Sellaista kyselisin, että onkohan tämä Jare-poika jo löytänyt jonkun mukavan kaverin rinnalleen tarpomaan?
Tiihos-Jaren seurustelusuhteet
ClevelandSteamer
4
952
Vastaukset
- Question2
Kysele ihmeessä.
Tämä Jere-poikahan on tainnut myydä sielunsa Illuminaatin Luciferille joka on luvannut maallista mammonaa ja paljon.
- yflhjlkbhjk
Se perkuleen Siltsu aikoinaan kävi Tiihosen viettelemässä ja saastuttamassa. Lipevillä jutuillaan ja karismallaan ohjasi nuoren miehen väärille urille. Palkkionsa otti todennäköisesti lihassa.
- j---k
Kukahan on tämä tuntematon tiihos jare, nimi ei sano minulle yhtään mitään, mutta taitaa olla joku omasta mielestään julkkis, niitä on suomessa miljoona muuta, jotka ovat tv:stä tuttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155