tästä on joku vuosi aikaa, kun oltiin empulla lähdössä Oulusta Helsinkiin. Koneessa alkoi haista savu ja siitä sitä sitten ihmeteltiin ihan porukalla matkustamossa mistä savu tulee. Pohdittiin olisko ollut lämmitys vai läämitettiinkö lentäjille sapuskaa.
Kysyin lentoemolta mistä savu tulee. Hän vastasi ettei ole mitään savua. Siinä sitten muutkin alkoivet kyselemään eikö lentoemäntä todellakaan haista sitä, savun haju oli selvä ja vahva.
Lentemö kertoi, että Finskillä otetaan turcvallisuus vakavasti ja jos on savun halua, kone tyhjennetään eikä se lähde.
Pskapuhetta tietenkin. Eivät tyhjentäneen täyttä konetta ja valehtelivat silmät ja suut täyteen.
Nyt sitten tekivät hätälaskun Turkuun samasat syystä.
Mikähän Finskin turvallisuusstartegiassa on peilessä, kun yksi lentoemo saa päättää kaikkien matkustajien turvallisuudesta. Olikohan jotan henkilökohtaista menoa Helsingissä ja siksi oli valmis tappamaan kaikki?
Empussa savuaa usein
6
362
Vastaukset 6
- Onksnormaaliivaiei
Niin, sinähän varmasti tiesit asioiden laidan paremmin, kuin sellainen, joka kyseisessä konetyypissä on varmasti viettänyt satoja ellei tuhansia tunteja.
- Kultapossukorttilainen
No jos on savua niin paljon ettei eteensä näe niin siinä ei lentotunneilla ole mitään merkitystä. Kaikenlisäksi moottoreiden ääni ei ollut normaali.
- ihanvarmanajoo
Just joo, savua niin paljon ettei eteensä nähnyt. Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tuollaisesta paskanjauhannasta?
- mua.vainotaan
Luulotautisten on parasta pysyä kotonaan. Onkohan missään muussa maassa niin paljon luulotautisia ja salaliittoteoreetikkoja kuin Suomessa.
- Koistinen_jihaa
Hieromasauvasi siellä matkalaukussa ruumassa savusi.
- kuollut_puhuu
"Olikohan jotan henkilökohtaista menoa Helsingissä ja siksi oli valmis tappamaan kaikki?"
Et siis selvinnyt hengissä? :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510