Koukussa seksiin

Quunaa

Ei kai se väärin ole...mutta kun oma mies ei riitä 😣 olen 4 kymppinen useamman lapsen äiti ja tätä on kestänyt jo pari vuotta ja pahee. Öisinkin joudun tyydyttäämään itseäni kun mies ei iltaisista enää jaksa. Sitten vapaa päivisin aamusta menen toisen sänkyyn...illalla oman miehen kanssa ja sitä rataa. Muilla samoja ongelmia?

22

2203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19188

      Kyllä kärsin samoista ongelmista. On vaan tunne ettei mikään riitä.

    • marjaliisa75

      Seksielämä miehen kanssa toimii , mutta voin myöntää, että kodin ulkopuolella on kuitenkin myös fwb kumppani joka kestää ja tyydyttää minua silloin - tällöin. Mitkään sauvaat tai itsetyydytykset eivät korvaa sitä, samalla masturboiminen kyllästyttää
      kun en saa enää niin voimakasta orgasmia.

      • Quunaa

        Tuo on kyllä niin totta että masturboiminen ei anna ihan sitä kaikkea...läheisyyttä mm


    • Tuntuu olevan , ainakin meillä et nainen kun on päälle 40v niin pano halut kasvaa aika kiivaasti, rouva saa kyllä munaa kotona ihan niin paljon kun tahtoo vaan vieraan munan halu on kova ja asia on ratkaistu siten että vieraissa saa käydä kun asiasta kertoo etukäteen ja hyvin on toiminut tähän saakka.

    • hyväseksi

      "Missä on avioliittoa ilman rakkautta , siellä on kohta rakkautta ilman avioliittoa"

    • hyväseksi

      Jos en riittäisi naiselleni, toki paras keino olisi siitä keskustella ja sopia järjestelyistä. Turhaa sitä salailemaan tai hankaloittamaan, tekemään monimutkaiseksi.

    • Mies196354

      Yllättävän monella täällä on tuo löylykauha fetissi, mutta suomihan on sauna kansaa

      • Buuaahaa

        Buuaahaa


    • Mies696969

      Kerran täällä vaan ollaan ja nautitaan elämästä ja sen iloista niin kauan kun sitä riittää

    • N28vM31v

      Olen 28v nainen. Kotona seksiä mieheni kanssa päivittäin. Silti haluan muitakin. Ratkaisu oli miehen kanssa yhteinen. Olemme mieheni kaverin kanssa sängyssä noin 2 viikonloppua kuukaudessa. Saan kaksi kertaa kuussa seksiä kahdelta mieheltä riittävästi.

    • 18cm
    • takapim

      Olen vanhempi rouva ja löytänyt seksin ilot vasta viimevuosina. Vähän käytetty on hyvin säilynyt :D, mutta nuoremman kumppanin löytäminen satunnaiseen seksiin hankaloituu iän myötä. Toreilla ei voi kuulutella, enkä kapakoissa käy. Känniseura on karmeaa. Olis hyvä ja kannattava idea kaikin puolin järjestää seksiristeilyjä vanhemmalle väelle:):) Haluaisin vaikka 4-5 miestä yhden risteilyn aikana, se olis huippukokemus.

      • Melkonuori

        Menee hankalaksi, jos ei esim. kapakoissa käy. Kyllä siellä on nähty jne. kun vanhemmat rouvat pääsevät vauhtiin, siinä kuule moni nuori "kolli" on ollut ihmeissään, mutta mitä tiedän - kukaan ei ole koskaan valittanut, en ainakaan minä!


    • vitsitvähissä

      Minulla sama ongelma mutta en kyllä halua vieraan kanssa olla. Haluaisin että oma mies riittää, mistä sellaisen löytää, kun olen nyt sinkku.

      • 18cm

        Sinkku olen minäkin, jos lähellä asut niin tavataan..


    • panoottopano

      Olen todella iloinen aikuisten naisten kommenteista.
      Koska tasa-arvo ja naisten vapautuneisuus paljastaa kuinka samanlailla naisilla ovat seksihimonsa kuten miehillä. Ennen naiset tabootyyppisesti sanoivat seksin olevan enemmänkin läheisyyttä ja rakkaudenosoitusta. Varmaan sitäkin mutta niinkuin meillä miehilläkin se on myös himojen tyydyttämistä, orgasmeja. Joskus ihan pelkästään siksi.
      Itsekkin olen ylittänyt viisikymppiä ja himot senkun kasvaa. Sama naisilla.

    • takapim

      Panoottopano, just noin. Mä esim. tunnen suurta henkistä tyydytystä siitä, että edes nyt vanhana osaan vapautuneesti ja iloisesti nauttia seksistä. Poissa ovat häpeän,syyllisyyden ja synnin liian kahlitsevat tunnot. En tee kenellekkään pahaa. Sen tunnustaminen ,että minulla on himot, halut ja kiiman hetkiä on tuonut suunnattomasti lisää virtaa elämääni. Aikaisempi "kunnon" naisen elämä on auennut "koko"naisen elämäksi.

    • Epäreilua

      Itselläni vanhempi mies joka ei jaksa innostua seksistä kerran kuukaudessa... haluja olisi itsellä kyllä, kapakoissa en käy.

    • Hei naiset!
      Täällä savonlinnan suunnilla olisi mies jolle ikä on vain numeroita eli tärkein on se että kummatkin haluu hyvää seksiä. Oon aika hyvin varustettu ja varattu. Eli luotettava tapaus seuraksi , oon valmis tapaamaan säännöllisesti. Tällä nimellä löytyy posti täältä suomi palvelusta laittakaa naiset mailia tulee.

    • Liiannuorenasitoutunut

      Itse saman "ongelman" parissa.... Kysyntä ja tarjonta kotona oman miehen kanssa ei kohtaa... Itse kirjoitin tänne myös joulukuussa...

      • xxxsamppa

        Missäs vaikutat?


      • Kikkeliskok

        Muistan hyvin tuon joulukuisen keskustelun. Onko ajatuksesi jo tarkentuneet aiheesta, miĺä tavalla kysyntä ja tarjonta ei teillä kohtaa?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe