Chipattu 330da jätättää

Zipzip330

282hp ja 610nm noo kyl tol jotenki kerkeää :D

32

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exvolvoilija

      Tuollaista ajoneuvoa etsiskelen n.2011 -2013 ikäistä onko muuten pelittänyt kaikilta osin, ettei mitään ihmeellisiä mitä tulee koeajossa tietää ja tuntea, onhan ne hyviä ajaa sen nyt kaikki tietää, paljonko kuluttaa, ajoa kun tulee 30-40 tkm vuoteen pärjää kai longlifellsen aikaa.

    • voi_hurja

      Toivotaan oikein makeita sakkoja.

    • BmwBoyJonne

      Söpö yhdistelmä... <3 Apsilla bmw poikapartyissä puhuttiin poikien kesken susta ja sun bemusta<3 ;)

    • Naurettavatbemarit

      Mulla ihan vakio A45amg 360hv ja on ihan 2 litranen bensa. Jätättää muuten uuden M3 bemarinkin käytännössä joka lähdössä..on katsos neliveto.

      • Chippi330d

        tai sit sul on ihan vakio volvo 740 :DD jäät sil corollaleki :DDD


      • jeppe59

        Luultavasti et ole edes ajanut AMG45-peliä, joka kyllä hieno mutta ei neliveto. Se on etuvetoinen kinneri, jossa takaveto kytkeytyy sitten aina myöhässä. C-segmentin ainoa oikea neliveto on M 135 iXA (vetojakauma 40/60). AMG:n 4 sylinterinen 360Hp 2,0 l pärisijä on ahdettu tehokkaaksi, mutta turboviivettä löytyy. M135:n 3,0 kuutonen reagoi aivan eri tavalla ja pysyy AMG:n mukana helposti. Pienellä ohjelmamuutoksella Bemun kutonen onkin sitten jo omaa luokkaansa ja tätä potentiaalia mersun laitteessa ei enää ole...


    • Ei_kulje_bmw
      • Ei_kulje_bmw

    • Zipzip330

      Mulla on lippis ja finnejä jotka kyykyttää mut,oonhan amis 18v...

      • Zippizip

        nimimerkin pöllintä on mulle ebin eli älä sönkötä :DD


      • Zipzip330
        Zippizip kirjoitti:

        nimimerkin pöllintä on mulle ebin eli älä sönkötä :DD

        Enhän toki sönkötä, oonhan amis :DD Löytyy BMW, lippis ja finnejä :D
        Ja oon 18... ;D


    • Chipaton_330da_ei_jätätä

      Zipzip330

      282hp ja 610nm noo kyl tol jotenki kerkeää miehiin viikonloppuisin :D

    • chippi330

      mä jätätin tänää pari volvoo :D ne rupes vilkuttaa pitkii sit :DD

      • Bmw-jonnet

        Niin tarkoitat että pari vanhaa Volvoa jätti sut taas tänää :DD


    • Joojootottakai

      Mun kello jätättää enemmän kuin sun ikivanha mattamustaksi maalattu kolmesataasarjalainen.

      • chippi330

        Kuule, mun bemu on ihan - 89 mallinen :) Ja se on ihan mun ite pensselillä mustaksi maalaama :)


    • Amgrulez

      Mulla on amg mersu ja iso mulkku. Mitäs siihen bemupoika sanoo.

      • Zipzip330

        Mulla on chipattu BMW ja pieni mulkku :D
        Ja nään corollaa joka puolella chipatun bemun tuulilasin läpi... :)


    • ahlsell

      BMW ongelma on nimeonomaan se se tarvii aina virittää et se pärjää, Volvot ja muut menee ohi heittämällä jos vakio....

    • Jereeehh

      Turha mies, halpis Ford Focus RS (4,2s) jättää sut ikuisiin ajoihin, et oo kovia autoja vissiin edes ajanu?

    • MikaOjantausss

      Miltä kuulostaa Focus RS, Audi RS3 tai BMW M1?

      • Jereeehh

        Noita kaikkia ajaneena voin kertoa rehellisen mielipiteen, tuo Ford lähtee kun tykin suusta ja saa tosissaan pitää kahvoista kiinni kun on kyydissä.

        Audi taas on paljon pehmeämpi, ei todellakaan niin agressiivinen, auton säätöjä voi muuttaa ja se lähtee mutta en usko että pärjää Fordille, samat sanat Bemarille.


      • Chippi330da

        chipattu 330d vaihtuu kesäl 335d ;) lähe sä vaa viivalle sun focuksel :DD


    • Peteex

      AMG, vois runkata tuon kolmen kirjaimen edessä.

    • Jereeehh

      On se sääli kun Bemmua joutuu aina ja aina virittään et pärjää, vakiona ottaa turpaan ihan huolella niinkun omistajakin, säälittävää.

    • Bmw-jonnet

      18v finninaama, jollainen aloittaja on, joutuu ajeleen vielä pitkään sillä vm. - 89 olevalla koristaan paikkahitsatulla ja maalatulla 316:llaan.

    • Finnitpaukkuubemarissa

      Aloittajalla finnit paukkuu bemarissaan...

    • BemarissaMulkkuWenyy

      Mun uudenkarhea BMW 325i vm. - 87 jätätti mut taas kerran tien varteen...

    • Kgkfkf

      Muhahahahahahahshshshshshsssss. Vai että oikein chipattu bmw. Muhahahahshshshshshsssss.

    • Baijeristarysähtää

      Nopein ja nopein... Miten tuon nyt ottaa.....

      Se on kuitenkin totta, että kun bemarissa, niin vanhemmissa kuin uudemmissakin, on lämän painanut tiskiin, on sen jälkeen noin muutaman kymmenen sekunnin kuluttua konepellin alta sankka savu alkanut nousta, ja hetkeä myöhemmin voimakkaan posauksen säestämänä meno loppunut siihen. Bemaria tunteville tämä tarkoittaa, että nyt joutuu sen bemaristin tunnetusti paksun lompsan avata ja isolle, puhutaan minimissäänkin tuhansien ja taas tuhansien eurojen remontista.

      • Dsg.sanoo.tsih

        Olet sekoittanut bmwn ja skodan toisiinsa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe