Aihe

Apua kuukautisiin

Helkkuuyu

Eli mulla kuukautiset eivät tule siteeseen vaan jäävät tuppona kohdun kaulaan. Silloin tulee paineen tunne emättimessä ja joudun menee nopeesti vessaan tai tulee ohivuoto. Sitten kun istun wc-pöntölle se tuppo tippuu pönttöön ja olo helpottuu noin tunniksi kunnes pitää taas päästä vessaan.
Ollaan koulun terkan kanssa hoidettu asiaa, mutta en ole kertonut hänelle, että menkat jää tupoksi emättimeen vaan oon sanonu vaan, että mulla on runsaat menkat.
Tällä hetkellä käytössä e-pillerit (tasminetta 0,03mg/3mg.
Tää asia on mulle tosi paha paikka jota ollaan terkan kanssa jo vuoden yritetty hoitaa.
En pysty/halua olla menkkojen aikana koulussa, koska pelkään, että tulee ohivuoto. Ja tää poissa oleminen rasittaa mun koulun käyntiä.
En ole kenellekkään kertonu totuutta mun menkoista, koska pelkään että ne ei välitä tai ne nauravat. Pelkään myös ihan sikana totuutta siitä miksi ne ei tule normisti.

5

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti90

Tuleeko hyytynyttä verta?

• eniveit

rohkeesti vaan terkkarille puhumaan asioista,ei kyllä kuulosta normaalilta vuodolta,vai oletko kenties feikki?

• Helluuyu

Tulee

• Helluuyu
        eniveit kirjoitti:

rohkeesti vaan terkkarille puhumaan asioista,ei kyllä kuulosta normaalilta vuodolta,vai oletko kenties feikki?

En ole feikki, en vaan halunnu tulla omalla nimellä tääne, jos tääl on tuttuja

• iilltts

Kerro rehellisesti asiasi terkkarille. Jos valehtelet ja pimität tietoa niin sillon terkkari tietämättään hoitaa väärää ongelmaa. Ihan rohkeasti kertomaan. Kerro jo tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      11894
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      2791
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2095