Olen pitkään ollut ihastunut erääseen mieheen, ja luulen,että tunne on molemminpuoline? en vaan saa häntä pois mielestäni.Uskallanko tehdä aloitteen hänen suuntaansa, vai pitääkö vaan oottaa jos hän tekee jotain. Olisiko hän hyvä mies mulle?
Mitätehdää
Ihastunutnainen
2
128
Vastaukset
- Kristalliboltsi
Älä tee mitään. Boltsis näkyy, et sä otat lipat kartsalla ja se sun ihastus sattuu just dallaa sua vastaa, hittaa sut siin kartsalla kontallaan ja sanoo. Oih sä kätes mulle ojenna et mä voin sen sulle antaa. Sinähän ojennat, tartut kiinni siihen antoon ja punnerrat itsesi ylös. Kyllä ne ohikulkijat imettelee tapahtumaa, jotku hymyilee. Näin se teidän juttu lähtee menee. Kliffa starbu hän on ei siinä mitään, lisäks anto on lähes joka yö sun vierelläs.
- Ihastunutnainen
😆ja tapahtuisiko tämä pian vai ehkä vuoden päästä🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715148
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️551978- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713