja siperialaisten kansojen geenejä. Siis itäisempiä kuin slaavilaisgeenit. Mutta eipä se periaatteessa suomalaisesta sen alkukantaisempaa ihmistä tee kuin venäläisestäkään.

        Tässä vielä itägeenien kärkimaat Euroopassa:
        1. Suomi
        2. Liettua
        3. Latvia
        4. Viro
        5. Venäjä

        "Sukulaiskansallamme" unkarilaisilla itägeenejä ei ole ollenkaan.

        Mikä vittu on 'itägeeni'!? Tarton yliopiston löytämäkö!? Kyllähän ne ruotsalaiset näkevät Tuntemattomasta Sotilaasta suomalaisten olevan sekoitus läntistä ja uraalista. Virolaista ei Ruotsissa erota puolalaisesta.


      • KyrpäSami666

    • georg.ots

      Jälleen yksi esimerkki siitä miksi lauttayhteyttä ei olisi pitänyt avata 60-luvulla ja rajoja poistaa 91.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe